Nejčastější závada na HTP 1.2 ?!
Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Š 120 má pořadí zapalování 1-3-4-2, fabia htp 1-3-2-ehm ehm
|
1.2.08, 08:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Marra píše: ... fabia htp 1-3-2-ehm ehm
U trojválce je to přece úplně jedno, buď to jde popořadě tam nebo zpátky. Takže má vlastně 3-2-1. Je to zřejmý krok zpět.
|
1.2.08, 09:30 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Sakra, to je dobrý, ten materiál při zahřejvání se tolik nemamáhá když se roztahuje.
Asi si taky naříznu ventily
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
1.2.08, 09:33 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
bany.xf.cz píše: Asi si taky naříznu ventily
Nařízni si i sedla.
|
1.2.08, 09:42 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
fatal píše: bany.xf.cz píše: Asi si taky naříznu ventily Nařízni si i sedla. nevím jestli je to náhoda ale když sme dělali generálku na bobkovy(takej ten malej nakladač)taky mněl ventil na prvním válcu takovej nakvetlej a ty ostatní na tom nebyli lp ale to je asi shoda náhod a navíc je to ropák
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
1.2.08, 13:10 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
patrik-hp píše: Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to.
Vlivu paliva na tuhle závadu bych se zase tolik nesmál. HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm. Na starých 4 válcích je skoro o 5 Atm méně. Špatné palivo v tomto tlaku nemá jenom tendenci detonovat předčasně ale také hoří podstatně déle, prohořívá až do výfukového potrubí a ventily se nestačí chladit.
_________________ Xxenon
|
2.2.08, 11:06 |
|
|
maca
Příspěvky: 910 Bydliště: Úhonice
|
radši se nebudu k tomu vyjadřovat
akorát bych tady rozpoutal debatu
|
2.2.08, 11:39 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
2 fatal : jj, to pořadí zapalování je jasné, jen jsem to chtěl jako vtipně porovnat se čtyřválcem no mě tříválce nikdo nevychválí, jezdil jsem chvílí s corsou 1,0 a teda čekal jsem, že to teda pojede lépe než moje 125 tka
|
2.2.08, 20:17 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
TAk moje fabie má najeto něco přes 162tisís km a doufám že se nevysype. A to se to auto nijak nešetří.... Jinak je to 12Ventil
|
3.2.08, 10:08 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Xxenon píše: patrik-hp píše: Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to. Vlivu paliva na tuhle závadu bych se zase tolik nesmál. HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm. Na starých 4 válcích je skoro o 5 Atm méně. Špatné palivo v tomto tlaku nemá jenom tendenci detonovat předčasně ale také hoří podstatně déle, prohořívá až do výfukového potrubí a ventily se nestačí chladit.
Inu teoretiku... A co mi tim chceš říct? ...Že za to může benzín????Dobře,ale jak najivní konstatování k budoucím majitelům nového vozidla. Když konstuuji motor,neberu přeci ohledy na kvalitu benzínu,která je kolísavá,ale počítám s tím...O čem je pak spolehlivost,když musim se skumavkou k pumpě???! To z prvé...za druhý ty tlaku,když to není konstrukcí,chybou obrábění nebo tou kvalitou materiálu ventilů,sedel,proč ty sedla a celkově i hlava mají konstrukci tak blbou,že neodvádějí dostatečně teplo z ventilu do hlavy?....mají jiný rozměr sedla nebo ventilu?Nebo snad vačka a její podivnej průběh časování?A jak to,že ostatní automobilky s tím problém nemají???????????A výkon mají jaksi podobný???Hledej tedy chyby,neposlouchej kydy....A ten tvůj tlak je proti přeplňování o ničem.,A stále se nic nepodpaluje a to je hukot,na kterej nějakej tříhrnec s teplotou ve výfuku nekonkuruje.....Tak že si jdi číst teorie slitiny sedel na vozy před první světovou a jejich reakce na palivo a já se budu držet kvality NPR,který jsem nikdy neviděl podpálený.Každej svého názoru na věc ty moderno......Ty jsi chytrý ale čistokrevnej teoretik.....protože se nesměješ Ale oni tam prostě mají nějakou chybu a to je vrací nazpět.....do století páry
|
3.2.08, 21:32 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm.
no, skodovky maj sice 1,2 Mpa,ale daj se provozovat i s vyssim tlakem..treba 1,6-1,7 .. az budu v moste, podivam se po fotkach a hodim sem fotku namerenyho tlaku na nejslabsim valci a na ventilech slunecnice nemam
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.2.08, 11:35 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Xxenon píše: patrik-hp píše: Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to. Vlivu paliva na tuhle závadu bych se zase tolik nesmál. HTP pracuje s tlakem ve válcích 1,5, až 1,7 MPa což je 15 až 17 Atm. Na starých 4 válcích je skoro o 5 Atm méně. Špatné palivo v tomto tlaku nemá jenom tendenci detonovat předčasně ale také hoří podstatně déle, prohořívá až do výfukového potrubí a ventily se nestačí chladit.
No ja bych cekal ze s roustoucim kompresnim tlakem se rychlost horeni naopak zvysi. Tady me spis napada vadne zdvihatko resp. hydraulicka podpera jak to nazyvaji. Udajne jsou tyhle motory dost haklive na kvalitu oleje a dochazi k zakarbonovani zdvihatek. Pokud takovy ventil nedovira tak je hotovo.
|
5.2.08, 13:09 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
patrik-hp píše: :D Inu teoretiku... A co mi tim chceš říct? ...Že za to může benzín????Dobře,ale jak najivní konstatování k budoucím majitelům nového vozidla. Když konstuuji motor,neberu přeci ohledy na kvalitu benzínu,která je kolísavá,ale počítám s tím...O čem je pak spolehlivost,když musim se skumavkou k pumpě???! To z prvé...za druhý ty tlaku,když to není konstrukcí,chybou obrábění nebo tou kvalitou materiálu ventilů,sedel,proč ty sedla a celkově i hlava mají konstrukci tak blbou,že neodvádějí dostatečně teplo z ventilu do hlavy?....mají jiný rozměr sedla nebo ventilu?Nebo snad vačka a její podivnej průběh časování?A jak to,že ostatní automobilky s tím problém nemají???????????A výkon mají jaksi podobný???Hledej tedy chyby,neposlouchej kydy....A ten tvůj tlak je proti přeplňování o ničem.,A stále se nic nepodpaluje a to je hukot,na kterej nějakej tříhrnec s teplotou ve výfuku nekonkuruje.....Tak že si jdi číst teorie slitiny sedel na vozy před první světovou a jejich reakce na palivo a já se budu držet kvality NPR,který jsem nikdy neviděl podpálený.Každej svého názoru na věc ty moderno......Ty jsi chytrý ale čistokrevnej teoretik.....protože se nesměješ Ale oni tam prostě mají nějakou chybu a to je vrací nazpět.....do století páry
Musel jsem si Tvojí glosu několikrát přečíst abych pochopil Tvoje zapálení pro věc a argument porovnávání konstrukce turbomotoru s atmosférickým. Jenom mi nejde na rozum, čistě teoreticky, jak je mým zvykem, proč ty „parní stroje“ jsou vlastně nejprodávanějším motorem.
_________________ Xxenon
|
5.2.08, 21:34 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
PetrVTR píše: No ja bych cekal ze s roustoucim kompresnim tlakem se rychlost horeni naopak zvysi. Tady me spis napada vadne zdvihatko resp. hydraulicka podpera jak to nazyvaji. Udajne jsou tyhle motory dost haklive na kvalitu oleje a dochazi k zakarbonovani zdvihatek. Pokud takovy ventil nedovira tak je hotovo.
Máš pravdu, tak to opravdu funguje, při vyšším tlaku palivo hoří opravdu rychleji, ale pouze dobré palivo.
_________________ Xxenon
|
5.2.08, 21:35 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mladezi, naucte se citovat http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8704
Kdo to ma furt opravovat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.2.08, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|