Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
O čem v tomto tématu vlastně jde ?:wink: .....jeden vychvaluje NGK druhý Brisk....Ale oba mají pravdu.....A pak se tu vyskytuje montáž do motorek,kam asi nepatří,páč v tom prostoru nevydrží....řiďte se výrobcem stroje...Tak že.....Aby bylo jasno.....Fabrika montovala odjakživa Brisk a fungoval spolehlivě i do 60000 např. Felicia 1.3 MPI....Někdy jen do 30000 odešla zřídka jedna, ale horší možná je že NGK nefunguje ani nová hned daná do motoru a přitom je v mnohém dražší...Když funguje vydrží i 60000 je odolná pro výkon.Ale existují i Champion a nebo Bosch.....A nebo Beru a Denso...Tak že neexistuje jednoznačná kvalita....To samé je v ložiskách,olejích atd.......Je to případ od případu...
|
13.12.07, 21:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
patrik-hp píše: O čem v tomto tématu vlastně jde ?:wink: .....jeden vychvaluje NGK druhý Brisk....Ale oba mají pravdu.....A pak se tu vyskytuje montáž do motorek,kam asi nepatří,páč v tom prostoru nevydrží....řiďte se výrobcem stroje...Tak že.....Aby bylo jasno.....Fabrika montovala odjakživa Brisk a fungoval spolehlivě i do 60000 např. Felicia 1.3 MPI....Někdy jen do 30000 odešla zřídka jedna, ale horší možná je že NGK nefunguje ani nová hned daná do motoru a přitom je v mnohém dražší...Když funguje vydrží i 60000 je odolná pro výkon.Ale existují i Champion a nebo Bosch.....A nebo Beru a Denso...Tak že neexistuje jednoznačná kvalita....To samé je v ložiskách,olejích atd.......Je to případ od případu...
ke svíčkám Beru a Champion sem se vyjádřil nahoře...felda 1,3 MPI sice je na LPG, ale ty svíčky by měli bejt i na lpg....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.12.07, 00:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Zajímavé, já jsem do Formana dal Brisk DR15TC, jsou tam asi 10 000km, nedíval jsem se na ně teda, ale startuje a jezdí to bez problémů....sice se mi zdálo že to auto jaksi nechce jet, nicméně pokusně jsem tam natankoval 98oktanový beznín a zdá se mi že to teprve jede tak jak má ale to už je zas něco jiného
|
15.12.07, 13:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: O čem v tomto tématu vlastně jde ?:wink: .....jeden vychvaluje NGK druhý Brisk....Ale oba mají pravdu.....A pak se tu vyskytuje montáž do motorek,kam asi nepatří,páč v tom prostoru nevydrží....řiďte se výrobcem stroje...Tak že.....Aby bylo jasno.....Fabrika montovala odjakživa Brisk a fungoval spolehlivě i do 60000 např. Felicia 1.3 MPI....Někdy jen do 30000 odešla zřídka jedna, ale horší možná je že NGK nefunguje ani nová hned daná do motoru a přitom je v mnohém dražší...Když funguje vydrží i 60000 je odolná pro výkon.Ale existují i Champion a nebo Bosch.....A nebo Beru a Denso...Tak že neexistuje jednoznačná kvalita....To samé je v ložiskách,olejích atd.......Je to případ od případu...
jde i o to jestli to není problém u nás na jihu moravy, třeba tu byl problém se žhavícíma svíčkama BOSH drahé jak prase a za něsíc se spálili nakonec jsme zjistili, že je to nějaký padělek, že mají lesklejší krabičku než orginál a ten co tam nakupuji je začal brát od jiného dodavatele, já ty poznatky mám od Zeliny ze strážnice taky měl potíže s cukání sbíček brisk, a stejný problém Belko šardice taky přešel na NGK a OK, to není vychvalování značky, ale prostě opakující se problém možná náhoda, zjištoval jsem i problém s tryskama motorpal jihlava mám tam ve výrobě spolužáka tem mi říkal muj mistr je tesař tak mu něco vyprávěj o kalibraci na tisícíny milimetru a já si chci vydělat tak dělám zmetky a je mi to jedno miloš
|
16.12.07, 11:53 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
slovacek.milos píše: patrik-hp píše: O čem v tomto tématu vlastně jde ?:wink: .....jeden vychvaluje NGK druhý Brisk....Ale oba mají pravdu.....A pak se tu vyskytuje montáž do motorek,kam asi nepatří,páč v tom prostoru nevydrží....řiďte se výrobcem stroje...Tak že.....Aby bylo jasno.....Fabrika montovala odjakživa Brisk a fungoval spolehlivě i do 60000 např. Felicia 1.3 MPI....Někdy jen do 30000 odešla zřídka jedna, ale horší možná je že NGK nefunguje ani nová hned daná do motoru a přitom je v mnohém dražší...Když funguje vydrží i 60000 je odolná pro výkon.Ale existují i Champion a nebo Bosch.....A nebo Beru a Denso...Tak že neexistuje jednoznačná kvalita....To samé je v ložiskách,olejích atd.......Je to případ od případu... jde i o to jestli to není problém u nás na jihu moravy, třeba tu byl problém se žhavícíma svíčkama BOSH drahé jak prase a za něsíc se spálili nakonec jsme zjistili, že je to nějaký padělek, že mají lesklejší krabičku než orginál a ten co tam nakupuji je začal brát od jiného dodavatele, já ty poznatky mám od Zeliny ze strážnice taky měl potíže s cukání sbíček brisk, a stejný problém Belko šardice taky přešel na NGK a OK, to není vychvalování značky, ale prostě opakující se problém možná náhoda, zjištoval jsem i problém s tryskama motorpal jihlava mám tam ve výrobě spolužáka tem mi říkal muj mistr je tesař tak mu něco vyprávěj o kalibraci na tisícíny milimetru a já si chci vydělat tak dělám zmetky a je mi to jedno miloš
Jjj...Kopie se šíří všemi směry....Hlavně od RÁKOSEK
|
16.12.07, 16:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: slovacek.milos píše: patrik-hp píše: O čem v tomto tématu vlastně jde ?:wink: .....jeden vychvaluje NGK druhý Brisk....Ale oba mají pravdu.....A pak se tu vyskytuje montáž do motorek,kam asi nepatří,páč v tom prostoru nevydrží....řiďte se výrobcem stroje...Tak že.....Aby bylo jasno.....Fabrika montovala odjakživa Brisk a fungoval spolehlivě i do 60000 např. Felicia 1.3 MPI....Někdy jen do 30000 odešla zřídka jedna, ale horší možná je že NGK nefunguje ani nová hned daná do motoru a přitom je v mnohém dražší...Když funguje vydrží i 60000 je odolná pro výkon.Ale existují i Champion a nebo Bosch.....A nebo Beru a Denso...Tak že neexistuje jednoznačná kvalita....To samé je v ložiskách,olejích atd.......Je to případ od případu... jde i o to jestli to není problém u nás na jihu moravy, třeba tu byl problém se žhavícíma svíčkama BOSH drahé jak prase a za něsíc se spálili nakonec jsme zjistili, že je to nějaký padělek, že mají lesklejší krabičku než orginál a ten co tam nakupuji je začal brát od jiného dodavatele, já ty poznatky mám od Zeliny ze strážnice taky měl potíže s cukání sbíček brisk, a stejný problém Belko šardice taky přešel na NGK a OK, to není vychvalování značky, ale prostě opakující se problém možná náhoda, zjištoval jsem i problém s tryskama motorpal jihlava mám tam ve výrobě spolužáka tem mi říkal muj mistr je tesař tak mu něco vyprávěj o kalibraci na tisícíny milimetru a já si chci vydělat tak dělám zmetky a je mi to jedno miloš Jjj...Kopie se šíří všemi směry....Hlavně od RÁKOSEK
no zkoušel jsem rákosku na levou poloos vika čína, 1300 kč, nesmíš to akorát moc rvat tu třicítku nebo serveš závit, ale jezdí felda má nsad 30000 a v poho, žádná vůle, pozítří montuji druhou na fáčko, já si taky myslím že to jsou padělky ty svíčky, taky hledám někoho kdo by měl problém s NGK a nikoho jsem zatím nenašel a fakt nekecám není snad týden že bych neřešil problém se svíčkama a navíc umí zlikvidovat lištu a normálně se ti rožne kat do červena a vypálí se jak dřevěné uhlí miloš
|
16.12.07, 17:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
včera jsem byl na oslavě čtyřicetin, jednomu jsem namotnoval na 120 NGK ty obyčejné sada snad 218 korun, má zatím 2000 km ale velice spokojený start OK dá se hned jet, no uvidíme dál, zkusím je dát i sousedovi co ten se stou svojí 120 natrápí, pětkrát to startuje tůruje to no běs jak mi to rve uši miloš
|
16.12.07, 17:32 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: včera jsem byl na oslavě čtyřicetin, jednomu jsem namotnoval na 120 NGK ty obyčejné sada snad 218 korun, má zatím 2000 km ale velice spokojený start OK dá se hned jet, no uvidíme dál, zkusím je dát i sousedovi co ten se stou svojí 120 natrápí, pětkrát to startuje tůruje to no běs jak mi to rve uši miloš
sakra chlape, začínáš mě přesvědčovat.....asi tam taky vrznu NGK
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.12.07, 21:30 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Mam taky nekdy problemy s cukanim kdyz nastartuju a nez se auto zahreje.. muze to byt tema svickama? Nevim jak stare tam jsou, protoze jsem to auto kupoval, ale kdybych je vymenil za nove udelal bych chybu? Jake patri nebo jsou nejlepsi do Favorita s BMM? Je trab pouzit momentovy klic nebo to staci dotahnout jen nejak citem ruky? Prosim o nejaky dobry tip na svicky, samozrejme v nizsi cenove hladine.. co tak ctu tak bych nejradeji od Brisku a jeste k tem svickam.. nemuzou mit vliv na volnobezne otacky? Asi ne co?
|
16.12.07, 22:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|