Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Rozdělovač?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1022
Stránka 1 z 2

Autor:  hans [ 3.6.06, 17:04 ]
Předmět příspěvku:  Rozdělovač?

Nadaří se mi nastartovat mojí 130ku. Startér točí, benzín tam jde, ale jenom to občas blafne do výfuku. Vidím to asi na problém v rozdělovači, nepomáhá ale ani výměna jeho krytu. Zapalovací kabely jsou celkem nový, zapojený taky jsou. Asi teda ten rozdělovač, nemáte někdo nápad, co s tím? Nebo kde by mohla být jinde chyba?

Autor:  pepa [ 3.6.06, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni na kladívko,vyčistit benzinem a jestli tam není mezi kontaktama frfen (protáhnout pilníkem na nehty) třeba.Jestli to nepomuže tak pak bych ještě vyměnil kondenzátor i s káblíkem co jde k indučce.

Autor:  ŠádeMan [ 3.6.06, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Hele abysi nemusel zbytecne vrazet prachy do nepotrebných veci voskousej jestli ti jde vysoke napeti z civky- udelas to tak ze vysokonapetový kabel pridrzis 2 mm od pevne casti vozu(kostry) a protocis racnou motor tak a koukas jestli ti to hodi na kostru pres vysokonapetový kabel jiskru. jestli ne tak to vypadá na kodenzator ci spatnou civku(spise ale zacit vymenovat mensi dily).

Vypadá to na KONDENZATOR ale jestli uz mas bezkontakt tak vysokonapetovou skrinku a lebo snimac polohy(halluv generator)

Autor:  hans [ 5.6.06, 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je tam novej kondenzátor, navíc i ramínko a víčko rozdělovače. Jiskru to hází, i házelo, ale pořád točí jako naprázdno. Přitom do karburátoru benzín jde. Vypadá to, jako by bylo ucpaný sací potrubí, že by nešel benzín do motoru, ale to je asi blbost!?

Autor:  hans [ 5.6.06, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak eště jeden dotaz. Můžu tam dát cívku bez toho předřadnýho odporu? Protože v autě ji mám, ale náhradní mám jenom starší typ, snad užovkovej, bez odporu. Nerad bych ale něco spálil...

Autor:  Šemik [ 6.6.06, 05:55 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Tak eště jeden dotaz. Můžu tam dát cívku bez toho předřadnýho odporu? Protože v autě ji mám, ale náhradní mám jenom starší typ, snad užovkovej, bez odporu. Nerad bych ale něco spálil...


Můžeš. Ale udělej to tak že přehodíš jen vlastní cívku a tu obroučku s odporem necháš původní. Je to záležitost povolení a utahnutí 1 šroubu kterej drží cívku v obroučce a pak je ještě třeba cívku elektricky správně napojit

Autor:  hans [ 14.6.06, 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už fakt nevím. Dal jsem tam zkušebně tu novou cívku bez odporu, na rozdělovači je nový víčko, rameno i kondenzátor, novej kabel od cívky k rozdělovači, vyměněný svíčky. Dneska jsem dost důkladně vyčistil karburátor. Když startuju benzín do motoru jde - jsou mokrý svíčky; jiskru to dává taky. Tahali jsme to s kámošem přes dvojku na laně snad kilometr a ani neblafne. Už mě napadá jedině že by to někde sálo falešněj vzduch, ale kde?!! Nebo co by to mohlo bejt jinýho?

Autor:  Honzik.t [ 15.6.06, 05:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě by to mohl bejt špatnej předstih, nebo špatné nastavení ramínka v rozdělovači to má být 0.4 při max zdvihu. Pokud máš nový věci v rozdělovači je dobré seřídit znova základní předstih, je to za chvilku hotový a jde to poznat.

Autor:  MAJO [ 15.6.06, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

Skontroluj ešte či náhodou nemáš nadstavený predstih na 4.valec namiesto 1.valca. Mne sa to raz podarilo keď som menil rozvody a tiež som sa chvíľu potrápil, pokým som prišiel na to prečo mi nechce naštartovať auto.

Autor:  hans [ 15.6.06, 12:58 ]
Předmět příspěvku: 

Na ten předstih kouknu, ale hlavně je mi divný, že jsem s tim normálně někam přijel, jelo to úplně v pohodě, dvě hodiny to stálo a už jsem to nenatočil ani neroztáhnul... Předstih by se moh takhle najednou rozhodit? Hrabal jsem se v tom až následně.

Autor:  Koslok [ 15.6.06, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  TO SAMÉ

Zdar Hanzi, odkud seš, mám úplně ten stejný problém, po výměně sacího potrubí mi už motor jakžtakž jde ale na radu bývalého mechanika si musím sehnat vyrovnvací klín mezi karburátor a sání, střílí mi totiž zpětný tlak tryskou, auto donedávna jezdilo v pohodě ale teď je to špatný, pokud někdo ví co s tím abych zbytečně nescháněl nepotřebné díly tak ať se ozve, Jinak jsem z POardubic takže pokud seš poblíž můžem dát spicha a probrat to.

Autor:  hans [ 15.6.06, 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

No nahoru do karbu mi to během startování taky občas střelí. Takže říkáš výměna sacího potrubí? To je asi docela problém sehnat na 130ku.... JInak jsem z Písku, takže docela štreka, ale kdyžtak napiš na mail schuck@seznam.cz

Autor:  MAJO [ 16.6.06, 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

Sám od seba by sa ten predstih asi tak nerozhodil. Ja som myslel, že s tým motorom bolo niečo robené a potom si ho nemohol nakopnúť.

Autor:  Bukaj [ 16.6.06, 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, a nespřeházel jsi kabely ke svíčkám? :lol:
(když jsi měnil to víčko rozdělovače)

To co popisuješ, vypadá opravdu na to, že jiskra jde do jiného válce, než má jít... :?

Autor:  spartra [ 17.6.06, 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

máš zapojený dobře a všechny kablíky u zapalovaní :roll:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/