Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 1.8t do fáčka 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tak mě napadá... nejlepší by v tomhle případě bylo asi přebouchat a převařit golfa s tímhle motorem na favorita... takovej opačnej postup než v reklamě na 206 se slonem :wink:


9.12.07, 22:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Samé lepší nápady...ale ta plechařina by vyšla levněji si myslim... :idea: :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.12.07, 22:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ved to hovorim. 8)

1, Vezmes auto- v mojom pripade Volvo S40
2, Vsetky nevkusne znacky nahradis stylovymi Skoda Favorit (vid moje logo)
3, Mas Favorit s vykonom a vybavou aku chces :roll:




Pravda totiz je, ze je na to teba nielen peniaze, znalosti ale hlavne cas.

Ja tiez neviem ci sa mi podari po vianociach spojazdnit Felmana.
(studujem Dizajn = malo spanku) tak tam davam len motor, prevodovku, posilovac riadenia, podvozok, napravice so stab; brzdy, elektriku, central, el. zrkadla, imo+alarm, nadrz, kompet interier aj s plastmi a dverami, airbag, celne sklo, Komplet z feldy. Odhlucnenie + vystuzit kasnu + novy lak . Vsetko toto je viac-menej primitivne. Stravil som na tom asi 150 hod. a odhadujem ze dalsich 150 este stravim.

Ty budes musiet urobit ovela viac...
Ide to, ale MAS NA TO CAS :?:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


10.12.07, 01:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Este ma napada vymenit facko za jednotkovy alebo dvojkovy Golf GTI a mas 1,8T v lahkom aute s dobrymi vlastnostami, najlepsie kabrio (jazda na ktoru sa nezabuda), alebo velmi rychle je aj jednotkove Clio williams (opravy tiez nezabudnutelne :o)))

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 10.12.07, 16:19, celkově upraveno 1



10.12.07, 02:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Nebo si tam dej z felicie 1.6, 1.9D (teda pokud to pasuje nevím.
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


10.12.07, 15:07
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Vít Široký píše:
to bych rád věděl, na co dávat do favoritu takhle silný těžký motor... s obyčejným to utíká naprosto dostatečně, stačí aby byl v pořádku, a i s tím obyčejným není problém urvat v zatáčce předek a jít po tečně ven, s těžkou 1.8 to bude mnohem mnohem dřív, obyčejný favorit váží slabou tunu, se sériovým motorem v pohodě překračuje 150kmh a podle počasí, paliva a ještě nějaké mě zatím neznámé veličiny atakuje v pohodě 180kmh. Na sériový motor je už tak dost poddimenzovaná celá podvozková soustava, jak mi tady tuhle někdo psal, v zatáčce zvedá zadní kolo jako pes když čůrá zvedá nožičku, brzdy taky nejsou stavěné na takové rychlost. S tou 1.8 v závislosti na převodovce to určitě poletí 200, a asi i víc. Stovku zastaví sériové brzdy s lehčím předkem v pohodě, ve 130 už je to horší a co by udělali ve 220 s těžkým blokem ani vědět nechci, asi by se vypařili z povrchu zemského. Motor má více než o 100% větší točivý moment a více než o 100% větší výkon. Jak takovou sílu přenést na kola opravdu nevím, ale z převodovkou stavěnou poloviční hodnoty určitě jen krátkodobě. Pak taky asi kola, chtělo by to významně větší, jinak to bude pořád hrabat... ty se tam zase nevejdou, bude potřeba překopat podběhy. Čím oblbnou jednotky taky netuším, potřebují údaje o otáčkách kol, a další a další píčoviny, bez kterých to prostě nepojede... imobilizér třeba... palubní přístroje bude třeba dát příslušné (a nebo jezdit na slepo), ty zase nebudou moc sedět do původní palubky... atd. Jestli to někdy pojede, tak to dá sakra hodně práce, bude to stát strašný prachy a po prvním svezení zjisití nešťastný majitel, že se s tím nedá jezdit, protože se to bude buď kroutit a praskat, nebo to bude tak vyztužený, že to bude jak v traktoru. Prodat to nepůjde, nikdo takovýho kočkopsa nekoupí, co s tím taky, žádnej servis to nebude umět opravit, na silnici to nemá co dělat, ani přihlásit takový auto nepůjde. Celý je to ideální způsob jak se zbavit peněz, bude to dobrý tak akorát na zrušení někde v amatérský rally, když to vůbec někdo pustí na start.



RECHT :wink: :!:


10.12.07, 17:16
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz