|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Athlonek píše: patrik-hp píše: Athlonek píše: patrik-hp píše: paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady. Spodek ti vydrží bez obav jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo Rozhodni se A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky? Domnívám se že je to všecko stejný...Snad už od tisícovky Fáčko má vetší sací ventil?!
Já ale odpovídal na tvoje stotřicítkový pružiny a né o Fávu a né o ventilech
|
2.2.07, 21:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
patrik-hp píše: Athlonek píše: patrik-hp píše: Athlonek píše: patrik-hp píše: paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady. Spodek ti vydrží bez obav jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo Rozhodni se A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky? Domnívám se že je to všecko stejný...Snad už od tisícovky Fáčko má vetší sací ventil?! Já ale odpovídal na tvoje stotřicítkový pružiny a né o Fávu a né o ventilech Jo tááááák.
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
2.2.07, 22:01 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
.... to níc...taky přehlídnu,kde se co šustne
|
2.2.07, 22:03 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Pružiny se rozhodně liší - 105 a 120 má stejné, 120LS má tvrdší a 130 má asi stejné, jako 120LS...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
3.2.07, 11:38 |
|
|
Radinas
Příspěvky: 30 Bydliště: Teplice
|
Matthes píše: Bukaj píše: Aha, to jo btw, že ty citace vypadaj hezky, viď? A to my bunzerujem Serifuse ze pise velkejma pismenama
HUH-LOL
|
3.2.07, 12:01 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Bukaj píše: Pružiny se rozhodně liší - 105 a 120 má stejné, 120LS má tvrdší a 130 má asi stejné, jako 120LS...
Jj.nějakej rozdíl v nich možná bude..... nepatrnej
|
3.2.07, 14:37 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|