Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.2.25, 12:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11910
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No dobře dobře. :D Víčkem jsem klepal a vypadal z něj nějaký bordel. Už ho nepřefouknu. Ale nějak se mi to nelíbí. Dojeli jsme domů a bereme jiné vozidlo. Mrzí mě, že na sraz Milošem nedorazím. :( Snad příští rok.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.7.20, 11:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12150
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
Hlavně že dojedete, zbytek neřeš!

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


30.7.20, 13:54
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11910
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak problém se vrátil. Teď mimořádně netlakuje do vody, ale voda mizne rychlostí cca 1 litr na 500 km. Pod víčkem se dělá trochu emulze a přestávám věřit, že je to z té trošky vody, která při sundávání hlavy natekla do oleje skrz zdvihátka.

Každopádně mám tady takový divný složitou věc. Když měřím přesahy vložek (jak u Miloše, tak u Fanouše), směrem k předku auta spárovou měrku 0,1 mm pod pravítkem prostrčím, 0,15 už ne (takže plus mínus OK). Ale na straně ke svodům sotva prostrčím 0,05 mm. Jakoby byla vložka v bloku nakloněná dozadu.

Má tohle nějaké řešení? Jak s tímhle zápasíte vy?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.10.20, 13:20
Profil
rejpal

Příspěvky: 18314
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
A neubývá voda jinde? Mi u Feliny mizela z čerpadla, taky mi mizela kolem hadice u termostatu, taky mezi hlavou a termostatem, taky mi mizela z nafouklé a naprasklé spojky mezi čerpadlem a trubkou od chladiče. Vše mizelo jen při jízdě, při natlakovaném systému, po zaparkování to bleskově vyschlo a viděl jsem prd. Což samozřejmě nevylučuje problém i v motoru samotném.


13.10.20, 15:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11910
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No jako můžu na to kouknout, ale moc tomu nevěřím. A co ten problém s křivými vložkami? Jak to teda řešíte? :D

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.10.20, 15:44
Profil

Příspěvky: 15106
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
Tohle bude špatný :|

Rozdíl je fakt enormní, neb ve Tvém případě v nejmenším nepochybuji o čistotě ploch při měření, obával bych se zkřiveného bloku. Snad by se mohlo zkusit vložky vyndat a znovu usadit, ale značné rozdíly pravděpodobně nezmizí. Řešil bych to větším podložením vložek tak, aby na té nejhorší straně byl předepsaný přesah bez ohledu na stranu druhou (těsnění vezme fakt hodně, osobní zkušenost) a poohlédl se po jiném bloku/motoru.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.10.20, 16:34
Profil

Příspěvky: 14854
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
A to tam máš nějaké originál vložky válců nebo nějaký podrobek? Napadá mě, že buď jsou křivé ony, nebo dosedací plocha bloku. Zkusil bych ty vložky vyndat a zanesl nějakým strojařům jestli by je nezměřili hodinkami. Ty jdou myslí na setiny(nebo tisíciny?) Tak aspoň zjistíš co je špatné. A čím to měříš?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.10.20, 19:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11910
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No měřím to na humpoláka šuplerou přiloženou k vložce a pak spárovýma měrkama. Nic rozumnějšího doma nemám. Zvláštní je, že mi to takhle vychází i u Miloše i u Fanouše. Tak jestli ono to není jen rukama. Přitahujete nějak ty vložky při měření k bloku? Já to měřil vždy jen tak.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.10.20, 17:15
Profil

Příspěvky: 14854
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
Aha, tak šuplera by měla být OK jestli je v pěkném stavu. Což u tebe určitě bude. No a jestli to tak máš u obou motorů, není to tak už z výroby? Třeba je to nějakou nepřesností při obrábění ve fabrice.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.10.20, 20:24
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27238
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Tak problém se vrátil. Teď mimořádně netlakuje do vody, ale voda mizne rychlostí cca 1 litr na 500 km. Pod víčkem se dělá trochu emulze a přestávám věřit, že je to z té trošky vody, která při sundávání hlavy natekla do oleje skrz zdvihátka.

Každopádně mám tady takový divný složitou věc. Když měřím přesahy vložek (jak u Miloše, tak u Fanouše), směrem k předku auta spárovou měrku 0,1 mm pod pravítkem prostrčím, 0,15 už ne (takže plus mínus OK). Ale na straně ke svodům sotva prostrčím 0,05 mm. Jakoby byla vložka v bloku nakloněná dozadu.

Má tohle nějaké řešení? Jak s tímhle zápasíte vy?

má, musíš sehnat někoho s frézou a srovnat uložení vložek a pak znova podložit 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.10.20, 14:41
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18314
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
A co když to tak má každý motor po x tisících startů ohřátí ochlazení?
Možná by stačilo vložky vytáhnout, dolů dát nové kroužky a vložky zpět?


16.10.20, 15:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11910
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No a jakým způsobem přesahy měříte? Já jen přes prkýnko klepnu párkrát do vložky, ať si sedne a pak měřím. Někde jsem viděl, že se to přes velké podložky utahuje k bloku a až pak měří...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.10.20, 10:22
Profil

Příspěvky: 15106
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
Je opravdu potřeba ty vložky přes něco dotáhnout, měření "na volno" není příliš vypovídající. Ale i tak je rozdíl mezi stranami velmi zajímavý, osobně jsem se s tím nesetkal.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.10.20, 18:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11910
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak abych to uzavřel. Pořádně jsem vyčistil dosedací plochy v bloku i vložky válců samotné a už to nakřivo nebylo. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.12.20, 17:27
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12150
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPI těsnění pod hlavou?
Fjuu.... taky dobry vedet. Uspesna mise! :mrgreen:

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.12.20, 17:51
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz