Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Chcípání fáčka BMM na volnoběh 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Já nestartuji s plynem, ale když se po pár sekundách začal motor dusit, tak jsem ho podpořil. Předtím jsem nastartoval, motor naskočil na vyšší otáčky a běžel normálně. Po nějaké době až se ohřál na asi 40°C, tak otáčky klesly na asi 800/min. Nyní nastartuji, motor naskočí na asi těch 1000 ot./min., pár sekund běží jak má a pak začnou padat otáčky. Až jsou otáčky asi na 400-500, tak se chvíli trápí. Po pár sekundách se něco přepne a otáčky se opět zvýší. Pořád to ale jemně plive do výfuku i po jemném přidání plynu. Je to moc bohaté, z výfuku jde pořád smrad po benzínu.
Motor je upravovaný a má asi delší dobu vstřiku, tak to po benzínu cítit asi bude, ale předtím to nedělalo. Zkusím tedy tu Lambdu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.11, 07:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
vymeň sviečky...

a keď sa trápi nechaj ho, on by sa mal zrovnať sám, keď má po štarte nízke otáčky, klapku by mal pootvoriť sám, či mu zvýši aj dávku paliva neviem, lambda po štarte nejde, s tou nerátam...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.11, 07:36
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Svíčky jsem zkoušel dát nové. I kabely ke svíčkám. Jak jsem psal, nakonec to motor nějak ustojí. Dnes mi to napoprvé chcíplo. Když jsem nastartoval podruhé, tak už to otáčky drželo, taky to chtělo po pár sekundách chcípnout, ale jednotka to dorovnala a motor šlapal, ale opět moc bohatě. Zkusím tedy naposled: vyměnit čidlo teploty na sacím potrubí, zkusím sehnat origo, ne čínu, vyměním snímač otáček, i když ten nynější je krásně čistý, zkusím koupit i novou Lambdu. Nebo, mohl by to dělat i ten VN modul, že by dával nízké napětí a tím pádem slabá jiskra?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.11, 12:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
ten nastavovač klapky ti funguje?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.11, 20:01
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
To nevím. Jde to vyzkoušet podomácku? Na vag-com asi nic nezjistím, že? Ale když mi to třeba napodruhé motor přepne a zvýší otáčky, tak by měl být dobrý, ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.11, 21:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
keď už máš natočené, pridaj plyn pusti a vidíš či sa doraz pohybuje, on sa má pri prudkom ubratí zastaviť na cca 100ot/min a postupne klesnúť na voľnobeh, celé to trvá cca 1sek... to je ochrana katu..

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.11, 21:41
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Jsem si vzpomněl, že mi to na vagu psalo divné hodnoty u Lambda sondy.
Jak je to prosím u těch hodnot? U feldy MPi mi skáčou čísla při volnoběhu zhruba mezi 0,3-0,92. Pořád se to mění. U fáčka mi to drží pořád na asi 0,95. Nemění se. Jen po přidání plynu se to občas snižuje na zhruba 0,85-0,92. Lambda bude asi opravdu KO, že? Poslední pokus, zkusím ji koupit a uvidím. Když to nepomůže, tak jedu do servisu. A jaká Lambda je dobrá. Já mám nyní asi rok ve fáčku Bosch Universál a po roce asi KO. Je lepší ta přímo pro fáčka a feldy BMM?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.11, 21:42
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
To bych měl ale vyzkoušet asi až u zahřátého motoru, ne? U studeného mají být otáčky asi 1100/min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.11, 21:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
samozrejme zohriaty motor, za studena je to cca núdzový režim, ale podľa toho čo popisuješ je lambda v poriadku, asi jej robí problém že zberá dva valce tak ako teraz mne... ale ja som na diagnostiku ešte nerobil...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.11, 21:47
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Jo, ale když jsem dal ten starý typ výfuku z karbecového typu fáčka, tak to jezdilo normálně. pak jsem s tím moc nejezdil, napůl rozebrané v garáži a teď tyhle problémy. Už mám dva měsíce propadlou STK, tak to musím dát trošku do cajku. Nainstaluji výfukové svody krátké, jaké mají být a uvidím. Ty sportovní laděné svody to mají ale taky jen na dva válce, nebo některé dokonce myslím na jeden válec a funguje to.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.11, 21:52
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Dnes jsem koupil docela levně lambda sondu Bosch a přímo pro fávo/felda BMM. Žádná universální. Tak jsem zvědavý, jestli to pomůže.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.6.11, 12:32
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Dnes jsem se konečně dostal k výměně výfuků. Dal jsem zpátky první díl z BMM a střed s katem, ať nejsou na Emisích problémy. Co jsem zjistil? :shock: Bylo úplně obervané těsnění, mezi tím litinovým potrubím a prvním dílem. Zkusil jsem schválně dát tu starou Lambda sondu. najednou se chová motor jak má. Mě by mrdlo. Nejsem přes motory, ale když se zamyslím, tak teroreticky přes špatné těsnění unikají výfukové plyny a k Lambda sondě jich jde asi málo. Pak to Lambda sonda špatně měří, jako že je moc chudá směs a jednotka přidá paliva. Proto to bylo asi moc bohaté. Jsou mé domněnky správné?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.6.11, 18:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Ano su spravne az na to ze cez tu netesnost sa vzduch nasava a tym padom lambda namera vyssi obsah kysliku a ECU tym padom obohati zmes.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.6.11, 19:05
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Aha, takže se tím špatným těsněním nasává vzduch, který ale taky klame lambdu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.6.11, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
výfukové spaliny nejdú rovnomerne, ono to pulzuje, takže cez deravý spoj idú spaliny von, aj nasaje vzduch, tak ako dark písal nasaje vzduch ktorý pošle ďaľší pulz k lambde a je error... ale zdôrazňoval som na tesnosť potrubia pred lamdou...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.6.11, 09:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz