Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Rusky klic
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.11.09, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Matthes píše: Rusky klic
nejlepší klíč je flexa
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.11.09, 21:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Rusky klic
dobre, ale k veci...
čo si myslíte že som zal všetky tyčky hliníkové
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.11.09, 21:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Matthes píše: Rusky klic dobre, ale k veci... čo si myslíte že som zal všetky tyčky hliníkové
už s tim tady někdo jezdí, má zelenou feldu a organizoval zimní sraz v muzeu, ale nevzpomenu si na nick...no, jezdí to no
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.11.09, 21:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: už s tim tady někdo jezdí, má zelenou feldu a organizoval zimní sraz v muzeu, ale nevzpomenu si na nick...no, jezdí to no
uvidíme, musím to zabehnúť a posledovať...
inak karbec mám akosi rozladený, na LPG to ide suprovo na benzín to má akúsi dieru, mám rozladenú akceleračku, len neviem či nástrek pridať, alebo ubrať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.11.09, 21:45 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
michalkatka píše: mám rozladenú akceleračku, len neviem či nástrek pridať, alebo ubrať...
můžeš mi nějak líp popsat, kdy se hodí přidat a kdy ubrat?....už se mi dostávalo okrajovýho vysvětlení od těch nejpovolanějších (pan K.) ale nějak se nepamatuju a mám to nastavený na minimum...
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
8.11.09, 21:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pjdefort píše: michalkatka píše: mám rozladenú akceleračku, len neviem či nástrek pridať, alebo ubrať... můžeš mi nějak líp popsat, kdy se hodí přidat a kdy ubrat?....už se mi dostávalo okrajovýho vysvětlení od těch nejpovolanějších (pan K.) ale nějak se nepamatuju a mám to nastavený na minimum...
niekde je návod, neviem presne, ale na 20 stlačení by mala akceleračka nastriekať 25 - 30ml benzínu, ale karbec sa mi rozoberať nechce, tak laborujem takto.. asi zapojím tú lambdu a skúsim zistiť či v tom momente je zmer obohatí, alebo ochudobní a budem vedieť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.11.09, 21:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
inak ešte poznatok...
pri nastavovaní motor dokázal previdelne ísť na veľmi malé otáčky, ale koľko neviem 300 možno aj 200 a na voľnobeh sa prestal triasť , prisudzujem to tej hlave, to jedno sedlo výfucku bolo veľmi zlé a asi tam prebiehalo nedokonalé spaľovanie.
ak som motor pretáčal račňou tak kompresie má na všetkých valcoch cca rovnaké...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.11.09, 23:01 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
mam este otazku ako to sakra zabrusujete tie ventily ? na mojej hlave som to robil 3 dni mal som 3 pasty a aj ked bola ta seda stopa dokonala na ventile aj sedle a napustil som plný kanal benzinu tak po par minutach sa urobila vlhka stopa od ventilu motor funguje dobre, ma dobre tlaky a myslel som ze mam ventily zabrusene v pohode ...
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
9.11.09, 09:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: mam este otazku ako to sakra zabrusujete tie ventily ? na mojej hlave som to robil 3 dni mal som 3 pasty a aj ked bola ta seda stopa dokonala na ventile aj sedle a napustil som plný kanal benzinu tak po par minutach sa urobila vlhka stopa od ventilu motor funguje dobre, ma dobre tlaky a myslel som ze mam ventily zabrusene v pohode ...
ventily by sa mali robiť na to určenou brúsnou pastou, a ako písal ondro, pol otáčky jedným smerom, pol otáčky nazad a ručne alebo strojovo...
ja som to robil leštiecou pastou, inú som nemal a tak radikálne bolo treba napraviť iba jeden ventil, veľmi pomalé otáčky a váha hlavy vytvárala potrebný tlak na sedlo, takto som to robil asi 3 hodiny, vždy po 1/2 hodine ventil von, utrieť pastu, napastovať sedlo na novo založiť a dokola...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.11.09, 10:29 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
ja som mal origo pasty na zabrusovanie ventilov z mototoechny - hrubu polohrubu a jemnu
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
9.11.09, 12:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: ja som mal origo pasty na zabrusovanie ventilov z mototoechny - hrubu polohrubu a jemnu
ako múku
jedna vec je že aký má byť postup, ale druhá vec je že si uľahčíme prácu aby sme sa príliš nenarobili...
ale je úplne iné zabrusovať liatinovú hlavu, tá ide úplne inak ako hliníkovú s tvrdenými sedlami...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.11.09, 12:59 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
ujo michalkatka ale ja mam favo 135 engine
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
9.11.09, 13:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: ujo michalkatka ale ja mam favo 135 engine
tak to sú tvrdené svine tvrdé japonské... obávam sa že si to robil postupom pre liatinu...
inak na hrubo zabrusovať kým celá styčná plocha venilu sa nedotýka sedla, to môže trvať najdlhšie, ale tam ubúda najviac materiálu, niekde radia že sa to musí robiť s tou frézkou, ale nemám ju, potom stredným a jemným nakoniec zaleštiť... a ručne by som to nerobil ak by bolo sedlo v zlom stave, dôležité je robiť to pomaly aby sa sedlo neprehrialo alebo nezničilo sa vodítko...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.11.09, 13:08 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
praveze sedla boli celkom pekne a ventily tiez - po zabruseni vsade bola seda stopa bez vymolov .... proste pekne sede a aj tak to po chvili tieklo
a v com je rozdielny postp pre liatinu a tvrdene sedla ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
9.11.09, 15:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|