Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Chcípání fáčka BMM na volnoběh 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Tak nakonec jsem nadával na LPG servis, že mi to zmrvili, ale na druhou stranu mi opravili to chcípání. Neříkali mi o tom nic, ale už to nechcípá, tak nevím čím to bylo. Pořád je to ale asi moc bohaté ale nechcípá, to je hlavní. Motor sebou na volnoběh pořád jemně škube a je z výfuku cítit samý benzín. Mám tam zpátky kat, takže s ním to smrdělo jinak, ale teď normálně po benzínu. Takže je buď kat v háji, nebo je to opravdu moc bohaté. Jde zjistit na vag-com, jestli je to moc bohaté nebo ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


30.8.11, 19:45
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Jak jsem psal v garáži, udělal jsem STK, sice s pomocí kamarádů ale udělal. Měl jsem ulomený šroub, mezi tím litinovým potrubím a 1. dílem výfuku, tak to jemně foukalo, ale i tak jsem udělal emise v pohodě. Teď bych se chtěl vrátit trošku k původnímu tématu. Dnes jsem si to v garáži opravil. Vyměnil jsem raději všechny 4 štefty za nové. Těsnění na hlavě i mezi tím litinovým potrubím a 1. dílem výfuku bylo dobré, tak jsem to nechal. Teď dotaz. Poprvé jsem se tady ptal na chcípání. Při opravě v LPG servisu mi to opravili(nevím čím) takže mi to už nechcípá. Stále to ale smrdělo při jízdě na benzín samým benzínem, jakoby to bylo hrozně přechlastané. Nyní po opravě výfuku se vrátil starý známý zápach, jako tomu bylo od koupě autí. Takže tímto způsobem opraveno. Ale? Na benzín mi to poi chvíli z ničeho nic zvýšilo samo otáčky na volnoběh asi na 1200/min. Po chvíli se to vrátilo na normální volnoběh. Teplota chl. kapaliny asi 60°C. Při přepnutí na LPG mi to chcípá, nebo to má hrozně nízký volnoběh. V tom LPG servisu mi to nastavili na ten foukající výfuk. Co teď s tím? Výfuk už mi nefouká, ale dá se nastavit volnoběh na LPG u BMM? A co má za příčinu to zvýšení otáček na benzín? I při zahřátém motoru na provozní teplotu okolo 90°C je ale volnoběh trošku vyšší, asi okolo 1000ot./min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.9.11, 19:17
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Tak se děje, že na benzín mi už drží otáčky stále těch 1200/min. Přitom se vstřikovací jednotkou ani ničím jiným jsem nic nedělal, jen přetěsnil výfuk. Je to možné? Co s tím sakra je?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.9.11, 19:38
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz