Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kachnis píše: se porad nedohatujte o blbinach. ja bych koupil BMM protoze je jednodussi, takze i snazsi na opravy. ma normalni kabely, svicky, rozdelovac, proste jen chytrejsi karbec. jediny co je blby, je ze kdyz umre lambda, tak je o litr drazsi,ale jak casto chcipa?
tak lambáda na BMM je levnější jak na MPI i o pětikilo, lámbáda jede 160,000 km, miloš
|
26.3.08, 18:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
bohuzel ti musim oponovat, nesetkal sem se s mototechnou, kde by MPi sonda byla levnejsi nez BMM, nejlevnejsi MPi 1400 a BMM 2000
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.3.08, 13:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já bych zase šel do MPI ...lepší zátah (na nákladní auto hlavní) a nemá rozdělovač, takže odpadá palec, a lišta se mění skoro nikdy....osobně radši MPI....potřebuješ větší krouťák v nižších otáčkách než 100kw ve 9tis rpm (myšleno obrazně)....právě proto bych taky spíš chtěl 1,6 protože to je zalamovák (vazu) ...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.3.08, 22:07 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla...
|
27.3.08, 22:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
patrik-hp píše: Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla...
tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.3.08, 14:44 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Nevím já střídám fávo karbec a felinu MPI a žádnej propastnej rozdíl nepozoruji prakticky nulovej spíš se mi zdá že do feliny občas šlapu jako do peřin
Zase je fakt že s fáčkem jezdím pořád a s felinou tolika zase ne
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
28.3.08, 14:57 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondras83 píše: patrik-hp píše: Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI
No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být....
|
28.3.08, 18:21 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
patrik-hp píše: Ondras83 píše: patrik-hp píše: Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být....
děte do prdele, mě už to jezdí :D:D:D:D:D...včera sme s tim jeli podle GPS navigace 156 po rovině....a zátah už to taky konečně má...takže řikám normální BMM....mě to je jedno...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.3.08, 09:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já vážně nechápu co se tady pořád řeší. Ten název SPi jsem taky už hodněkrát slyšel i viděl různě na netu. Je to zkratka pro jednobodové vstřikování. Ale aby se rozlišovalo malé nebo velké i nebo I to ne. Je rozdíl mezi BMM 40kW nebo 50kW ale i mezi MPi 40kW nebo 50kW. Ty 40kW verze jsou línější a musí se více točit. Tím pádem roste spotřeba. Rozdíl mezi 50kW BMM a MPi ale není moc poznat. Já mám fáčko 50kW BMM a v práci máme felícii MPi 50KW, sice je trošku živější, ale ne zase o tolik aby člověk cítil nějaký razantnější výkon. Jak tady už někdo psal, tak záleží hlavně na tom jak se o to auto člověk stará. Ale jako Pick Upa bych bral spíše tu 1,6. V práci vozíme tou felinou vlečku s asi 500kg nákladu a strašně se trápí, hlavně do prudších kopců. U toho pick Upa to bude podobné, spotřeba bude jako blázen.
|
12.4.08, 09:48 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondras83 píše: patrik-hp píše: Ondras83 píše: patrik-hp píše: Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být.... děte do prdele, mě už to jezdí :D:D:D:D:D...včera sme s tim jeli podle GPS navigace 156 po rovině....a zátah už to taky konečně má...takže řikám normální BMM....mě to je jedno...
hurááá
|
12.4.08, 09:58 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ondras83 píše: patrik-hp píše: Ondras83 píše: patrik-hp píše: Ten rozdíl je tak provozně nepatrnej,že bych šel po tom,co to auto drží po hromadě a jaký má podvozek atd.....Když to bude o 10 kW rozdílu,pak je možná uvážení na místě...Ale jinak je to bezpředmětný.Možná by stálo za to se s oběma ještě svézt.Ono sice 50kW je na papíře,ale někde je jich mnohem míň,než by mělo.Hold když dva dělají totéž,není to totéž...tím myslím zrovna řidiče konkrétního užitkového vozidla... tak nevim, ale když jedu s obyč fildou BMM a pak sednu do dědový MPI tak ten rozdíl je sakra znát...mě to je jedno, já řikám MPI No jestli mluvíš o tom svym BMM tak tě docela chápu ....to je zrovna ten příklad,že to tam je napsaný ale technickej stav toho co má ten výkon zaručit je jaksi někde jinde než má být...A je to taky hlavně a pořád dokola...kdo to auto měl před tebou,jak je zajetý atd.Pak tam 50 kW nikdy taky nemusí být.... děte do prdele, mě už to jezdí :D:D:D:D:D...včera sme s tim jeli podle GPS navigace 156 po rovině....a zátah už to taky konečně má...takže řikám normální BMM....mě to je jedno...
A co jsi s tím měl že to moc nechtělo jet? nějak mě to uniklo někde
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
12.4.08, 11:33 |
|
|
MortE
Příspěvky: 22 Bydliště: BRNO
|
no, jak už sem říkal, nakonec to vyhrála SPi a musím říct, že to stačí...
taky sem se trochu bál, jestli sem neměl spíš brát ropáka, nebo tu 1,6 ale zvládá to pěkně...
jednou týdně vozí cca 400kg 100km od Brna a paráda...
_________________ Renault 19 16V 101kW
Škoda Octavia 20V turbo 110kW
|
9.5.08, 19:21 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Úplně v pohodě, s mojím Formanem vozím běžně kolem 400kg aparatury nebo třeba v 5 lidech s plným kufrem. To že motor má "větší krouťák vocpod" je sice strašně pěkné, ale u motoru který má obsah 1,3l a výkon 50kW absolutně naprd. Projevuje se to tak že v jednom člověku máš pocit že řídíš BMW ale jak to naložíš tak chtě nechtě potřebuješ ten motor vytočit aby to trochu jelo. BMM ten krouťák ve vysokých otáčkách má, MPi ne. Zkrátka míň je někdy víc.
|
9.5.08, 20:50 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
taky sem pro bmm, ma chytrou jednotku, kdyz na to slapes, nauci se podle tebe krmit motor a auto je letadlo
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.5.08, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|