Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 21:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 hydroštely - test, výmena 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
boš čerpadlo je blbost, musíš vyměnit i držák čerpadla a trubky, navíc se připravíš o řídící jednotku, můj lukas ujel přes 400.OOO km, jak je tam to malé táhlo s dvěma klouby, tak bylo vychozené tak že upadlo, boš jsem dal jen proto že jsem měl na vyhození motor TD a lukas přeplnovaný motor nenakrmí,


u lukasu se musí pravidelně seřizovat volnoběh, kontrolovat snímač zátěže, kontrolovat v bloku měřených hodnot teplotu motoru, ta může být odlišná od přístrojovky a navíc náhradní mínus dvacet, pokud jsou v paměti závad závady mají vliv na chod čerpadla + v bloku měřených hodnot jsou čtyři okna nezbytné na činnost čerpadla,

kdo tyto věci neví, neví co to je VAG, zakládá mýty o poruchovosti čerpadla lucas


18.7.17, 06:20
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Na mým bývalým služebáku (felda vanplus 1,9D) čerpadlo odešlo při asi 400 tkm. Auto tedy normálně jelo, jen začala nafta chcát kolem hřídele - na rozvoďák.
Čerpadlo šlo na repasi, co všechno se měnilo nevím, ale auto jezdilo stejně jako před tím.

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


18.7.17, 15:18
Profil

Příspěvky: 924
Bydliště: PN
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
volnobeh som nikdy nenastavoval, je daný ovládacou páčkou, sa mi zdá od 920 do 960 ot./min. zvýšený volnobeh je niečo málo cez 1000 ot./min. teplota sedí, origo čidlo. pamäť závad prázdná, až možno na spínač dverí u šofera ( prerušil som kábel aby nešlo žhavenie pri otvorení dverí ) a potenciometer na čerpadle je tiež funkčný, a čerpadlo fachá dobre zatial :)

_________________
Felícia 1.9D
Golf IV 1.9TDi - ALH
Leon MK1 1.9TDi - ASV


18.7.17, 18:47
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Svoje auto jsem odstavil na GO a záložní se hned posralo...

Auto Opel Corsa B rok 96 motor X12SZ - 1.2 8V
Hůř startuje a značně klepe, i když jsem uchem diagnostikoval ventil a KO hydroštel, ještě jsme pro jistotu shodil dekl a potvrdilo se mi to. jeden je totálně KO.
Koupím samo celou sadu, nebudu se s tím mrdat na desetkát.
Rady jak hydra vytáhnout?
Vačku sundat nejde (jde, ale musí se povolit hlava a to nechci v žádném případě dělat).
Horkovzduškou nahřát a zkusit hydra zatlačit?
Pak by měli jít vahadla nějak vyšoupnout a hydra dostat ven.
Nebo nějaká jiná rada jak na to?
Nová hydra ve svěráku stáhnu.

Zrovna u toho udělám rozvody, tam ale žádnou zradu nečekám.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


22.8.17, 06:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 194
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Zdravím.
Mám problém s motorom vo fábii II 1,4 , 16V , 63kW (BXW)
Po naštartovaní to klepe ako diesel .
To by mi ani tak nevadilo , ale počas jazdy hlasno počuť ako by klepal jeden ventil .
Bolo mi povedané , že to môže robiť takzvaný hydroštel .
Ja sa do toho veľmi nerozumiem a potreboval by som radu , čo ďalej .
Niekto odporúča zmenu oleja (teraz tam je 10W40 polo syntetika ) na 5W40.
Iný to priam zakazujú , vraj späť sa už nedá vrátiť ak tam niekto nalial 10W .
Niekto odporúča preplach motora.
Potom som zas čítal , že treba vymeniť priamo tie zdvíhátka , ale vraj môžu klepať aj piesty .
Skrátka tých informácii je strašne veľa a som s toho zmetený .
Vedel by mi niekto rozumne povedať čo s tým ?
Vďaka .

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


24.8.17, 08:49
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Pokud byla ta 10W-40tka měněná v rozumných intervalech, nevidím důvod proč by se tam nemohla vrátit 5W-40.
Nedá se ale předpokládat, že po změně oleje se vadný hydroštel vzpamatuje. Bude tedy patrně nutná výměna a to nejlépe všech.
Taky by asi nebylo od věci změřit tlak oleje při ohřátým motoru, aby třeba to klepání nezpůsobovala vůle na ojničním čepu na klice.
To dokáže klepat tak, že to dělá dojem, že to jde ze z hora - z hlavy a přitom je klika KO. Chtělo by, aby si to poslechnul někdo kdo tyto motory zná.
Kolik to má najeto?

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


24.8.17, 15:09
Profil

Příspěvky: 194
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Ten motor už má za sebou nejakých 240 000 Km a jazdil na LPG .

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


24.8.17, 22:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
pokud ten motor jede jak diesel tak s největší pravděpodobností nepomůže olej, indiánský šaman ani svěcená voda, ten motor jede na konečnou,

hydra jsou bokem vačky a cvakají, klika klepe a když přidáš klepc mizí protože ji natlakuješ olejem,

já osobně bych naordinoval 20W50 + motordoktor na cestu + militec a zdar, přdtím se podí vej pod zátku na olej, jestli je tam hodně karbonu je dobré prohlédnout telefon jestli je sítko čisté, :wink:


25.8.17, 10:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
[quote=


25.8.17, 11:06
Profil

Příspěvky: 194
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
No ono to klepanie je počuť už z diaľky , keď niekoho poprosím aby sa previezol mojim autom .
Je to také klepanie , človek by povedal že je to zvuk podobný nejakej vrtuli , ktorá lopatkami búcha o niečo (Ale nie až tak ostro).
To čo klepe ako diesel na voľnobehu je jeden druh klepania , ale je tam ešte jedno hlasné klepanie .
Toto klepanie je počuť počas celej jazdy autom hlavne keď motor ide viac do záťaže (jazda do kopca) , vtedy sa ešte trochu zvýši .

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


25.8.17, 13:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
To zni jako bys mluvil o vyteklym lozisku na klikovce.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


25.8.17, 14:56
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 194
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Natočil som krátke video z toho klepania.

https://www.youtube.com/watch?v=vnBpBg4 ... e=youtu.be

Skúste pozrieť na čo sa ten zvuk podoba .

Zatiaľ vďaka za rady .

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


25.8.17, 18:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Mi to podle toho zvuku připadá jak pístní čep...

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


25.8.17, 20:16
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
pístní čep cvaká na volnoběh


27.8.17, 16:39
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: hydroštely - test, výmena
Nějká nová zkušenost teda spíš nějaký nový problém.

Seat Cordoba rok 2000, motor 1.9SDi 50kW

Auto klepe (ne, fakt klepe, není to tím, že je to diesel).
Na volnoběh ani ne, klepe spíš v zátěži, enjvíce asi mezi 1 500 - 2 000 otáček - někdo řekne podtáčení, ale to auto si dosloava říká o takové otáčky.
Nový olej - 10W40, nové rozvody, včetně všech kladek, vodní pumpy.
Hydroštely asi jeden totál měkký, ostatní celkem v normě.
Hydroštely nové, INA, vymáčkával jsem je ve svěráku (jen v 80 takže prckovi) a stejně po výměně klepe.
Může si sedat třeba chvilku dále? Jak asi? Setkal se někdo třeba s tím, že by byl ucpaný kanálek a hydroštel se netlakoval kvůli tomu?

Co by mohlo jináho klepat?Auto má 192 000km, takže najeto kulové.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


30.5.18, 06:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz