Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 sniteni spotreby LPG 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek sniteni spotreby LPG
cim mam tocit,abych pepcu krapet uskrtil... s favo zapalovanim slezla spoptreba o kousek niz,avsak dnes sem zmeril, ze pri klidne jizde ( do 90km/h sezere stejne 9,5l/100, coz me stve,pak nema smysl se courat, pac v kvaltu sezere 10 :) na volnobeh je citit plyn za autem, rikl, sem si, ze smes bude teda asi bohata.. ted sem utahnul ten kohout co je na hadici az o 2 oatcky ( ne pulotacky), zvysil se mu volnobeh na 1300/min, kdyz utahuju dal, tak zacne chcipat... mam tocit jeste necim? na zplynovaci je takovej mosaznej cudlik, co se s nim da tezce kroutit a vedle imbus.. je to BRC 70KW

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.4.08, 12:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
seřizuje se to oběma.Nejdřív tím mosazným a pak se nastavuje maximum na tom kohoutu.(chápu dobře ,že máš zařízení s podtlakem ?)


2.4.08, 15:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nahlaš odpory, palce, VN kabelů, svíčky odtrh, čistota kontaktů v rozdělovači, vzduchový filtr, co pal líce volně moc? co předstih má být na max hranici, no a potom se dá ladit ten škrtící ventil dáš 3000 otáček a držíš zatáhneš až to bude chcípat a povol o jednu otáčku, tím mosazným otáčením doleva doprava nastav volnoběh na nejvyšší možné a trochu utáhni na těch 850 miloš


2.4.08, 15:32
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
zapalko je favo, takze kontakty odpadaj, predstih je nastavenej nejvysii moznej, pri zvyseni to jede jeste o dost lip, ale pak neni mozny motor natocit protoze kope zpatky, regulaci mam elektrickou, ne podtlakovou..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


3.4.08, 09:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kachnis píše:
zapalko je favo, takze kontakty odpadaj, predstih je nastavenej nejvysii moznej, pri zvyseni to jede jeste o dost lip, ale pak neni mozny motor natocit protoze kope zpatky, regulaci mam elektrickou, ne podtlakovou..


tak kontakty myslím jiné v rozdělovači nahoře ty čtyři a palec a celková čistota víčka a palce, a maximální předstih tím myslím že máš třeba 3000 otáček předstih 34-42 tak dáš těch 42 to jsem si momentálně vymyslel do dílny už nevkročím, dnes byly galeje, ten předstih je nejlépe ladit na benál, dej nulu a po milimetříku přidávej a jezdi a jak popvrve zaklepou ventily při přidání tak je to OK, ty kabely nahlaš v kiloohmech miloš


3.4.08, 15:35
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ok, o vikendu je zmerim

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


3.4.08, 16:04
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kachnis píše:
ok, o vikendu je zmerim


i ten předstih udělej jak to kope zpátky to už je fakt moc miloš


3.4.08, 17:41
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Určitě souhlasím s Milošem i co se tyče seřízení. Jen ze svých zkušeností můžu dodat, že u 130 škodovky s fávo. zapalováním se mi spotřeba snížila výrazně při zrušení přívodu teplého vzduchu-vykuchání termostatu, zaslepení otvoru o min.dobrých 0,5-0,75l, dále při zvětšení průměru difuzoru 1. komory, mam120 karb měl dif. 20 mm, po provrtání a vyleštění difuzoru na 22 mm, karburátor upraven na 130, pro lpg je rozhodující jen průměr difuzoru, se spotřeba snížila o dalších min. 0,5l. Výsledek je takový jezdím se 4-kvaltem, na krátke vzdálenosti za 8,5-9l, na delší za 7-8l a to to nijak nešetřím. benzín není potřeba auto startuje i při -15° bez vážných problémů.Zakl. předstih mám 10°, víc jak 13° nemá smysl.


3.4.08, 18:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
O tom odpojení hadice teplého vzduchu, už jsem četl v článku pana Čecha. K čemu to je vůbec dobrý a jak to má velký vliv na spotřebu a třeba výkon motoru?

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


3.4.08, 20:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ty hadice na teplý vzduch mají v podstatě vliv jen na odpor vzduchu, a ten poměr zase ladí škrtící ventil, záleží na mnoha aspektech aby jel motor úsporně, můžete měnit membrány, ladit všechny hejblata, pokud bude v háji zapalovaní brzdy budou brzdit pneu podhuštěny tak se bude jezdit za l0 a tak se to dá brát od začátku do konce a od konce až na začátek to je prostě obor opravy motorových vozidel miloš


3.4.08, 20:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
bosator píše:
Určitě souhlasím s Milošem i co se tyče seřízení. Jen ze svých zkušeností můžu dodat, že u 130 škodovky s fávo. zapalováním se mi spotřeba snížila výrazně při zrušení přívodu teplého vzduchu-vykuchání termostatu, zaslepení otvoru o min.dobrých 0,5-0,75l, dále při zvětšení průměru difuzoru 1. komory, mam120 karb měl dif. 20 mm, po provrtání a vyleštění difuzoru na 22 mm, karburátor upraven na 130, pro lpg je rozhodující jen průměr difuzoru, se spotřeba snížila o dalších min. 0,5l. Výsledek je takový jezdím se 4-kvaltem, na krátke vzdálenosti za 8,5-9l, na delší za 7-8l a to to nijak nešetřím. benzín není potřeba auto startuje i při -15° bez vážných problémů.Zakl. předstih mám 10°, víc jak 13° nemá smysl.


Popiš trochu víc tu úprau karburátoru. Máš SEDR, nebo EDSR?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.4.08, 21:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
ty hadice na teplý vzduch mají v podstatě vliv jen na odpor vzduchu, a ten poměr zase ladí škrtící ventil, záleží na mnoha aspektech aby jel motor úsporně, můžete měnit membrány, ladit všechny hejblata, pokud bude v háji zapalovaní brzdy budou brzdit pneu podhuštěny tak se bude jezdit za l0 a tak se to dá brát od začátku do konce a od konce až na začátek to je prostě obor opravy motorových vozidel miloš


Auto mi jezdí tak za 7,5-8l lpg což je myslím na formana s karbecem celkem dobrý, teď jestli to má nějaký smysl to odpojovat. Asi to skusím odpojit a uvidím.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


4.4.08, 06:28
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
martine, proste vezmes stopovou brusku a v neuzsim miste ten karbec rozbrousis na vetsi prumer... pepca a edsr 22/23 prebrousenej na 23/25 :) je dobry kdyz jdou vyndat klapky..me vyndat nesly, tak to trvalo dyl :) a hlavne sem to pak 20x za sebou pral, nez sem z toho dostal vsechem bordel :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.4.08, 11:33
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No já už se na to chystám asi rok, ale nějak nemám odvahu :wink: , karburátor mám EDSR 120, klapky už jsou vytažený.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


7.4.08, 11:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak uz nemas zadnej problem... jen brousis dokolecka dokola, nesmis ale probrousit skrz :) a potom je dobry to cely vylestit :) aby to bylo jak zrcadylko :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.4.08, 11:58
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz