Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Kristensen píše: No všechno ti řekli jen s tou směsí, nastartuješ teplý motor,....
Platí ten Kristensenův návod pro všechny karburátory? I pro moje Fa?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.5.08, 08:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Já bych se taky chtěl ještě zeptat. Když tu směs ochudim moc, škodí to nějak něčemu?
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
18.5.08, 11:52 |
|
|
BeBe
Příspěvky: 35 Bydliště: Sk,BA
|
bany.xf.cz píše: Já bych se taky chtěl ještě zeptat. Když tu směs ochudim moc, škodí to nějak něčemu?
mozes podpalit vyfukove ventily,prilis vysoka teplota horenia resp.vyfukovych plynov pri chudobnej zmesy
_________________ 110R,120Ls,Rapid 130
|
18.5.08, 16:32 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
BeBe píše: mozes podpalit vyfukove ventily,prilis vysoka teplota horenia resp.vyfukovych plynov pri chudobnej zmesy
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
18.5.08, 16:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
BeBe píše: mozes podpalit vyfukove ventily,prilis vysoka teplota horenia resp.vyfukovych plynov pri chudobnej zmesy
Ale nestraš, to hrozí při zátěži, na volnoběhu se při té trošce paliva nemůže nic podpálit.
|
18.5.08, 20:43 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
fatal píše: Ale nestraš, to hrozí při zátěži, na volnoběhu se při té trošce paliva nemůže nic podpálit.
Ale tak motor se seřizuje na zátěž ne? A né na volnoběh.
Myslim tim že se seřizuje na provoz v zátěži a né na to aby někde běhal na volnoběh.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
18.5.08, 20:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
bany.xf.cz píše: Ale tak motor se seřizuje na zátěž ne? A né na volnoběh. Myslim tim že se seřizuje na provoz v zátěži a né na to aby někde běhal na volnoběh.
Pokud neměníš trysky a vzdušníky a hýbeš jen šroubem bohatosti směsi a přídavného vzduchu, mění se jen volnoběh a přechodový režim, vyšší výkony jsou ovlivňovány kombinací difuzor/tryska/vzdušník a volnoběžný systém má na výslednou směs zanedbatelný vliv. Volnoběh u svého auta nastavuju zásadně na chudou směs a zatím jsem nezaznamenal žádné problémy s podpalováním ventilů. Nějakou dobu jsem měl i vypínaný volnoběžný systém při zvýšených otáčkách a taky se nic nepodpálilo.
|
18.5.08, 21:33 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
fatal píše: bany.xf.cz píše: Ale tak motor se seřizuje na zátěž ne? A né na volnoběh. Myslim tim že se seřizuje na provoz v zátěži a né na to aby někde běhal na volnoběh. Pokud neměníš trysky a vzdušníky a hýbeš jen šroubem bohatosti směsi a přídavného vzduchu, mění se jen volnoběh a přechodový režim, vyšší výkony jsou ovlivňovány kombinací difuzor/tryska/vzdušník a volnoběžný systém má na výslednou směs zanedbatelný vliv. Volnoběh u svého auta nastavuju zásadně na chudou směs a zatím jsem nezaznamenal žádné problémy s podpalováním ventilů. Nějakou dobu jsem měl i vypínaný volnoběžný systém při zvýšených otáčkách a taky se nic nepodpálilo.
Ahá, panečku tak to sou novinky
Já sem právě nastavoval směs podle toho návodu s nejvyššíma otáčkama. A přišlo mi, že motor moc hlučí, tak sem ten malinkej šroubeček zašrouboval oproti tý poloze asi o 360° . A upravil volnoběh. A auto je teď strašně tichý, příjemně zrychluje i na malinko plynu a po městě žere 7 litrů. A když jedu chvilku na volnoběh a pak šlápnu na plyn, tak reaguje hned.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
18.5.08, 21:51 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
bany.xf.cz píše: Ahá, panečku tak to sou novinky... S karbem jsem kdysi hodně laboroval... Někde v diskusi k nějakému článku (asi o teorii motoru) se dá najít pár poznámek o mých experimentech se vzdušníky a tryskami... bany.xf.cz píše: A přišlo mi, že motor moc hlučí, tak sem ten malinkej šroubeček zašrouboval oproti tý poloze asi o 360°...
Ubral jsi sytost směsi. Přechodový režim (přidávání z volnoběhu) je hodně závislé na nastavení dorazu klapky a nastavení volnoběhu, když je obojí dobře nastavené, jede to parádně. Teď mám na motoru nějaký zbastlený SEDR, takže se motoru z volnoběhu moc nechce, bude to lepší až zrepasuju svůj laděný EDSR ( Extra Dobrá Směs pro Raketové starty).
|
19.5.08, 06:56 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Gemini píše: bohatost zmesy sa da urcit aj podla teploty vyfuk. plynov na volnobehu.......teplota musi byt taka akurat......ak sa ruka pri vyfuku neda udrzat, zmes je chudobna a teplota vyfuk. plynov velka, ak je zmes bohata, su vyfuk. plyny studene az vlazne.....ale je to len velmi orientacne, ale skuste si to....funguje to...
Chvíli jsem držel ruku za výfukem a plyny byly teplé až horké, ale ruku jsem tam v pohodě udržel. Takže můj způsob nastavování sytosti je asi dobrý. Akorát ten sajrajt, co jsem měl pak na ruce...
|
27.6.08, 07:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|