Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

formel rána a nejede
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10552
Stránka 1 z 2

Autor:  FerdikF [ 23.4.08, 17:48 ]
Předmět příspěvku:  formel rána a nejede

Tak se mi před chvilkou podělal motor. Roztánul jsem čtyřku tak na 90, chci dát pětku a rána, pak ještě pár menších. Tak jsem zastavil koukám víčko na víku ventilů pryč. Skusil jsem jenom nastartit, zase rána a kouř přímo z pod víka. Co tam mohlo vylítnout. Těsnění pod hlavou ? :(

Autor:  Viky [ 23.4.08, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: formel rána a nejede

FerdikF píše:
Tak se mi před chvilkou podělal motor. Roztánul jsem čtyřku tak na 90, chci dát pětku a rána, pak ještě pár menších. Tak jsem zastavil koukám víčko na víku ventilů pryč. Skusil jsem jenom nastartit, zase rána a kouř přímo z pod víka. Co tam mohlo vylítnout. Těsnění pod hlavou ? :(

To by vypadalo na propalenej pist...... :shock: ...... ulitlej ventil :shock: :?:

Nebo neco podobne dobryho.

Autor:  FerdikF [ 23.4.08, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

No hezky, to to od posledního sundání hlavy vydrželo sotva rok.

Autor:  Drak [ 23.4.08, 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli ti de kouř přímo z vent víka, tak máš v řiti pravděpodobně kruhy, nebo celej píst, těsnění pod hlavu je míň pravděpodobný, většinou se prorazí nejkratší cestou, což je do vodního kanálku, ale stat se může cokoli, každopádně hlava dule.

Autor:  Nepér [ 23.4.08, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Roman má od tohodle ťukanec na kapotě :D

Autor:  slovacek.milos [ 23.4.08, 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

v tom bude zakopaný pes miloš

Autor:  FerdikF [ 23.4.08, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Roman má od tohodle ťukanec na kapotě :D


Jako ze vnitř.......naštěstí tam je odhlučnění, ale víčko z víka ventilů jsem potratil.

Autor:  Martin [ 23.4.08, 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jednou mi takhle šlehnul plyn při startování když jsem to přesytil, zkus se zaměřit i na to.

Autor:  cyz [ 24.4.08, 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?

Autor:  Viky [ 24.4.08, 07:48 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?

No... to bych nezkousel. Vetsinou ti po motoru cestujou hlinikovy trisky.

Autor:  fert.j [ 24.4.08, 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?


hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky (ta jak znamo hori s vetsi teplotou a neni v ni dost paliva aby to motor ochlazovalo odparovanim)ale co tomu je zjistime az se sunda hlava

Autor:  fatal [ 24.4.08, 08:01 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky


Není to tak trochu blbost? Na technické ti seřídí maximálně volnoběh, ve vyšších otáčkách je směs řízena poměrem trysek a vzdušníků (u stříkaček dle lambdy). Těžko ti volnoběh propálí písty...

Autor:  fatal [ 24.4.08, 08:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: formel rána a nejede

FerdikF píše:
Tak se mi před chvilkou podělal motor...


Zkusil bych nejprve kontrolu zespod, pokud by to byl třeba ten plyn (jak píše Martin), tak abys nesundával zbytečně hlavu. Vylít olej a sundat vanu je podle mě jednodušší.

Autor:  fert.j [ 24.4.08, 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
fert.j píše:
hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky


Není to tak trochu blbost? Na technické ti seřídí maximálně volnoběh, ve vyšších otáčkách je směs řízena poměrem trysek a vzdušníků (u stříkaček dle lambdy). Těžko ti volnoběh propálí písty...
nee stejne ti do toho keca to jak to seridis proc by se to jinak serizovalo?to malinky mnozstvi co doseridis tak je prave ta "kapka" co doladi k dokonalosti tu smes co udelaj trysky a vzdusniky.a na technicky musej hnout se smesi jinak ti v otackach nesedej emise!

Autor:  fatal [ 24.4.08, 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
nee stejne ti do toho keca...


No právě, snaží se volnoběhem doladit emise při 3000 na neutrál a tím rozhasí volnoběh... By mě zajímalo, čím bys chtěl u fáva seřídit sytost směsi při plném výkonu, když máš k dispozici jen jeden šroub na seřízení směsi...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/