Klásek píše:
Tak to bylo ono, olej už nestříká. Koukal jsem se i na víko z vytaženého motoru a je to stejný, hrdlo je dvouplášťové. Takže díky.
Měl bych ještě nějaké otázky. Dá se poznat laicky podle vzhledu motor ze 105 od 120? A ještě na tom motoru co jsem tam dal byl starý typ rozdělovače a spojky, tak by mně zajímalo jestli to jde bez problému vyměnit?
rozdělovače jdou přehodit v poho, spojky, jsou horší buď máž štěstí a máš jednu z mála třípackovou 190 a tam stačí opravdu přehodit jen přítlačák a ložisko nebo máš tu častější variantu, třípackovej přítlačák 180 a tam musíš přehodit i setrvák což může být problem protože každej setrvák je vyváženej s klikou a každej jinak takže když použiješ z jinýho motoru samotnej setrvák tak to může dělat neplechu. Motor může jen houpat (v lepším případě) pak může v určitej otáčkách vibrovat (to už není na dlouhou životnost) a nebo taky se může stát že to bude váhově tak rozhozený že ti za 20 000 km prdne klika.