Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 06:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 220 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Další
 teflonový přípravek do motorového oleje 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
zas zázraky od toho nečekám, ale jak jsem říkal, spotřeba byla o něco menší :D
dokonce je to i něcopodobnýho v novejch olejích polo i plně syntetickejch od tý firmy :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.1.07, 13:39
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Tak si tam tie sracky davajte a mozno si v motore vyrobite prvotriednu prazenicu. Firma Dupont dala otvorene vyhlasenie, ze teflon motorom neprospieva, ale proti ludskej blbosti pomoc neexistuje. Kazdy svojho osudu pyrotechnikom!


:D :D .Já taky neřeším chemii v motoru.Do fáva co má lágry velký tak,že už sotva motor maže,leju sintetiku ač bych podle dealerů oleje správně neměl a to vůbec :D :D . čekám,kdy mi půjde naproti :DAle já mám vyzkoušený,že maže a to jako blázen :wink:Tak že tomuto zrovna moc nevěřím...I když třeba ve zkumavce objevili něco jinýho... Zdá se mi totiž zbytečný utrácet za to,co funguje a nefunguje.Ale jsou věci,co armáda vyvinula a dostává se to na povrch až teď.A je to asi účinné.Ale když je motor v pořádku,není snad potřeba těchto vymožeností...Ale pokud někdo nechce nákladnou opravu,koupí si to,páč pořád ušetří...a i risk stojí za to.Ale výsledek nevím...Třeba mu to pomůže,třeba ne :wink:A hodně jsem slyšel že to je buď a nebo :wink: Ale ty dražší fungují...jj.Nějaký ty u tý pumpy v těch plechovkách... je to zas jenom o kšeftu.Ten militec nebo Slick asi ano.Ale je to pro mne drahý.To si udělám pologenerálku a když si přidám,budu mít motor na 200000 km...Ale takovej Tranzit jí za šest neudělá .... :wink: :)


24.1.07, 17:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak vám tu řeknu o testech teflonu, ti kdo říkají, že teflon do motoru nepatří mají pravdu, doba však pokročila aplikoval jsem přípravek na bázi teflonu PTFE firma Ekolube.
l.fabia SDi 60.000 kombi docela lenoch, ale na 47 kW co bych chtěl, po aplikaci přípravku se auto citelně rozjelo, valilo do kopců, velmi znatelná změna ve výkonu, dneska sní jela manželka hovořila o tom samém, že to trochu přišlápne a je tam 130,

2.felda 1.9 D 400.000 km, přípravek jsem nalil za chodu motoru, nic na mě nevyprsklo, takže písty dobře těsní,po krátké jízdě se zvedly otáčky na volnoběh, motor si na volnoběh předl jak kočka, prostě krásný zvuk, při vypnutí se motor dotočil předtím prostě trhavě skolaboval, co se týče výkonu mírné zlepšení, ale motor byl i před aplikací ve velmi dobré kondici, pokud chci využívat krouták tak stačí lehtat plyn na vyšší výkon je potřeba motor točit kolem 2500 otáček

co se týče spotřeb za týden at je to víc objektivní miloš


1.2.07, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
hm... po tom, co umrela udajne neznicitelna teflonova panvica za par tisic teflonu neverim :)

okrem toho uz z nazvu poly tetra fluor etylen vyplyva, ze je to polymericka latka, takze ak sa v motorovom oleji a vplyvom tepla nerozklada (tozkladala by sa na nieco, co by uz ale teflon nebol), tak ma vcelku slusnu sancu, ze naramne upchava olejove filtre, pretoze poly znaci polymer, tzn. makromolekulu, casto aj volne viditelnu okom.

jazdit bez oleja je samozrejme prkotina. Jedna vec je mazanie, druha vec je chladenie a tesnenie. hoci moze teflon zastat ulohu maziva a pri troche fantazie aj tesniva piestov, tak to mizerne mnozstvo teflonu po vypusteni oleja nemoze nijak raz riesit problem prehrievania miest, ktore olej chladi. takze sa velmi skoro zaderu puzdra hlavnych a ojnicnych lozisk. Nie preto, ze nebudu mazane, ale preto, ze nebudu chladene... lozisko sa zohreje a potom pomaly vychladi, cim sa material vyrazne popusti, zmakne a pri dalsom starte lozisko umrie.

yo a co sa tyka elektroniky, tak tu si prave idem do auta pchat (pokusim sa vyrobit podla tusim martina 007 ten palubny pocitac), ale samozrejme bude fungovat cisto ako monitorovacia zalezitost. riadiace jednotky su fuj. som programator, takze viem, co za prasaciny sa v tych programoch mozu a podla zakona schvalnosti aj budu nachadzat.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.2.07, 23:44
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
ventYl píše:
hm... po tom, co umrela udajne neznicitelna teflonova panvica za par tisic teflonu neverim :)

okrem toho uz z nazvu poly tetra fluor etylen vyplyva, ze je to polymericka latka, takze ak sa v motorovom oleji a vplyvom tepla nerozklada (tozkladala by sa na nieco, co by uz ale teflon nebol), tak ma vcelku slusnu sancu, ze naramne upchava olejove filtre, pretoze poly znaci polymer, tzn. makromolekulu, casto aj volne viditelnu okom.

jazdit bez oleja je samozrejme prkotina. Jedna vec je mazanie, druha vec je chladenie a tesnenie. hoci moze teflon zastat ulohu maziva a pri troche fantazie aj tesniva piestov, tak to mizerne mnozstvo teflonu po vypusteni oleja nemoze nijak raz riesit problem prehrievania miest, ktore olej chladi. takze sa velmi skoro zaderu puzdra hlavnych a ojnicnych lozisk. Nie preto, ze nebudu mazane, ale preto, ze nebudu chladene... lozisko sa zohreje a potom pomaly vychladi, cim sa material vyrazne popusti, zmakne a pri dalsom starte lozisko umrie.

yo a co sa tyka elektroniky, tak tu si prave idem do auta pchat (pokusim sa vyrobit podla tusim martina 007 ten palubny pocitac), ale samozrejme bude fungovat cisto ako monitorovacia zalezitost. riadiace jednotky su fuj. som programator, takze viem, co za prasaciny sa v tych programoch mozu a podla zakona schvalnosti aj budu nachadzat.


:shock: :shock: :D :D Olej něco chladí,to ano,ale především má mazat. :D :wink: :!: :!: Pokud totiž není mazáno,součástka se zahřívá a to neuchladíš ani vodou.Princip proč olej především maže. :wink: Protože kdyby jo,tak nebudeme mazat olejem,ale vodou,protože chladí :wink: .Olej chladí,ale nedokáže toho moc díky své hustotě.Chladí pouze něco,co je teplejší,než-li on ale né o několik st.ale o desítky a zas je to jen nepatrné a pomalé chlazení.Proto emulze při obrábění a né pouze olej. :wink: :D :wink: Ale do toho se dostaneš... :wink: P.S. pouzdra jsou založena na olejovém filmu,co se vytváří tlakem kap.např oleje.A tam se nezadře nic,pokud je dobře mazáno a tlak je dostatečný... :wink:


2.2.07, 18:35
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
eště jedna připomínka každej start je suchej :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.2.07, 20:27
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Sadra17 píše:
eště jedna připomínka každej start je suchej :wink:
Ano START... :D :wink: No tak doslova né suchej,ale není tam ten tlak :wink:Kdyby byl suchej,dával bych ti cca 40-50startů a byl bys dělal lágry znova :wink:


2.2.07, 20:59
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Sadra17 píše:
eště jedna připomínka každej start je suchej :wink:
Ano START... :D :wink: No tak doslova né suchej,ale není tam ten tlak :wink:Kdyby byl suchej,dával bych ti cca 40-50startů a byl bys dělal lágry znova :wink:
to ne ale dám třeba příkla bude avie rozvážet jídlo po městě a bude mít najeto 80 000 kdfežto druhá avie bude jezdit dálky (100km v kuse) a bude mít najeto 160 000 a stejně bude v lepčím stavu než ta druhá :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.2.07, 21:03
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Sadra17 píše:
patrik-hp píše:
Sadra17 píše:
eště jedna připomínka každej start je suchej :wink:
Ano START... :D :wink: No tak doslova né suchej,ale není tam ten tlak :wink:Kdyby byl suchej,dával bych ti cca 40-50startů a byl bys dělal lágry znova :wink:
to ne ale dám třeba příkla bude avie rozvážet jídlo po městě a bude mít najeto 80 000 kdfežto druhá avie bude jezdit dálky (100km v kuse) a bude mít najeto 160 000 a stejně bude v lepčím stavu než ta druhá :wink:


No.... ano,jestli ti dobře rozumím než ta první asi si myslel néé :wink: :D Ale proti ní hovoří už fakt ,že má asi o polovinu víc najeto... :D tak že nevim nevim :wink: :wink: A taky a hlavně moc :!: záleží jde o to kdo jí řídí... :wink:,kde parkuje atd..a v jakym stavu ten motor vůbec je...jestli dobře při statech chytá atd...Tak že se to takhle odhadovat,snad Sybila kdybych byl bych ti řekl :D :D :wink:


2.2.07, 21:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak tu mám první srovnání u 1.9 D pickup felda po ujetí 500 km spotřeba 6.6 l, po ošetření motoru teflonem a převodovky lubrifilm, jsem ujel 500 km za 5.8 l nijak jsem to nešetřil, dopřával jsem si 100-130 km/h, předtím jet 100 to byla vyjímka, kvaltíky tam jenom padají, u fábie 1.9 Sdi to už spotřebu před a po nezměřím, výkon se evidentně zvedl a spotřeba je pořád kolem pěti, mohu vřele doporučit miloš


9.2.07, 11:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Na veškeré přísady zapomeňte je to podfuk a nesmyslné sračky, teflon, největší kravina, přísady na bázi bronzu, mosazi, mědi, keramiky atd taky jedna kravina za druhou. Výrobci dodatečných aditiv udávají, že se při jejich použití snižuje spotřeba paliva díky zlepšenému mazání (vyšší obsah ZDDP), ale opak je pravdou, protože vyšší viskozita oleje vede k nárůstu spotřeby paliva. Dále výrobci uvádí, že se zlepší mazání a ochrana motoru při studených startech, ale přitom vyšší viskozita oleje při nižších teplotách má za následek pozdější promazání systému (motoru) a delší dobu běhu motoru bez dostatečné vrstvy oleje. Tuto prodlouženou dobu běhu motoru bez dostatečné olejové vrstvy na mazaných místech nemůže vyvážit ani případná silnější vrstvička ZDDP na třecích plochách, zvláště když její tvorba je velmi sporná. Je tedy možné konstatovat, že údaje na obalech aditiv týkající se lepší ochrany motoru při studených startech a úspoře paliva při použití některých dodatečných aditiv nejsou pravdivé a klamou zákazníka. Z testů vyplývá, že úspěšný prodej dodatečných aditiv do motorových olejů je založen pouze na agresivní reklamě. Žádná z výhod aditiv se při testech nepotvrdila, mnohdy byl naopak prokázán negativní vliv na čistotu a životnost motoru. Reklama na dodatečná aditiva do motorových olejů je všudypřítomná. Denně nás masíruje v televizi reklama na výrobek PS 23, s dvěma automobily jezdícími po okruhu. Motor s PS 23 se pochopitelně nezadře. Původně byla tato reklama vyrobena pro prezentaci výrobku Prolong. V roce 1998 inicioval časopis Consumer Report opakování tohoto testu pod odborným a nezávislým dohledem. Výsledky byly pro aditivum tristní. Po vypuštění oleje došlo k zadření motorů po 5 minutách jízdy (po pěti mílích) u obou automobilů současně. Ostatně si celý článek můžete přečíst zde CHYTRÁCI !!!!!!!!!!! http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=418


24.2.07, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
S tym nic nenarobis. Podaktori clenovia tu maju take nabozenstvo a mozes rozpravat co chces, ich viera je neotrasitelna. A vyrobcovia olejov tomu vobec nerozumeju. Iba vyrobca zazracnej tekutiny vie co tvoj motor potrebuje. Kto ma rozum, kupi olej za 60 korun liter a potom mu srackami ako STP, Lubrisracka, PTFE-sracka a podobne dvihne specifikaciu tak, ze syntetika za 500 penazi liter bledne od zavisti. Spotreba motora klesa takmer k nule, hlucnost zmizne a felcka nadupana prisadou poskytuje maximalku pobliz 200 pri takmer nulovej spotrebe. A kto tomu neveri, nech si zapne telkac a pozera, co sa deje, ked motor po naliati par deci sracky zazracne stichne, kompresia narastie a koruna je ukazka 500 km jazdy bez oleja, umoznena neviditelnou vrstvickou PTFE/medi/fosforu/... . Toto ak si nekupis, nemilujes soje auticko. HOWGH!


24.2.07, 11:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
súhlasím že všetky prísady na zvýšenie viskozity a pododne "sračky" sú nezmysel, olej ako taký má všetko čo motor potrebuje pre mazanie, a do benzínu jedinie aditivum na sedlá, alebo M2T na 2-takty... keď mi začal "štrajkovať" karbec, osvedčilo sa mi biele STP na prečistenie palivovej sústavy a hlavne karbecu. ešte možno velfobin, ale to iba ak niekto málo jazdí v zime, ak sa jazdí veľa a tankuje vždy do "plna" tak vyzrážanie vody nehrozí. no a na nezamŕzanie nafty, ale to tiež ak niekto málo jazdí a na zimu mu ostane letná nafta.

hold, ak má niekto vylágrovaný motor, žiadna chémia mu nepomôže, iba mechanický zásah, čiže generálka...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.2.07, 14:14
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Na veškeré přísady zapomeňte je to podfuk a nesmyslné sračky, teflon, největší kravina, přísady na bázi bronzu, mosazi, mědi, keramiky atd taky jedna kravina za druhou. Výrobci dodatečných aditiv udávají, že se při jejich použití snižuje spotřeba paliva díky zlepšenému mazání (vyšší obsah ZDDP), ale opak je pravdou, protože vyšší viskozita oleje vede k nárůstu spotřeby paliva. Dále výrobci uvádí, že se zlepší mazání a ochrana motoru při studených startech, ale přitom vyšší viskozita oleje při nižších teplotách má za následek pozdější promazání systému (motoru) a delší dobu běhu motoru bez dostatečné vrstvy oleje. Tuto prodlouženou dobu běhu motoru bez dostatečné olejové vrstvy na mazaných místech nemůže vyvážit ani případná silnější vrstvička ZDDP na třecích plochách, zvláště když její tvorba je velmi sporná. Je tedy možné konstatovat, že údaje na obalech aditiv týkající se lepší ochrany motoru při studených startech a úspoře paliva při použití některých dodatečných aditiv nejsou pravdivé a klamou zákazníka. Z testů vyplývá, že úspěšný prodej dodatečných aditiv do motorových olejů je založen pouze na agresivní reklamě. Žádná z výhod aditiv se při testech nepotvrdila, mnohdy byl naopak prokázán negativní vliv na čistotu a životnost motoru. Reklama na dodatečná aditiva do motorových olejů je všudypřítomná. Denně nás masíruje v televizi reklama na výrobek PS 23, s dvěma automobily jezdícími po okruhu. Motor s PS 23 se pochopitelně nezadře. Původně byla tato reklama vyrobena pro prezentaci výrobku Prolong. V roce 1998 inicioval časopis Consumer Report opakování tohoto testu pod odborným a nezávislým dohledem. Výsledky byly pro aditivum tristní. Po vypuštění oleje došlo k zadření motorů po 5 minutách jízdy (po pěti mílích) u obou automobilů současně. Ostatně si celý článek můžete přečíst zde CHYTRÁCI !!!!!!!!!!! http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=418


to co tu píšeš je na internetu všeobecně známo, ale řekni mi máš osobní zkušenosti s některým z přípravků do motorů? já ano u několika desítek aut, nejvíce s nulonem, u převodovek s lubrifilmem a nyní s ekolube u dvou, co jsem to doporučil známým, tak si to pochvalovali, rozjezdil jsem nělolik lenochů, nejvíce mám u formana 330 km motor jede jak nový, bez výměny gufer pod ventilama jezdí od výměny do výměny, tak 5 dl na 10000 km oleje,použit byl nulon profi kačdých 80000 km, přípravky jsem používal přesně podle návodu, co vím ostatní ho přiévali do olejů na výměnu kašlali a taky to fungovalo, mojí zkušeností je že lidé co napíšou takový článek přípravek na molekulární ochranu motoru v ruce nikdy nedrželi miloš


Naposledy upravil slovacek.milos dne 26.2.07, 10:00, celkově upraveno 1



25.2.07, 11:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No ono je to asi alchýmia s týmito prípravkami...ja osobne som použil CD2 do Š 120 (stálo to cca 1000 Sk), je to na báze uhľovodíkov a jediný postreh bol taký zasratý motor až strach...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.2.07, 14:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 220 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz