Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vít Široký píše: No, myslím že Kristensen asi špatnou hlavu pozná
Taky bych řekl
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.9.07, 18:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Radic píše: Vít Široký píše: no, myslím že kristensen asi špatnou hlavu pozná taky bych rekl...a co se tyce tech oleju. Kazdy at si lije do auta co uzna za vhodne. Ja bych tam nejake nezanckove taky nedal. Nepoznam to treba na chodu motoru ale na jeho zivotnosti urcite. A co se tyce vybehanych starych motoru...tam je to vazne jedno. Taky od ted prechazim na M7ADSIII Turbo...predtim nejake Paramo. já se řídím tím, co jsem z auta vypustil, když jsem ho přivezl domu, to bylo něco mezi olejem a asfaltem, v dílenský příručce jsem našel požadavky na olej, zároveň se tam uvádí i několik dobových olejů, náhodou madit ještě jeden z nich vyrábí, stojí asi 60 korun, je to taky takový nic moc, ale co, jede to na to, nezlobí to, nežere to, tak co bych to řešil. Měním kolem 7 tisíc a mám klid. Jo, kdybych koupil auto třeba od dědy, ten má favorit mazaný shellem a vevnitř je všecko krásně čistý (aspoň pod ventilovým víkem) a jen potažený zlatým filmem, tak bych se k tomu taky choval jinak.
|
13.9.07, 18:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Speeder píše: No nebyl bych si tim tak jistej, když otevře víko a najde tam něco "mazlavýho neidentifikovatelnýho" jestli tomu dostatečně rozumí. Nevím, připadá mi, jako by jste se celou dobu bavili o PDčku z pašíka a ne o motoru škoda doslova simply clever.
Pokud by tam byla voda tak tam máš emulzi (barva asi jako kafe s mlíkem) ale tohle bylo jak špinavá černá vazelina, prostě takovej mazut a jestli čteš dobře tak právě proto že se komplet motor nerozdělával tak jsem napsal "takřka stoprocentní" což u mě znamená "skoro, ale...." Těsnění pod hlavou a tyhle věci kolem toho byly v poho, to se neboj nějakej ten pátek auta dělám a co se toho týče tak jsem jako hlavní zaměstnání měl řidič + mechanik a dnes dělám jako hlavní práci motory do lokomotiv ať už obyč ČKD nebo Caterpilar. Doma podnikám jen jako přivýdělek ale legálně. Tohle prostě bylo jednoznačně olejem, ničím jiným.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
13.9.07, 19:10 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Šemik píše: Jakým olejem a jak dlouho proplachuješ? Leonid by to asi taky potřeboval....
Normálně klasickým Paramo vyplachovým, když třeba přijede někdo s prasklým těsněním tak ten motor nijak nevymejvám. Vypustím oil, vyměním těsnění dám novej oil filtr + výplachovej olej, projedu jen tak na lehkou nohu ale pěkně do ohřátí (20 - 30km) a vypustím vyměním zase filtr a dám novej olej a je to všechno v pohodě. U toho fáva hodně pomohl ten hadr a spousta otírání, pak teda ten výplach a pak novej jen na těch 5000km a pak zase novej a už to bylo v poho.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
13.9.07, 19:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Aha, děkuji.
Kolik to tak stojí ten proplachovací olej?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.9.07, 19:16 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Šemik píše: Aha, děkuji.
Kolik to tak stojí ten proplachovací olej?
Jmenuje se Paramo V2 a měl by stát cca 70-80kč litr, asi jak kde.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
13.9.07, 19:37 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja bych z lidlu taky nekkoupil...ale ne kvuli kvalite, ona by to skudka skousla, teda do myho motoru ne,ale klasika 120ka obyc , to jo... jenomze olej mas lejt furt stejnej a kdyz najedes 5000km a potrebujes vymenit tak uz ho v lidlu nemaj.. to je naprd..uz proto je lepsi ten m6 AD
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.9.07, 19:45 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
este jeden zaujmavy poznatok, oleje co som povypustal z inych aut lejem do buginy a tam si motor S120 upraveny nadherne a potichucky stale chodi )
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
14.9.07, 05:53 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Já s nim mám osobní zkušenosti.
Hroznej ojel - nic víc se nedá řict. Koupen byl do Škody 125L.
Po 500 km jízdy na dálnici - kolem 4000 ot. pak na volnoběh kontrolka oleje jenom svítila a neblikala - nikdy předtim s jinym olejem se to nestalo. Ojel byl hrozně řídkej, ale už nezhoustnul. Když ho kontroluju, vytáhnu tyčku a všechno mi to zkape - vizkozita asi jako mléko.
Nesnesitelná čoudivost, nesnesitelná spotřeba oleje... Prostě neni nad Mogul Forte!!! To je lahudka pro nasi 125ku. A jeste s benzinem Natural 95 na nás nemá žádná Fábie 1.2 HTP a možná ani 1.4 MPi. Po zkušenosti z autoškoly - ta čtrnáctka - to je hroznej loudal.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
23.10.07, 14:54 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ono s tou čtrnáctkou opatrně, dělali se dvě verze, louda 44kW a pak dost svižná 50kW verze, ta tahala hezky a 180 ji nedělalo nejmenší potíže
|
23.10.07, 14:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Vít Široký píše: ono s tou čtrnáctkou opatrně, dělali se dvě verze, louda 44kW a pak dost svižná 50kW verze, ta tahala hezky a 180 ji nedělalo nejmenší potíže
ještě se dělala 1.4 16V 74KW
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.10.07, 15:02 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Vít Široký píše: ono s tou čtrnáctkou opatrně, dělali se dvě verze, louda 44kW a pak dost svižná 50kW verze, ta tahala hezky a 180 ji nedělalo nejmenší potíže
No je fakt že máme nejslabší verzi a ještě od blbů co neuměj jezdit trochu rozhašenou... Ale fakt, že když byli otáčky vyšší než 3000, tak jevila známky zrychlování. Ale za žádnou cenu nepřitlačila do sedačky.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
23.10.07, 15:03 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Sadra17 píše: Vít Široký píše: ono s tou čtrnáctkou opatrně, dělali se dvě verze, louda 44kW a pak dost svižná 50kW verze, ta tahala hezky a 180 ji nedělalo nejmenší potíže ještě se dělala 1.4 16V 74KW
To tam máme s automatickou převodovkou na diagnostiku... porouchaná od výroby.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
23.10.07, 15:03 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Sadra17 píše: Vít Široký píše: ono s tou čtrnáctkou opatrně, dělali se dvě verze, louda 44kW a pak dost svižná 50kW verze, ta tahala hezky a 180 ji nedělalo nejmenší potíže ještě se dělala 1.4 16V 74KW to jo, jenže ta nemá s těmi které zmiňuji společného lautr nic, zrovna tak jako 55kW 1.4, ty dvě o kterých píšu jsou poslední evolucí 8V motoru z 1000MB
|
23.10.07, 15:12 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít Široký píše: Sadra17 píše: Vít Široký píše: ono s tou čtrnáctkou opatrně, dělali se dvě verze, louda 44kW a pak dost svižná 50kW verze, ta tahala hezky a 180 ji nedělalo nejmenší potíže ještě se dělala 1.4 16V 74KW to jo, jenže ta nemá s těmi které zmiňuji společného lautr nic, zrovna tak jako 55kW 1.4, ty dvě o kterých píšu jsou poslední evolucí 8V motoru z 1000MB
Pokud myslíš 1,4 55 kW tak ta už není "stará dobrá" OHV ale 2xOHC 16V.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.10.07, 16:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|