Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
sniteni spotreby LPG https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10031 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 2.4.08, 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | sniteni spotreby LPG |
cim mam tocit,abych pepcu krapet uskrtil... s favo zapalovanim slezla spoptreba o kousek niz,avsak dnes sem zmeril, ze pri klidne jizde ( do 90km/h sezere stejne 9,5l/100, coz me stve,pak nema smysl se courat, pac v kvaltu sezere 10 na volnobeh je citit plyn za autem, rikl, sem si, ze smes bude teda asi bohata.. ted sem utahnul ten kohout co je na hadici az o 2 oatcky ( ne pulotacky), zvysil se mu volnobeh na 1300/min, kdyz utahuju dal, tak zacne chcipat... mam tocit jeste necim? na zplynovaci je takovej mosaznej cudlik, co se s nim da tezce kroutit a vedle imbus.. je to BRC 70KW |
Autor: | Sender [ 2.4.08, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
seřizuje se to oběma.Nejdřív tím mosazným a pak se nastavuje maximum na tom kohoutu.(chápu dobře ,že máš zařízení s podtlakem ?) |
Autor: | slovacek.milos [ 2.4.08, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
nahlaš odpory, palce, VN kabelů, svíčky odtrh, čistota kontaktů v rozdělovači, vzduchový filtr, co pal líce volně moc? co předstih má být na max hranici, no a potom se dá ladit ten škrtící ventil dáš 3000 otáček a držíš zatáhneš až to bude chcípat a povol o jednu otáčku, tím mosazným otáčením doleva doprava nastav volnoběh na nejvyšší možné a trochu utáhni na těch 850 miloš |
Autor: | Kachnis [ 3.4.08, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
zapalko je favo, takze kontakty odpadaj, predstih je nastavenej nejvysii moznej, pri zvyseni to jede jeste o dost lip, ale pak neni mozny motor natocit protoze kope zpatky, regulaci mam elektrickou, ne podtlakovou.. |
Autor: | slovacek.milos [ 3.4.08, 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: zapalko je favo, takze kontakty odpadaj, predstih je nastavenej nejvysii moznej, pri zvyseni to jede jeste o dost lip, ale pak neni mozny motor natocit protoze kope zpatky, regulaci mam elektrickou, ne podtlakovou.. tak kontakty myslím jiné v rozdělovači nahoře ty čtyři a palec a celková čistota víčka a palce, a maximální předstih tím myslím že máš třeba 3000 otáček předstih 34-42 tak dáš těch 42 to jsem si momentálně vymyslel do dílny už nevkročím, dnes byly galeje, ten předstih je nejlépe ladit na benál, dej nulu a po milimetříku přidávej a jezdi a jak popvrve zaklepou ventily při přidání tak je to OK, ty kabely nahlaš v kiloohmech miloš |
Autor: | Kachnis [ 3.4.08, 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok, o vikendu je zmerim |
Autor: | slovacek.milos [ 3.4.08, 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: ok, o vikendu je zmerim i ten předstih udělej jak to kope zpátky to už je fakt moc miloš |
Autor: | bosator [ 3.4.08, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě souhlasím s Milošem i co se tyče seřízení. Jen ze svých zkušeností můžu dodat, že u 130 škodovky s fávo. zapalováním se mi spotřeba snížila výrazně při zrušení přívodu teplého vzduchu-vykuchání termostatu, zaslepení otvoru o min.dobrých 0,5-0,75l, dále při zvětšení průměru difuzoru 1. komory, mam120 karb měl dif. 20 mm, po provrtání a vyleštění difuzoru na 22 mm, karburátor upraven na 130, pro lpg je rozhodující jen průměr difuzoru, se spotřeba snížila o dalších min. 0,5l. Výsledek je takový jezdím se 4-kvaltem, na krátke vzdálenosti za 8,5-9l, na delší za 7-8l a to to nijak nešetřím. benzín není potřeba auto startuje i při -15° bez vážných problémů.Zakl. předstih mám 10°, víc jak 13° nemá smysl. |
Autor: | FerdikF [ 3.4.08, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
O tom odpojení hadice teplého vzduchu, už jsem četl v článku pana Čecha. K čemu to je vůbec dobrý a jak to má velký vliv na spotřebu a třeba výkon motoru? |
Autor: | slovacek.milos [ 3.4.08, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty hadice na teplý vzduch mají v podstatě vliv jen na odpor vzduchu, a ten poměr zase ladí škrtící ventil, záleží na mnoha aspektech aby jel motor úsporně, můžete měnit membrány, ladit všechny hejblata, pokud bude v háji zapalovaní brzdy budou brzdit pneu podhuštěny tak se bude jezdit za l0 a tak se to dá brát od začátku do konce a od konce až na začátek to je prostě obor opravy motorových vozidel miloš |
Autor: | Martin [ 3.4.08, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
bosator píše: Určitě souhlasím s Milošem i co se tyče seřízení. Jen ze svých zkušeností můžu dodat, že u 130 škodovky s fávo. zapalováním se mi spotřeba snížila výrazně při zrušení přívodu teplého vzduchu-vykuchání termostatu, zaslepení otvoru o min.dobrých 0,5-0,75l, dále při zvětšení průměru difuzoru 1. komory, mam120 karb měl dif. 20 mm, po provrtání a vyleštění difuzoru na 22 mm, karburátor upraven na 130, pro lpg je rozhodující jen průměr difuzoru, se spotřeba snížila o dalších min. 0,5l. Výsledek je takový jezdím se 4-kvaltem, na krátke vzdálenosti za 8,5-9l, na delší za 7-8l a to to nijak nešetřím. benzín není potřeba auto startuje i při -15° bez vážných problémů.Zakl. předstih mám 10°, víc jak 13° nemá smysl. Popiš trochu víc tu úprau karburátoru. Máš SEDR, nebo EDSR? |
Autor: | FerdikF [ 4.4.08, 06:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: ty hadice na teplý vzduch mají v podstatě vliv jen na odpor vzduchu, a ten poměr zase ladí škrtící ventil, záleží na mnoha aspektech aby jel motor úsporně, můžete měnit membrány, ladit všechny hejblata, pokud bude v háji zapalovaní brzdy budou brzdit pneu podhuštěny tak se bude jezdit za l0 a tak se to dá brát od začátku do konce a od konce až na začátek to je prostě obor opravy motorových vozidel miloš Auto mi jezdí tak za 7,5-8l lpg což je myslím na formana s karbecem celkem dobrý, teď jestli to má nějaký smysl to odpojovat. Asi to skusím odpojit a uvidím. |
Autor: | Kachnis [ 7.4.08, 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
martine, proste vezmes stopovou brusku a v neuzsim miste ten karbec rozbrousis na vetsi prumer... pepca a edsr 22/23 prebrousenej na 23/25 je dobry kdyz jdou vyndat klapky..me vyndat nesly, tak to trvalo dyl a hlavne sem to pak 20x za sebou pral, nez sem z toho dostal vsechem bordel |
Autor: | Martin [ 7.4.08, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já už se na to chystám asi rok, ale nějak nemám odvahu , karburátor mám EDSR 120, klapky už jsou vytažený. |
Autor: | Kachnis [ 7.4.08, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak uz nemas zadnej problem... jen brousis dokolecka dokola, nesmis ale probrousit skrz a potom je dobry to cely vylestit aby to bylo jak zrcadylko |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |