Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 problém s olejem - Š120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Tak jsem to študoval, tak to hrdlo je dvouplášťový, ale nepodařilo se mi to vyčistit ani prošťouchnout. Tak jsem tam vyvrtal 10 díru.
Ale je tam teda docela frio. V garáži by bylo líp, ale tam mám zazimovanýho Moskviče 408/I .
Tak zítra dám vědět jestli to pomohlo. Zatím díky za váš čas a rady.


26.11.07, 20:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Kristensen píše:
Kalista píše:
To je tak od výroby děda to teď nedávno vyhazoval taky jsem na to čuměl jak puk.
:wink:


Od výroby???? to se mě nějak nezdá.

Jinak já na renaultu to mám až za klapkou, přímo do sacího potrubí tak mě jí to aspoň nezasírá

Schválně se ještě podívám jestli tam ještě je no uvidíme.
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


26.11.07, 22:28
Profil ICQ

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Tak to bylo ono, olej už nestříká. Koukal jsem se i na víko z vytaženého motoru a je to stejný, hrdlo je dvouplášťové. Takže díky.
Měl bych ještě nějaké otázky. Dá se poznat laicky podle vzhledu motor ze 105 od 120? A ještě na tom motoru co jsem tam dal byl starý typ rozdělovače a spojky, tak by mně zajímalo jestli to jde bez problému vyměnit?


27.11.07, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Klásek píše:
Tak to bylo ono, olej už nestříká. Koukal jsem se i na víko z vytaženého motoru a je to stejný, hrdlo je dvouplášťové. Takže díky.
Měl bych ještě nějaké otázky. Dá se poznat laicky podle vzhledu motor ze 105 od 120? A ještě na tom motoru co jsem tam dal byl starý typ rozdělovače a spojky, tak by mně zajímalo jestli to jde bez problému vyměnit?


rozdělovače jdou přehodit v poho, spojky, jsou horší buď máž štěstí a máš jednu z mála třípackovou 190 a tam stačí opravdu přehodit jen přítlačák a ložisko nebo máš tu častější variantu, třípackovej přítlačák 180 a tam musíš přehodit i setrvák což může být problem protože každej setrvák je vyváženej s klikou a každej jinak takže když použiješ z jinýho motoru samotnej setrvák tak to může dělat neplechu. Motor může jen houpat (v lepším případě) pak může v určitej otáčkách vibrovat (to už není na dlouhou životnost) a nebo taky se může stát že to bude váhově tak rozhozený že ti za 20 000 km prdne klika.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.07, 19:45
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Dobrá díky.
A ještě rozpoznání těch motorů.


27.11.07, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Klásek píše:
Dobrá díky.
A ještě rozpoznání těch motorů.

u čísla motoru na nálitku u vodní pumpy je před číslem motoru *2/<číslo motoru> ... to je 120. Co je tam u 105 si už bohužel nevzpomínám, je to dlouho co sem nějakej 105 motor viděl...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.11.07, 23:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
120 je xxxxxx/2
105 je xxxxxx/1

A dá se to rozlišit jště barvou slepice na hlavě mezi svíčkami, 105 jí má černou a 120 žlutou :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.11.07, 15:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz