Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 snizeni hlavy 
Autor Zpráva

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek snizeni hlavy
Mam v planu snizovat hlavu na S 120LS, ale nevim kolik je u ni maximalni snizeni kvuli vypouklym pistum, mam strach aby se mi nepotkali pisty z hlavou :roll:


20.4.08, 21:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
niekde na stycnej ploche hlavy s blokom motora (favoritacka hlava to ma medzi 2. a 3. piestom) je taky zarez do stycnej plochy. pri max. zobrani hlavy MUSI byt ten zarez vidno (aspon byt znatelne, kde sa ten zarez nachadzal). Ak sa zoberie viac, zacinaju trable s kompresiou.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


20.4.08, 22:02
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zase ji neber moc, aby ti nedešel spodek motoru. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.4.08, 05:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Ano, je to tam vyznačené, ale jestli to chceš na denní ježdění a chceš větší výkon tak tam dej radši motor z Fáva, ten motor ztratí spolehlivost. Navíc už tak má dost velkou kompresi a když ji ještě zvětšíš tak budeš řešit problémy s klepáním. Pokud už by ses k tomu odhodlal tak tam zrovna nechej dát kalené sedla ventilů abys mohl tankovat 98-oktanový benzín bez aditiv.


21.4.08, 06:59
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
cyz píše:
...Navíc už tak má dost velkou kompresi a když ji ještě zvětšíš tak budeš řešit problémy s klepáním.


Při 10:1 a 95 oktanech není problém.


21.4.08, 09:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: snizeni hlavy
Jerry píše:
Mam v planu snizovat hlavu na S 120LS, ale nevim kolik je u ni maximalni snizeni kvuli vypouklym pistum, mam strach aby se mi nepotkali pisty z hlavou :roll:


Nevim, ale pri tom jak tezko se shani hlava 120LS... myslim ze snizovani prinese vic skody nez uzitku. Vylepsenim kanalu a svodu dosahnes lepsiho vysledku a vliv na zivotnost nebude tak velkej.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


21.4.08, 09:18
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: snizeni hlavy
mam 0,55mm na normalni jezdeni bych vic nesnizoval, ale az sezenu blok M se sirokym nalitkem, necham snizit blok, abych nemusel snizovat hlavu..

ted sem zvedavej co sem kdo napise :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.4.08, 11:06
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
A vložky snižovat nebudeš? :shock:


21.4.08, 11:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no budu :) jinak by mi utikala voda :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.4.08, 11:24
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
No jen aby ti neutekly i písty z válců. :lol:


21.4.08, 11:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
fatal píše:
Při 10:1 a 95 oktanech není problém.


No ale pokud by snížil hlavu na max tak bych řekl že se na těch 11:1 dostane....


21.4.08, 11:39
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jj tech 11 je maximum

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.4.08, 11:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
fatal píše:
No jen aby ti neutekly i písty z válců. :lol:


zacpu je hlavou :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.4.08, 11:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Všem ostatním budou klepat ventily, tobě budou klepat písty. O hlavu. :lol:


21.4.08, 11:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
v metalexu brali blok o 2mm a nikomu nekleplo, tak snad to taky preziju :-) myslim, ze 1,2mm bude stacit :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.4.08, 11:50
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz