Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 04:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 120 stále cuká 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kdyby ani to nepohlo, doporučuji vyměnit víko karburátoru (za zcela nové)

Mě to velmi pomohlo od škubání :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.8.07, 18:48
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18264
Příspěvek 
Kdysi mi taky motor po malé úpravě pořád cukal, bylo to nízkou hladinou paliva v karburátoru.

Zkus vyměnit karburátor a uvidíš. Přinejmenším vyloučíš jeden možný zdroj problémů.


31.8.07, 19:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
karburátor jsem měnil celý, problém zůstal... víko ale zřejmě nijak vyčistit nelze...nebo ano?


31.8.07, 20:32
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Marra píše:
karburátor jsem měnil celý, problém zůstal... víko ale zřejmě nijak vyčistit nelze...nebo ano?


No v podstatě ne. Jen tak ošplíchnout v benzínu..

Ale nepsal jesem vyčistit ale koupit ZCELA nové :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.8.07, 21:02
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
já jsem právě měnil karbec i s víkama - komplet, ale zkusím ještě víko..


1.9.07, 07:32
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Marra píše:
já jsem právě měnil karbec i s víkama - komplet, ale zkusím ještě víko..


A byl to karbec z vrakáče nebo funglovka?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.07, 09:30
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
karbec byl z vrakáče, nicméně vypadal solidně a nebyl křivý.. ten původní co tam byl je jako nový, protože to auto má od výroby
30 tis... ale naprosto žádná změna... teď laboruju nad rozdělovačem... ale bojím se, že to bude něco vážnějšího, něco nevyváženého atd...


1.9.07, 10:58
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Marra píše:
karbec byl z vrakáče, nicméně vypadal solidně a nebyl křivý.. ten původní co tam byl je jako nový, protože to auto má od výroby
30 tis... ale naprosto žádná změna... teď laboruju nad rozdělovačem... ale bojím se, že to bude něco vážnějšího, něco nevyváženého atd...


Toho se neboj :wink: kdyby byla špatně spojka akorát by to házelo celým autem

Karbec z vraku nemusí být ok ani když je ¨rovný, já měl víko taky rovné a škubalo to jako stepní koza.
Po koupi funglovky víka to jede jak má :wink:

To jsem to staré čistil, rovnal.. Až nakonec jsem ho vyměnil a je klid :wink:

Rozdělovačemt o taky mnlže být, ovšem osobně bych to hledal v tom karbu

Rozdělovač si snadno zrepásněš, koupíš nová bronzová pouzdra hřídele, přelisuješ je, ještě koupíš nové kontakty přerušovače a je to :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.07, 11:05
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
rozdělovač jsem si zrepásl a je to facku lepší, i když to přičítám nově seštelovanému předstihu a odtrhu... každopádně to pocukávání tam cítit je, hlavně to má neplynulý přechod - když jedu na trojku třeba 2300 otáček a zprudka přidám, tak se to trochu zadusí, zacuká a s cukáním to do tří tisíc skáče, pak je klid.... druhá klapka v karbu je o.k. ale jednou jsem tu četl něco o přechodovém systému, může být chyba i tam?


2.9.07, 11:03
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/6 ... ri-70-kmh/ tak už se to řeší i zde.. :?


8.9.07, 10:35
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ten přechdový systém můžeš zkusit vyčistit, jsou ty kanálky u klapek. Stačí k tomu jehla a stříkačka, jen bych to vzal něčím agresivnějším než je benzín, já třeba používám na celý karburátor cyklohexanon :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.9.07, 11:47
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
co kondík na rozdělovači jestli tam nemáš volný kontakty, co to dalo, než jem na to přišel :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


9.9.07, 15:52
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
tak karbec komplet pročištěný, kondenzátor dávaný jiný, nic.
dnes jsem ještě šteloval hladinu, byla vysoká, tak jsem ji snížil jak má být a zítra projedu, uvidím...


14.9.07, 19:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Znie to všetko ako pekné akty X...neprisáva Ti to niekde falošný vzduch? tesnenie pod sacím potrubím, alebo niečo tak...príp niečo s ventilmi...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.9.07, 21:05
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jak jsem dával druhý karburátor, tak komplet rozborka a čištění, všechna těsnění nová. Těsnění pod sacím myslíš až na hlavě? .. a s ventilama může něco být?


16.9.07, 08:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz