Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

snizeni hlavy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10483
Stránka 1 z 2

Autor:  Jerry [ 20.4.08, 21:41 ]
Předmět příspěvku:  snizeni hlavy

Mam v planu snizovat hlavu na S 120LS, ale nevim kolik je u ni maximalni snizeni kvuli vypouklym pistum, mam strach aby se mi nepotkali pisty z hlavou :roll:

Autor:  ventYl [ 20.4.08, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

niekde na stycnej ploche hlavy s blokom motora (favoritacka hlava to ma medzi 2. a 3. piestom) je taky zarez do stycnej plochy. pri max. zobrani hlavy MUSI byt ten zarez vidno (aspon byt znatelne, kde sa ten zarez nachadzal). Ak sa zoberie viac, zacinaju trable s kompresiou.

Autor:  Šemik [ 21.4.08, 05:40 ]
Předmět příspěvku: 

Zase ji neber moc, aby ti nedešel spodek motoru. :)

Autor:  cyz [ 21.4.08, 06:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, je to tam vyznačené, ale jestli to chceš na denní ježdění a chceš větší výkon tak tam dej radši motor z Fáva, ten motor ztratí spolehlivost. Navíc už tak má dost velkou kompresi a když ji ještě zvětšíš tak budeš řešit problémy s klepáním. Pokud už by ses k tomu odhodlal tak tam zrovna nechej dát kalené sedla ventilů abys mohl tankovat 98-oktanový benzín bez aditiv.

Autor:  fatal [ 21.4.08, 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
...Navíc už tak má dost velkou kompresi a když ji ještě zvětšíš tak budeš řešit problémy s klepáním.


Při 10:1 a 95 oktanech není problém.

Autor:  Viky [ 21.4.08, 09:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: snizeni hlavy

Jerry píše:
Mam v planu snizovat hlavu na S 120LS, ale nevim kolik je u ni maximalni snizeni kvuli vypouklym pistum, mam strach aby se mi nepotkali pisty z hlavou :roll:


Nevim, ale pri tom jak tezko se shani hlava 120LS... myslim ze snizovani prinese vic skody nez uzitku. Vylepsenim kanalu a svodu dosahnes lepsiho vysledku a vliv na zivotnost nebude tak velkej.

Autor:  Kachnis [ 21.4.08, 11:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: snizeni hlavy

mam 0,55mm na normalni jezdeni bych vic nesnizoval, ale az sezenu blok M se sirokym nalitkem, necham snizit blok, abych nemusel snizovat hlavu..

ted sem zvedavej co sem kdo napise :)

Autor:  fatal [ 21.4.08, 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

A vložky snižovat nebudeš? :shock:

Autor:  Kachnis [ 21.4.08, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

no budu :) jinak by mi utikala voda :-)

Autor:  fatal [ 21.4.08, 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

No jen aby ti neutekly i písty z válců. :lol:

Autor:  cyz [ 21.4.08, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Při 10:1 a 95 oktanech není problém.


No ale pokud by snížil hlavu na max tak bych řekl že se na těch 11:1 dostane....

Autor:  Kachnis [ 21.4.08, 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

jj tech 11 je maximum

Autor:  Kachnis [ 21.4.08, 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
No jen aby ti neutekly i písty z válců. :lol:


zacpu je hlavou :)

Autor:  fatal [ 21.4.08, 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

Všem ostatním budou klepat ventily, tobě budou klepat písty. O hlavu. :lol:

Autor:  Kachnis [ 21.4.08, 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

v metalexu brali blok o 2mm a nikomu nekleplo, tak snad to taky preziju :-) myslim, ze 1,2mm bude stacit :-)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/