Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Další
 ecotronik je KO- mýměna za BMM 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
jojo je to uz MPicko
myslíš že by to šlo nějak sprovoznit aby to jelo i na LPG nebo by to dalo mooc práce ?

co sem se ptal tak ten imobilizer je tam prý "spárovaný" ale nevím co to znamená


29.1.11, 20:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: ecotronik je KO
musel bys koupit jinej LPG mix za asi 7-8 stovek pak by to na LPG i šlo

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.1.11, 20:51
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
tak to není žádná hruza uf ...


29.1.11, 20:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO
takze už jen vyřešit jak zprovoznit ten zapalovací modul aby to házelo jiskřičky když už tam není rozdělovač


tak váhám jestli tam mám dat jen jednobod nebo už rovnou MPi


29.1.11, 21:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
proti MPI hovoří jenom výměna komplet elektriky a snímač klepání

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.1.11, 21:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
Mne to cele nedava zmysel, naco to robit co najkomplikovanejsim moznym sposobom? :mrgreen:
Ked tam nakoniec ajtak mas plyn riadeny podtlakom :roll:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


29.1.11, 22:29
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
dobře, takže tam dát jen jednobod ?

z tou výměnou elektrických svazků myslíš proto že je tam ten imobilizér?

jinak ten snímač klepání je ještě druhý snímač který snímá otáčky vačky nebo něčeho takového ?
montáž je asi složitější že ?


30.1.11, 07:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
ano kvuli immobilizéru a kvuli kabelům k čerpadlu, smímač klepání snímá detonační hoření aby jednotka mohla nastavit co největší předstih

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.1.11, 09:16
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
dobře takže tam nechám dát jen ten jednobod ... ikdyž i tam se budou muset natáhnout kabely k čerpadlu ale to je asi jednodušší :)


30.1.11, 09:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
Nejjednodušší je klasický karbec. Tam nemusíš natahovat skoro nic. Ale jestli chceš přece jenom BMM, tak si připrav pořádný ranec, pokud si to nebudeš dělat sám.
Podívej se tady někde, Michalkatka to taky chce, nebo už předělal, nevím. Musíš tam povyměňovat půl auta, ale jak chceš.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


30.1.11, 11:18
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
tak to máš pravdu :)

ale pořád zkoumu nad tím karbecem, vydělal jsem to čidlo z převodovky a ona je tam jen jěkaká cívka asi elektromagnet ze kterého vedou 3 dráty ale zjistil jsem že v převodovce mám ještě jednu díru která je zaslepená ...

pak az sem vše dal nazpátek tak sem jel auto projet a zjistil jsem že pokud auto jede na automatický sytič tak nešube ale jak vypne tak auto zase začíná cukat ...

rozdělal jsem jen ten filtrbox a nevím jak dál protože nad karbecem je přilepený nějaký mezi kus na LPG a drží tam hoodně dobře ...


30.1.11, 11:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
ty čítaš čo sme ti tu už popísali :?:

aj keď vymeníš celý motor, to že BMM aj MPi má iný zotrvačník, okrem toho musíš meniť aj nádrž, BMM aj MPi má inú a má v nej palivové čerpadlo, imobilizér, elektrika a ostatné drobnosti sú zanedbateľné...

viem čo píšem, robím s karbecu BMM, všetky diely mám a trocha sa v tom vyznám, ale ak sa ty pýtaš na také drobnosti tak sa do toho nepúštaj, nahoď tam klasický karbec a ostatok rozchlastaj...

na tvojom mieste by som si stiahol dielenskú príručku pre ecotronik - 5x si ju dôkladne prečítal a porozmýšlal na tým - a opravil to, spravidla je to iba v nastavení, podľa tzv. blikajúceho kódu ( ktorý je v príručke dopodrobna rozpísaný ) sa nastaví bohatosť aj voľnobeh, nič iné tam nastavovať netreba... ako u každého karbecu by som sa zameral na tesnosť sacej sústavy, a kôli lambde tesnosť výfucku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.1.11, 11:57
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
přečetl jsem si to několikrát a je mi jasné že musím těch dílů vyměnit dost tak aby to fungovalo jak má ...

ale ještě mě napadlo nemohlo by to cukání být třeba špatným silemblokem například tím který je zespodu motoru ?? nebo je to blbost ??

protože i když vytočím motor třeba na 4000ot/min a pouštím spojku tak otáčky rychle klesnou a az se rozjedu tak mám otáčky kolem 1500-2000 někdy i míň


30.1.11, 12:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
cukanie ale šklbanie je spôsobené vždy VN, alebo prípiš chdobnou zmesou...

trhanie motorom je spôsobené spojkou, alebo silentblokmi, ale to sa prenáša do kasne... ak je silent úplne KO tak sú to tupé kovové rany...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.1.11, 12:23
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna BMM/MPi
ok, tak zkusím změřit bohatost směsi jak při volnoběhu tak v určitých otáčkách a pak ve stejných otáčkách se budu pokoušet rozjíždět ...

ono jednou co mě to auto fakt brutálně poskakovalo tak to vylo takoé bouchání tak se na to podívám jak vypadají a vyměním je


30.1.11, 12:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz