|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Autor |
Zpráva |
VojtaK
Příspěvky: 68
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Cus, sací potrubí je nějaká litina, určitě ne plast. Louh by se možná dal použít nebo někdo psal i zapálit a nechat ten uhlík vevnitř vyhořet. Akorát ty senzory budu muset demontovat, jestli tam budu lejt něco silnějšího nebo to vypalovat. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -2371.htmlTa elektrosoučástka co tam je je "kombinovaný snímač teploty nasávaného vzduchu a tlaku nasávaného vzduchu". Stojí víc než sací potrubí, tak na něj budu opatrný. Zkusím ho nějak šetrně vyčistit. Jinak jsem to čistil štětkou namočenou v petroleji, tak doufám, že do válců se nic nedostalo. Každopádně to sundám a nechám válce vyschnout. Vojta.
_________________ Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997
|
20.11.17, 10:26 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
VojtaK
Příspěvky: 68
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Ahoj, mám sundané a vyčištěné potrubí. Hodím sem pak pár fotek, jak to vypadá. Těsnění u hlavy nebudu vyměnovat, protože vypadá jako nové. Chtěl bych se ale zeptat, jestli tu klapku a potrubí mám ještě dotěsnit a jestli na to můžu použít pastu na výfuky co mám. Nad klapkou je ještě takovej kroužek co vede od směšovače LPG, ten není nijak dotěsněný. Opět přemýšlím o pastě na výfuky, ale aby to moc neztvrdlo. Dík Vojta.
_________________ Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997
|
21.11.17, 17:17 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
VojtaK
Příspěvky: 68
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Ahoj, dal jsem to vše dohromady. Kabel z číny ještě není doma a po vyčištění klapky se zdá, že problém s otáčkama se ještě zhoršil. Asi je to normální a uvidíme, jestli jednotka provede nějakou adaptaci.
Mám ale další menší problém. Po sestavení všeho dohromady jsem ještě kontroloval vstřiky a to tak, že jsem je při zapnutym motoru po jednom odpojoval. Při odpojení tří motor zní, že každou chvíli chcípne. Ale když odpojím čtvrtej, tak se zvuk jenom trochu změní. Nechce se mi to znova rozebírat, když jsem to tak pracně dal dohromady, ale myslíte, že je špatnej vstřik? A když jo a budu jezdit na LPG je vůbec nutné ho měnit?
Vojta.
_________________ Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997
|
29.11.17, 20:36 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
VojtaK
Příspěvky: 68
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Koupil jsem kabel VAG KKL a naintaloval ovladače. Pak jsem si stáhnul prográmek na reset klapky http://www.motordiag.cz/msm. Vypadá to, že proběhnul v pořádku, ale v průběhu zapisování do paměti tam mám hlášky: Set EEPROM adr 001-223 -> ?? FAIL Program mě vyzval ať tam vytáhnu první pojistku a dám jí zpátky. Ale kvuli te chybe nevim jestli neni EEPROM vadná. Nebo je to normální? Vojta.
_________________ Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997
|
27.5.18, 18:33 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|