|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
to vůbec.Pročistil jsem to a od té doby je klid
|
7.8.07, 20:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matty-s
Příspěvky: 9 Bydliště: Turnov
|
to auto tři roky stálo a já jsem ho ted na jaře dal dohromady s kámošem a jeho tatkou..................předevčírem jsem zkusil vyndat termostat a projel jsem to bez něj a docela jsem byl překvapený, protože jsem motor ohřál na 65 stupňu a ani jsem to nějak nehnal, prostě se to samo ohřálo, tak se asi přikláním k tomu, že to bude asi někde ucpaný a nemá to takový průtok co by mělo mít ta voda.Minulý týden jsem vyměnil čidlo na chladiči co spíná vrtuli a normálně to spíná a točí se, takže tam chyba nebude.Zítra to zkusím nějak pročistit a uvidím co to udělá, ale ta hlava se mi nechce dávat dolů, protože to je ta poslední možnost, zkusím nejdřív tohle a potom uvidím a kdyžtak to sundám.
|
12.8.07, 19:37 |
|
|
Matty-s
Příspěvky: 9 Bydliště: Turnov
|
cyz píše: Matty-s píše: trubky jsou čistý,protože mi to začalo dělat až ted v těch 30 stupňových vedrech, ale na jaře to v pohodě uchladilo.No tak budu muset hold sehnat novou hlavu, protože už mě to dost štve..................Každopádně vám všem moc děkuju za radu, kdyžtak se ještě ozvu jak jsem dopad
Díky všem!!! Rozdělat bys to mohl, ale každopádně tu hlavu hned neměň, nechej ji natlakovat ať se zjistí jestli je opravdu prasklá. Co to udělá když to topení nezapneš? Jestli to vaří tak to není hlava (nebo je to hodně brutálně prasklá hlava)
když nezapnu topení, tak to neuchladím, začne to líst na 100 a dál.Jako každopádně to rozdělám a kouknu na to.........kdyby byla brutálně prasklá, tak bych to pocítil na startech nebo ne???Když nastartuju tak mi to běží krásně na všechny čtyři válce a můžu startovat i bez sitiče
|
12.8.07, 19:44 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ta hlava nemusí být vyloženě prasklá, stačí špatné těsnění. Já jsem měl také problémy s chlazením, prvně jsem vyměnil čerpadlo za to s většími lopatkami (nemáš tam taky náhodou staré?) a pomohlo to. Teď jsem na jaře měnil hlavu (ta starší byla 105 a měla hrozné sedla), auto začalo jezdit jak raketa, ale jak jsem přelezl asi 3000ot při teplotě větší 25°C to začalo vařit. Všechno bylo dobré a už jsem nevěděl co, tak jsem sundal chladič, trubky propláchnul tlakem vody a dal jiný starší chladič. Od té doby to chladí úplně super, vyjel jsem s plně naloženým autem v pohodě všechny kopečky a to v Beskydech jsou pořádné. Jestli máš prasklou hlavu nebo špatné těsnění zjistíš velmi snadno. Stačí vykuchat starou svíčku a přivařit na ní kus trubičky. Potom otočíš klikovkou tak, aby byly zavřené oba ventily na píst, našroubuješ upravenou svíčku a natlakuješ kompresorem. Potom se díváš do expanzky jestli nejdou bubliny. Takto vyzkoušíš všechny a hned víš, na čem seš.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.8.07, 20:08 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|