|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
Autor |
Zpráva |
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
Ahojte fachmani,
mam problem, a to dal som vymenit tesnenie pod hlavou, pretoze mi tlacilo olej do vody. Po vymene som si bol po auto a vsimol som si ze nebolo zohriate na 90st. Ked som siel domov nahrial sa a zacalo to. Otacky na volnobez nedrzi kolisaju auto skube a pod. podla mna bude OK ak vycistim klapku a zakladne nastavenie...
No a dalsi problem je ze ak na 4prev. stupni idem 70km/h pridam plyn zacnu klepat ventily...alebo 5prev. stup. 100km/h zase stlacim akcelelator a zase klepu...
Neviem kde by som mal hladat problem, najprv urobim tu klapku a potom uvidim co bude dalej..
Ak by ste vedeli co a ako.. dajde vediet
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
31.3.08, 12:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
Zajímavé - já bych řekl že rovnali hlavu při čemž vyhodili ventily, jak je dávali zpátky tak nezabrousili sedla a do toho je neseřídili, protože seřídit ventily na OHV se v servisech pomalu stává zapomenutým uměním.
|
31.3.08, 13:44 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem...
|
31.3.08, 14:28 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
patrik-hp píše: Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem...
Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně
|
31.3.08, 14:30 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
patrik-hp píše: Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... nastavenie predstihu asi doma neurobim pomocou VAGCOMu... je potrebna aj stroboskopicka lampa ci nie?? no zistil som podla VISu ze stroboskop je potrebny : - snimac klepania najdem kde, niekde v motore?? Urobil som precitanie zavad a vyslo toto: 1 Nalezeny chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky - - - toto mi pisalo aj predtym ked mi menili tesnenie.. cize toto vylucujem. DIK[/quote]
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
Naposledy upravil superflo dne 31.3.08, 17:51, celkově upraveno 2
|
31.3.08, 17:22 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
patrik-hp píše: patrik-hp píše: Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně
este som na rozvody nepozeral no nieje to tak ze ked su spatne dane rozvody auto nestartuje a pod??
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
31.3.08, 17:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
cyz píše: Zajímavé - já bych řekl že rovnali hlavu při čemž vyhodili ventily, jak je dávali zpátky tak nezabrousili sedla a do toho je neseřídili, protože seřídit ventily na OHV se v servisech pomalu stává zapomenutým uměním.
jestli dobře čtu má 1.6 tam to umění zas tolik nepotřebujou miloš
|
31.3.08, 19:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
superflo píše: patrik-hp píše: patrik-hp píše: Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně este som na rozvody nepozeral no nieje to tak ze ked su spatne dane rozvody auto nestartuje a pod??
jestli máš problém s rozvodama tak to reklamuj nespravuj něco co druhý skurvil, oni ti ani nemuseli hnout s rozdělovačem, změnila se i délka řemenu a tím i předstih se zvětší, předstih se ladí na vag je na to program dle vis máš velký předstih miloš
|
31.3.08, 19:13 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
slovacek.milos píše: superflo píše: patrik-hp píše: patrik-hp píše: Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně este som na rozvody nepozeral no nieje to tak ze ked su spatne dane rozvody auto nestartuje a pod?? jestli máš problém s rozvodama tak to reklamuj nespravuj něco co druhý skurvil, oni ti ani nemuseli hnout s rozdělovačem, změnila se i délka řemenu a tím i předstih se zvětší, předstih se ladí na vag je na to program dle vis máš velký předstih miloš
no takze predstih si dokazem urobit doma pomocou VAGu?? nieje potrebny stroboskop??
VIS mam a v nom je pisane ze je potrebna srobo lampa na nastavenie 6+- 1st.
ano je to 1,6MPi
dik
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
31.3.08, 19:50 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Zdravim
Kolik máš prosím najeto km, že jsi musel měnit těsnění pod hlavou ventilů? Je to jen pro mou představu, protože také jezdím v 1,6tce a těsnění je původní. Popř. jaký je předepsaný výměný interval u tohoto motoru- nikde jsem se s tím totiž nesetkal.
Díky Vlastik
|
31.3.08, 22:08 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
A co kontrétně myslíš tím těsněním pod hlavou ventilů? Ventilový sedlo?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.3.08, 22:28 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Vlastik píše: Zdravim Kolik máš prosím najeto km, že jsi musel měnit těsnění pod hlavou ventilů? Je to jen pro mou představu, protože také jezdím v 1,6tce a těsnění je původní. Popř. jaký je předepsaný výměný interval u tohoto motoru- nikde jsem se s tím totiž nesetkal.
Díky Vlastik
mam nalietane 140000km musel som menit tesnenie pod hlavouu z dovodu ze sa mi dostaval olej do vody... a bolo to podfunute tesnenie pod hlavou
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
2.4.08, 18:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|