Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 07:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Motor 1,6 do fava 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak to je na tobě :) záleží na tom co od toho čekáš. Jestli píšeš "ať to jede trochu líp" tak dej tu lehčí převodovku, fakt to jede výrazně líp (pokud nemáš motor úplně zhuntovaný) pokud je špatný tak si ji sežeň i s motorem 136X v dobrém stavu. Pokud ale chceš letadlo které ti pojede 200 tak to vidím spíš na jiné auto. Je to věc názoru, ale já nejsem zastáncem nějakých brutálních úprav motorů pokud má jezdit v denním provozu, má to spoustu úskalí a ten výsledek za to v tomhle případě podle mě nestojí. Když upravovat motor tak pořádně, i s podvozkem a postavit závoďák. Z motoru 1,3 při zachování stávající životnosti a spotřeby bůhví jaké výkony nedostaneš. Jinak podle mě Favorit má na svoji hmotnost dost silný motor který k běžnému ježdění stačí, můj Forman 136B v dnešním provozu v pohodě stíhá, i na dálnici, předjíždět se s ním dá, akorát je občas potřeba ho trochu vytočit.


2.2.08, 15:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Matthes píše:
Mike88 píše:
jak tak citam tak asi si kupim nove auto .. co vy na to?

A jaky bys tak chtel? Bude to z louze pod okap, kdyz koupis jinou starou plecku tak te opravy a provoz muze vyjit pekne draho, precijen ta uprava favorita neni tak hrozna ...


V tomhle máš pravdu - přecijen Favorit vychází co se týče provozních nákladů snad nejlíp.


2.2.08, 15:42
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nebo jestli se ti mermomocí chce měnit motory, kup si třeba Škodu 105 a namontuj tam motor ze Š120 :D Vyjde to velice levně a motor bude jiný :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.2.08, 15:42
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cyz píše:
Matthes píše:
Mike88 píše:
jak tak citam tak asi si kupim nove auto .. co vy na to?

A jaky bys tak chtel? Bude to z louze pod okap, kdyz koupis jinou starou plecku tak te opravy a provoz muze vyjit pekne draho, precijen ta uprava favorita neni tak hrozna ...


V tomhle máš pravdu - přecijen Favorit vychází co se týče provozních nákladů snad nejlíp.


Ikdyz takovej escort :P :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.2.08, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
ticho! :evil: však počkej - zachvilku napíšu příspěvek do sekce Brzdy :D


2.2.08, 15:44
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
hlavným ukazovateľom výkonu je objem, takže Fabka 1.4 ideš s objemom aj výkonom hore, každá úprava ktorá nemení zdvihový objem je len posúvanie max výkonu a krútiaceho momentu do vyžších otáčok...

ale si zabudol povedat ze vyssi maximalny vykon a vyssi krutak sa presunu do vyssich otacok :)
inac by to nemalo zmysel vobec robit...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.2.08, 16:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
hlavným ukazovateľom výkonu je objem, takže Fabka 1.4 ideš s objemom aj výkonom hore, každá úprava ktorá nemení zdvihový objem je len posúvanie max výkonu a krútiaceho momentu do vyžších otáčok...

ale si zabudol povedat ze vyssi maximalny vykon a vyssi krutak sa presunu do vyssich otacok :)
inac by to nemalo zmysel vobec robit...


:?: :?: prečítaj si tú vetu poriadne....

michalkatka píše:
každá úprava ktorá nemení zdvihový objem je len posúvanie max výkonu a krútiaceho momentu do vyžších otáčok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.08, 22:26
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
praveze chapem ale to tvoje znie ako keby si tvrdil ze len zmenis polohu max krutaku a vykonu, ale ta max hodnota bude vyssia ako bola! to je dolezite :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.2.08, 22:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
praveze chapem ale to tvoje znie ako keby si tvrdil ze len zmenis polohu max krutaku a vykonu, ale ta max hodnota bude vyssia ako bola! to je dolezite :)


no jo, ale píšeme o úpravách na zvýšenie výkonu a krúťaku, takže sa už chápeme...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.08, 23:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz