Trochu mě zlobí Felinka 1.6 MPi
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Felda 1,6 Výměna hydroštelů.
bany33 píše: Dá se to udělat doma více méně na koleni? Je nutné vyměnit všechny? Snažil jsem se změřit vůli podle příručky, ale kromě jednoho který má vůli 0,10mm, jsou všechny naprosto bez vůle. Je nějakej splehlivej způsob jak zjistit kterej je ten vadnej?
Dík za odpověď.
nemusíš měnit všechny ale najdi ten špatnej jakej máš olej ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.9.09, 05:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Juro, nech si načíst chybovou paměť, na takovejch 90 procent tam budeš mít chybu snímače otáček, u 1,6ky tam nesmí být ani když auto nevrčí, není to jak u 1,3 kde máš vlastně chybu snímače stále dokud nenastartuješ. Je to snímač inpulsů v zapalování, je v rozdělovači, problem je že rozdělovač musí ven a rozebrat, jinak to nevyměníš je tam kolíček na unašeči, pozor!!!! i když se zdá že unašeč je simetrickej tak když ho otočíš oproti hřídelce tak to zlobí celý se to klepe ale vrčí, takže označit polohu a hlavně označit kde je rozdělovač než ho povolíš
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.9.09, 16:08 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jinak se to dá poznat aj bez diagnostiky, když jedeš a zdechne to tak nešlapej do spojky nech to unášet setrvačností přes rychlost a koukni na otáčkoměr, pokud sjede ihned na nulu tak je snímač načnutej a zlobí
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.9.09, 16:09 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Bany33 pokud nastartuješ auto necháš ho cca 5 minut vrčet pak sundáš ventilový víko a jeden má vůli a ostatní ne tak je špatnej ten jeden, nenatlačí se do něj olej, může být jen ucpanej a nebo v háji. Výměna je kapátko problem, pokud jsi zručnej tak to zvládneš, jen je třeba vědět jak nastavit rozvodovej řemen a druhá věc, když dáš nové zdvihátko tak jakmile to složíš nesmíš nastartovat motor, musí se natočit do nějaké polohy a to zdvihátko zalít olejem, pokud se rozhodneš měnit to sám tak ti napíšu návod.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.9.09, 16:15 |
|
|
bany33
Příspěvky: 5
|
Jednorázový přidání plynu nemá vliv.
Po ujetí jednoho, dvou kilometrů se to výrazně ztiší,
po pěti je to slyšet jen nepatrně.
Velkej vliv má, jak dlouho auto stojí. Tři čtyři hodiny ještě nejsou tolik znát,
ale po osmi, devíti hodinách je to rachot.
Zní to jakoby ze shora motoru, trochu mam obavu aby to nebylo na pístním čepu,
ale přijde mi že ten čep by se po zahřátí motoru neztišil.
Jinak jede pěkně, výkon i zrychlení mi přijde v pohodě.
Olej je tam Mogul 10W-40 / VW 500,000
|
25.9.09, 18:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
bany33 píše: Velkej vliv má, jak dlouho auto stojí. Tři čtyři hodiny ještě nejsou tolik znát, ale po osmi, devíti hodinách je to rachot.
jo to bude ono začne stejkat olej a než si natáhne tak mu to zase trvá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.9.09, 18:52 |
|
|
bany33
Příspěvky: 5
|
Na zahřátým motoru neni vůle nikde žádná (ani 0,05mm)
Na studeným je na jednom zdvihátku 0,10 nebo 0,15 mm vůle.
Memůže být ucpanej nějakej kanálek v hlavě?
Jestli nejni třeba nějaký extra nářadí tak to zvládnu.
Ale nějakej návod by byl fajn.
|
25.9.09, 18:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|