Mno, právě jsem absolvoval 1100 km s motorem 1.2 12V 47kW v Polu a musím říct, že když jsem to přivez po Praze domu měl jsem z toho dojem, že to nejde, nebrzdí a podvozek je takovej měkkej, teď jsem s tím přijel z německa a musím říct, že mě to celkem překvapilo, díky 185 gumám to sedí docela dobře, náběh brzd je o něco tupější, než jsem zvyklej z favorita a motor se dá charakterizovat tak, že nejede v žádných otáčkách, křivka kroutícího momentu bude asi hodně plochá, ale co mě překvapilo, že to neztrácí (byť bídnou) sílu ani na hranici max. otáček (omezovač je asi tak na 6500 rpm). Rozjezd je sice bída, papírově asi za 15s na 100km/h, ale zato to zrychluje pořád dál a je schopný to jet po rovině 170 (podle GPS 160). Je teda fakt, že při 130 km/h to ukazuje 140 a točí to 4500 rpm na pětku... a ani mi nepřipadá, že by to dělalo extra víry v nádrži.
No, jak je teda možný, že fávo má jen o 1kW míň a takhle rychle teda nejede co? A navíc ten kravál ve fávu při 4000 rpm