Autor |
Zpráva |
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
z Liazky mam respekt ,,do tezsiho jak 3,5tuny bych nevlez fuj:)
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
1.10.08, 20:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Tunningkiller píše: Ondras83 píše: cuká to...svíčky nový, kabeli, víčko, palec nový, membrány měněný, snímač otáček vyměněnej...je fakt, že jak to auto nechytá teplý, tak to ten...jak to furt psát...no prostě náš partner ladil a nastavil tam bohatší směs a od tý doby je to auto tak nějak za 4ma tis mrtvý, nechytá to stejně a chlastá jak malej tank...teď jedu, cuká to v celym rozmezí otáček...svíčky 0,5mm...co s tim? Nech to vocuchat a seridit odbornikem ,,taky sem to skousel serizovat ale stoji to za hov*** chce to profika kdo do toho dela nejakej ten patek
nj, to už tak bylo ale ale změna spíš k horšímu...fotřik si naladil favorita a ten chodí jak hodiny a na tomhle jsou 2 šroubky, já už sem se v tom hrabal, ale neim kam utahovat, kam povolovat...poladil sem to tak, že to už jezdilo, ale stejně to hrozně žere...
začalo to cukat až po výměně svíček...vyměnil sem je a začalo to dělat asi tak 600km po výměně....jo ještě, když jedu, chci odbočit, brzdim tak to chcípne a nejde to na benzín nastartovat, na lpg to po chvilce chytne, dneska sem takhle zůstal vyset na hlavní a musel sem to odtláčet (ještě že mám furt na sobě tu kombinézu, tak to vypadá, že s tim něco dělám a je to normální ), přepnul sem na plyn, jel sem a na další křižovatce to samý, po chvilce to zas chytlo, zabrzdil sem a zas to chcíplo...špatnej posilovač ??...ukazoval sem to kámošoj, jednou to udělal a pak už zase ne...tak já fakt nevim...nějak se mi to zase začíná rozesírat pod rukama....nejdřiv ručka, pak převodovka a teď motor (to vše v posledním tejdnu)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.10.08, 20:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Tunningkiller píše: z Liazky mam respekt ,,do tezsiho jak 3,5tuny bych nevlez fuj:)
nj tak když mi nabízí papíry zadáčo tak proč to nezkusit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.08, 20:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
svíčky máš brisky ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.08, 20:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: svíčky máš brisky ?
bošky, na brisky to cuká...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.10.08, 20:45 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
Ondras83 píše: Sadra17 píše: svíčky máš brisky ? bošky, na brisky to cuká...
nemas doufam 4 elektrody,,chtel sem takhle taky udelat dobre feline a misto toho po zahrati a chcipnuti to neslo nastartovat ,,dal sem tam zpet klasiku jednobody a jezdi to jak slak:) vydedukoval sem ze to ma slabe zapalovani:)male prurazne napeti:)
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
Naposledy upravil Tunningkiller dne 1.10.08, 20:52, celkově upraveno 1
|
1.10.08, 20:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: Sadra17 píše: svíčky máš brisky ? bošky, na brisky to cuká...
dej ngk
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.08, 20:49 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: Ondras83 píše: Sadra17 píše: svíčky máš brisky ? bošky, na brisky to cuká... dej ngk
na ngk se mi nikdo nevyjádřil, jak je to s nima na plyn....ne, 4 bodový nemám, nejsem super hyper tuzer...sou tam 7dmičky plusky se stříbrnou elektrodou...jsou na LPG
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.10.08, 20:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ngm doporučuje mistr mechanik miloš a většina automobilek je dává už ve výrobě takže špatný nebudou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.08, 20:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: ngm doporučuje mistr mechanik miloš a většina automobilek je dává už ve výrobě takže špatný nebudou
já vim, s milošem sem se bavil, ale neřek mi přesně, že jsou určený na LPG, tyhle bošky jsou a doteď snima nebyl problém, a to, že to začalo 600km po výměně odhaduju na něco jinýho, než ty svíčky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.10.08, 21:17 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já nevím, nejsem profík, ale jednou něco podobného dělalo fáčko chlápkovi kde jsem kdysy dělal. Jednou to jelo nádherně bez cukání, někdy mu to cukalo. Jindy mu to zase nešlo vůbec nastartovat. Měl špatnou tu cívku, která je v rozdělovači. Měl sice fáčko s karburátorem, ale já mám s BMM a rozdělovač tam je stejný, ne? Ty máš motor taky BMM, takže bych zkusil vyměnit tu cívku. Někdy to může dělat už unavený zapalovací modul, který je místo indukční cívky.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.10.08, 09:01 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
varok píše: Já nevím, nejsem profík, ale jednou něco podobného dělalo fáčko chlápkovi kde jsem kdysy dělal. Jednou to jelo nádherně bez cukání, někdy mu to cukalo. Jindy mu to zase nešlo vůbec nastartovat. Měl špatnou tu cívku, která je v rozdělovači. Měl sice fáčko s karburátorem, ale já mám s BMM a rozdělovač tam je stejný, ne? Ty máš motor taky BMM, takže bych zkusil vyměnit tu cívku. Někdy to může dělat už unavený zapalovací modul, který je místo indukční cívky.
BMM má jen palec na hřídeli... to proto že jak spínání tak regulace předstihu probíhá elektronicky a jde jen o mechanické rozdělení VN k válcům. BMM nemá tranzistorové zapalování jako u Fav kde probíhá spínání přes induktivní snímač v rozdělovači (cívka) ale spínání probíhá přes řídící jednotku respektive přes snímač otáček na převodovce.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
2.10.08, 09:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
už to zase jezdí jak píchlá svině...dneska sme to s fotřikem seštelovali a už není rozdíl mezi lpg a benzínem...takže problém vyřešen, ještě změřit spotřebu a pak se uvidí...jinak sem vyměnil svíčky, trochu pošteloval ty bazmeky tam, pak přišel fotřik, naladil to podle ucha a jeto ...holt, některý zkušenosti mi ještě chyběj a chybět budou....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
2.10.08, 20:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
NEEX: se omlouvám, jsem se díval na své fáčko a BMM už tu cívečku v rozdělovači nemají. Tak to mají jen favority s karburátorem. Ale možná to ocení nekdo, kdo má karburátor a má takové problémy. Ještě jednou se omlouvám
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.10.08, 09:50 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
varok: V pořádku to se stane... nikdo není neomylný
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
6.10.08, 10:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|