Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

LPG Lovtec Felina 1,3 mpi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10374
Stránka 1 z 1

Autor:  Coudy [ 15.4.08, 13:40 ]
Předmět příspěvku:  LPG Lovtec Felina 1,3 mpi

zdravím všechny . mám problém s plynem střílí mi do sání ! Prosím o radu :|

Autor:  septim [ 15.4.08, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

chudobna zmes, viac otvor skrtiaci ventil, kedy boli menene sviecky? odkedy to robi? Popis blizsie problem a citaj kopu clankov na foru o tomto.

Autor:  Coudy [ 15.4.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

zdravím tě .... jak jsem to auto koupil tak to moc žralo ! to mi rikali známí co taky maj lpg tak jsem tomu ubral o pul otáčky a spokojenost ! a vše v pořádku ! jezdil jsem na tom zhruba 5mesícu a ok ! až tedka před měsícem zhruba sem tam rána a pak už častěji .vždy jak na to slapnu z volnobehu tak ve 3500 to střeli sice ne pokažde ale rana jak z kanona. mezitím co to auto mám tak jsem vymenil tesneni pod hlavou a kamos mi rikal že tam maji byt vule na ventilech sací 1,5 mm a vyfuk 1mm tak jsme je nastavili a jezdilo ok . a ted jsem zkusil až mi to zaclo střílet ty vule zmenit na origo hodnoty saci 2,5 a vyfuk 2 a furt to střílí ? snazil jsem se tady neco najit ! ale neúspěšně :-( . jinač to má najeto neco přes 30 tis km po mntáži lpg.akorát co jsem zde našel že by to mohli byt membrány na ty jsem se jeste nepodival ale zitra jdu na to...tak díky za odpověd ..jo a ty svíčky taky před nedávnem a vše ok a jsou tam origo

Autor:  slovacek.milos [ 15.4.08, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Coudy píše:
zdravím tě .... jak jsem to auto koupil tak to moc žralo ! to mi rikali známí co taky maj lpg tak jsem tomu ubral o pul otáčky a spokojenost ! a vše v pořádku ! jezdil jsem na tom zhruba 5mesícu a ok ! až tedka před měsícem zhruba sem tam rána a pak už častěji .vždy jak na to slapnu z volnobehu tak ve 3500 to střeli sice ne pokažde ale rana jak z kanona. mezitím co to auto mám tak jsem vymenil tesneni pod hlavou a kamos mi rikal že tam maji byt vule na ventilech sací 1,5 mm a vyfuk 1mm tak jsme je nastavili a jezdilo ok . a ted jsem zkusil až mi to zaclo střílet ty vule zmenit na origo hodnoty saci 2,5 a vyfuk 2 a furt to střílí ? snazil jsem se tady neco najit ! ale neúspěšně :-( . jinač to má najeto neco přes 30 tis km po mntáži lpg.akorát co jsem zde našel že by to mohli byt membrány na ty jsem se jeste nepodival ale zitra jdu na to...tak díky za odpověd ..jo a ty svíčky taky před nedávnem a vše ok a jsou tam origo


u MPi hrabat na škrtící ventil je dost nebezpečné, a co ty vůle ventilů nemáš v tom nějaký hokej 1.5 mm 1mm, to je nějaká blbost ne? ventily se nastavují u MPi sací 0.25mm a výfukový 0.20 mm, pokud ti bouchne plyn do sání tak spravidla prostřelí sací filtr a tím se ti velmi ochudí směs a pak to bouchá pořád jestli do toho chceš vrtat tak si první sdělej oblímku z hadice jak ti vede k tomu deklu kde máš napsáno MPi, při explozi ti nahradí protišlehovou klaku že ti ta hadice uletí a nepoškodí filtr nebo celý filtrbox miloš

Autor:  gokralik [ 15.4.08, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Coudy píše:
zdravím tě .... jak jsem to auto koupil tak to moc žralo ! to mi rikali známí co taky maj lpg tak jsem tomu ubral o pul otáčky a spokojenost ! a vše v pořádku ! jezdil jsem na tom zhruba 5mesícu a ok ! až tedka před měsícem zhruba sem tam rána a pak už častěji .vždy jak na to slapnu z volnobehu tak ve 3500 to střeli sice ne pokažde ale rana jak z kanona. mezitím co to auto mám tak jsem vymenil tesneni pod hlavou a kamos mi rikal že tam maji byt vule na ventilech sací 1,5 mm a vyfuk 1mm tak jsme je nastavili a jezdilo ok . a ted jsem zkusil až mi to zaclo střílet ty vule zmenit na origo hodnoty saci 2,5 a vyfuk 2 a furt to střílí ? snazil jsem se tady neco najit ! ale neúspěšně :-( . jinač to má najeto neco přes 30 tis km po mntáži lpg.akorát co jsem zde našel že by to mohli byt membrány na ty jsem se jeste nepodival ale zitra jdu na to...tak díky za odpověd ..jo a ty svíčky taky před nedávnem a vše ok a jsou tam origo


Nejsou ty vůle ventilů jen tak mimochodem 0,2 a 0,25 mm?

Autor:  Coudy [ 15.4.08, 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

jj jsem ztoho zblbl měl jsem tam 0,15 na saci a vyfuk 0,1 mm a bylo to ok akorat chod motoru se mi nezdal na volnobeh po dlouhe dobe to zaclo strilet tak jsem jsi rekl co kdyby to bylo tema ventilama tak jsem to teda prekopal na tech 0,25 saci a vyfuk 0,2 mm a furt ..kamos co ma firmu s auty mi tedka rekl : Tak to máš na 99% podpálený ventil,takže hlava dolů. prvně at skusim změřit kompres

Autor:  slovacek.milos [ 16.4.08, 06:33 ]
Předmět příspěvku: 

Coudy píše:
jj jsem ztoho zblbl měl jsem tam 0,15 na saci a vyfuk 0,1 mm a bylo to ok akorat chod motoru se mi nezdal na volnobeh po dlouhe dobe to zaclo strilet tak jsem jsi rekl co kdyby to bylo tema ventilama tak jsem to teda prekopal na tech 0,25 saci a vyfuk 0,2 mm a furt ..kamos co ma firmu s auty mi tedka rekl : Tak to máš na 99% podpálený ventil,takže hlava dolů. prvně at skusim změřit kompres


podpálený ventil a střelba do sání? a skromný dotaz jak ti to jede na benzín taky střílí? miloš

Autor:  Coudy [ 16.4.08, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

na benzín to nestřílí

Autor:  Coudy [ 22.4.08, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

zdravím lidi už to nestříli bylo to těma malíma vůlema na tech ventilech !!! seřizene i chod motoru je lepsi !!! i tak diky za rady

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/