Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Klepání ventilů při 125 km/h 3250 rpm, když na to šlápnu... 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
právě vstřikování methanolu a vody je jedním z důvodů neodpovídajících čísel nahlášených sestřelů a realných ztrát uváděných zúčastněnými stranami. Při vstříknutí směsi totiž vyšlehly z výfuku plameny, které vedly útočícího pilota k domněnce, že došlo k zažehnutí a tudíž zničení nepřítelova letadla


6.2.08, 04:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
misto zmeni predstihu zkus pridat cca o 1/2 bohatist jede to s chudou smesi a klepe to


27.2.08, 00:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zkusíme, uvidíme no...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.3.08, 21:16
Profil ICQ

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
fert.j píše:
misto zmeni predstihu zkus pridat cca o 1/2 bohatist jede to s chudou smesi a klepe to


Detonační spalování, tady nazvané jako klepání ventilů, mohou v zásadě způsobovat pouze 4 věci.
1 – nekvalitní palivo - inklinuje k samozapálení před horní úvratí
2 – přehnané zvýšení komprese, například velkým snížením hlavy. Palivo doposud používané má malé oktanové číslo a detonuje předčasně bez závislosti na jiskře svíčky ( nutno použít palivo s vyšším okt.. číslem)
3 – příliš bohatá směs – vyhoří a detonuje také před horní úvratí (nesprávné osazení karburátoru)
4 – příliš brzký předzápal – nesprávné základní nastavení rozdělovače nebo vadná odstředivá regulace rozdělovače. (podtlaková regulace se při akceleraci vypíná a opět funguje teprve až při ustálené rychlosti – proto tam vlastně je)

Chudá směs má naopak dlouhou dobu hoření, nezpůsobuje klepání a spíš se pozná podle sníženého výkonu, zvýšené teploty motoru a vysoké teploty výfukového systému.

Nastavení bohatosti směsi regulačním šroubem má vliv pouze pro volnoběh a jeho opětovný náběh po deceleraci.

_________________
Xxenon


1.3.08, 23:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
-Nejde o samozápal, protože
-čím nižší předstih, tím je to lepší, ale
-když je předstih podle tabulek, dělá to zase a základní předstih 0°, kdy je to dobrý se mi nezdá a ani to moc nejede
-odstředivá i podtlaková regulace je v pořádku, průběhy jsou správné
-při odpojení podtlakové regulace je to beze změn
-vůle ventilů jsou ok
-když se to začne ozývat (na 4 nebo 5ku mezi 3000 - 3500 rpm), nedojde k poklesu výkonu, jede to pořád stejně
-hlava snížená není, komprese už taky nebude jako zamlada, jde o naprosto sériový motor
-už jsem od tý doby párkrát tankoval a je to pořád stejný, palivem to nebude
-směs byla asi na 2,5 otáčky od uzavřené polohy, dal jsem to na 3,5, ale nemám okolo domu dálnici, abych to projel, chce to aspoň 120 km/h

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.3.08, 17:52
Profil ICQ

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
Nepér píše:
-Nejde o samozápal, protože
-čím nižší předstih, tím je to lepší, ale
-když je předstih podle tabulek, dělá to zase a základní předstih 0°, kdy je to dobrý se mi nezdá a ani to moc nejede
-odstředivá i podtlaková regulace je v pořádku, průběhy jsou správné
-při odpojení podtlakové regulace je to beze změn
-vůle ventilů jsou ok
-když se to začne ozývat (na 4 nebo 5ku mezi 3000 - 3500 rpm), nedojde k poklesu výkonu, jede to pořád stejně
-hlava snížená není, komprese už taky nebude jako zamlada, jde o naprosto sériový motor
-už jsem od tý doby párkrát tankoval a je to pořád stejný, palivem to nebude
-směs byla asi na 2,5 otáčky od uzavřené polohy, dal jsem to na 3,5, ale nemám okolo domu dálnici, abych to projel, chce to aspoň 120 km/h


Nezdá se Ti, že v tom co jsi napsal je určitá stopa. Píšeš, že křivky podtlakové i odstředivé regulace jsou v pořádku a přesto na jiném řádku, že detonační spalování reaguje na změnu základního předstihu. Změnou základu k nule se přeci posouvá dolů také celá křivka a její hodnoty v jednotlivých otáčkách. Pro další hledání "opravdové" příčiny by jsi musel naměřit a porovnat hodnoty odstředivé regulace na motoru, ne na stavu, ve 1500, 2000, 3000 a 4000 tisících otáčkách + kolik přidává podtlaková ve 2000 tisících. Jednodušší ale bude na motoru otestovat jiný, dobrý, rozdělovač.

_________________
Xxenon


2.3.08, 20:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nevím, ale nějak jsem to nepochopil...
Nastavím základ při 825 rpm na 5°
při 1500 rpm je tam 10°
při 2000 rpm je tam 15°
při 3000 rpm je tam lehce přes 20°
při 4000 rpm něco přes 30°, všechno bez podtlaku.

Jaký je rozdíl při měření hodnot na motoru a na stavu 1500/2000/3000 rpm ?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.3.08, 21:20
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nepér píše:
Nevím, ale nějak jsem to nepochopil...
Nastavím základ při 825 rpm na 5°
při 1500 rpm je tam 10°
při 2000 rpm je tam 15°
při 3000 rpm je tam lehce přes 20°
při 4000 rpm něco přes 30°, všechno bez podtlaku.

Jaký je rozdíl při měření hodnot na motoru a na stavu 1500/2000/3000 rpm ?


Máš to naprosto v toleranci...skoro na chlup přesně je to 10-14-23-33 a 43 s podtlakempři třech.....Je to benzínem... :wink:


2.3.08, 21:33
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Takže benál jo...no supr...i když to byla asi náká divná várka paliva...co sem tedko parkrát bral benál, tak už sem onen zvuk dlouho neslyšel...ale něco tam cvrdliká pořád...asi rozdělovač :(

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.3.08, 21:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nejhorší,je,že se to nepozná při tankování.......a pak se šrotujou kruhy v pístech,až dojde k maléru.....Kdyžtak vypoj podtlak a vyzkoušej to...Pokud se to zmírní a rozdělovač funguje tak jak má,je to tim hnusnym palivem.... :sick: :sick: :sick:


2.3.08, 21:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tím to neni, bral jsem u Agipu, u Jet a tak, pořád stejný, ještě budu pozorovat, jak to ovlivní ta bohatost směsi.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.3.08, 22:00
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nepér píše:
Tím to neni, bral jsem u Agipu, u Jet a tak, pořád stejný, ještě budu pozorovat, jak to ovlivní ta bohatost směsi.
v

Ona sice každá jiná značka ale Chemopetrol je jenom jeden.... :!: :lol: Sem si taky myslel,že ho dováží...To by se jim ale prý moc nevyplatilo...Je to pouze o ingrediencích,které podle přání a jejich nároků namíchají právě Litvínově.... :cry: :? :wink:


2.3.08, 22:24
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
Nepér píše:
Nevím, ale nějak jsem to nepochopil...
Nastavím základ při 825 rpm na 5°
při 1500 rpm je tam 10°
při 2000 rpm je tam 15°
při 3000 rpm je tam lehce přes 20°
při 4000 rpm něco přes 30°, všechno bez podtlaku.

Jaký je rozdíl při měření hodnot na motoru a na stavu 1500/2000/3000 rpm ?


Hodnoty jsou OK, takže spíše bohatost směsi. Nikoli ale na nastavovacím šroubu, protože na těchto karburátorech se přívod směsi změnou tahu v difuzéru při otáčkách, sama vypíná. Spíše ekonostat nebo membrána obohacovače.

Rozdíl kontroly rozdělovače na stavu nebo na autě není pro rozdělovač žádný. Pokud by ale k posunu došlo na náhodu pro rozdělovač, tak to na stavu nepoznáš.

_________________
Xxenon


2.3.08, 22:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Xxenon píše:
bohatost...


s tou bohatostou sa mylis.....praveze bohata zmes ma mensi sklon k detonaciam cize klepaniu a to z dovodu tazsieho zapalenia zmesy a chladenim spalovacieho priestoru, cize ochladzuju sa lokalne prehriate miesta

nie nadarmo sa pouzivat az 0.8 lambda (u zavodakov)

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


2.3.08, 23:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tak jsme s fertem kroutili směsí a nic jsme nevykoumali, trošku vliv to mělo, ale odstranit se to nepodařilo. Ale aspoň mi potvrdil, že jsou to ventily. Jo a taky to dělá jen když držím pedál na podlaze, když ho zvednu tak, aby to ještě nezpomalovalo, přestane to. Tak holt asi nesmím jezdit s pedálem na podlaze :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.3.08, 20:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz