známý a já taky, bohužel není další technika na lepší seštělování, leda sluch ještě ostatně ladilo se to tak dycky v domácích podmínkách ne, dítě to není, aby se s tím zacházelo jak v rukavičkách
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
25.1.11, 11:21
Reklama
Reklama
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
Re: Základní předstih Š120
Pak je ještě možnost že technika by byla, ale majitel je blbý a tak si to odpálí. (Jo, já...)
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
25.1.11, 11:57
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Základní předstih Š120
Tak těch už moc není...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
25.1.11, 11:59
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
Re: Základní předstih Š120
Stejně už máme jiné palivo, takže ten původní předstih z fabriky pro Special 91 asi nebude ten nejlepší.
25.1.11, 13:43
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: Základní předstih Š120
To je taky fakt.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
25.1.11, 13:50
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
Re: Základní předstih Š120
novomi píše:
Teď jsem vyzkoušel, že při 9° to do kopce ani nikde jinde necvrdliká, takže to tak nechávám. Doufám že se mi tím zlepší studený starty. Edit: Jen jsem musel přidat otáčky na volnoběh. Nějak klesly.
Studený starty nádhera, necvrdliká to a zátah to má pořád stejný. Aspoň na chvilku zase na autě vše v pořádku .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru