Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Benál 95 -> 98
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1056
Stránka 1 z 1

Autor:  Rovano [ 6.6.06, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Benál 95 -> 98

Bude podobný rozdíl jako Natural 91 a 95? Či 98 dlouhodobě nedoporučujete, když mám typ auta defaultně na 95ku, případně 91čku?
Díky R.

Autor:  Roman [ 6.6.06, 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

ten rozdíl už tam tak markantní jako 91 > 95 není - tenhle benzín by měly používat spíš motory o vysokém kompresním poměru atd - pro motory typu fa, fe, 120 atd jsou paliva 98, 99 a podobně už nevhodná - je na to potřeba elektronika která umí upravovat předstih na obě strany a né ho jenom zvyšovat

Autor:  Kachnis [ 8.6.06, 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

taky zalezi do ceho to polejes.... do 105ky je to zbytecnej luxus...

Autor:  Kachnis [ 8.6.06, 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

uz to vidim, sem vul... no filcku by to mohlo krapet ozivit a krapet snizit spotrebu, kazdej motor reaguje jinak, ale to nas u skodovek neprekvapi,ze ?? :D

Autor:  rosta [ 9.6.06, 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

To cislo vyjadruje oktanove cislo = odolnost proti detonacnimu horeni. Pokud mas standartni kompr. pomer 8.8 (9.7), pak dostacuje N95, pokud ho zvysis nekam na 10-11.5:1, pak je nezbytny N98+. Famy o zvyseni vykonu pri naliti shell v-power jsou nesmysl, ja jsem vubec nic nespozoroval, mozna pri dlouhodobem uzivani to ma nejaky ten cistici ucinek, ale vykon to rozhodne nezvysuje...uz z hlediska teorie je to nesmysl.

Autor:  Roman [ 9.6.06, 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

no rekl bych ze ta 98 benzin az tak od komprese 11:1 - ja osobne mam 10,8 : 1 a 95 je ok - nic nedetonuje - ale 98 by byla lepsi, to asi jo

Autor:  Honzik.t [ 9.6.06, 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

jen doplním že údajné zvýšení výkonu u shell V-power je myšleno tak, že u zanešeného motoru vlivem přísad dojde k vyčištění a k návratu na původní výkon. To je hlavní přednost tohoto paliva že čistí motor. A je na každém jestli to má pro něj smysl za tu cenu. Já ho používám jen u svého mopedu protože udržuje svíčku pěkně čistou.

Autor:  Roman [ 9.6.06, 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

jo ten shell V-pwer je dobrej na to cisteni, ale nesmi si nikdo myslet ze pomuze jen jedna nadrz - to ne - jinak ten vykon je znat - ale mozna tak u nakyho porche nebo tak - je to jen trik na ridice - placebo efekt - kdyz si chci myslet ze mi to jede lip, tak si to vsugerovavam tak moc, az tomu zacnu verit - oni by klidne mohli udelat super benal - ale proc - tohle je sracka a lidi za to taky zasolej, tak proc to neprodavat ze :-)

Autor:  Kachnis [ 9.6.06, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

no musim trochu oponovat.... uz sem to psal tady : http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= .nejsem z tech co si myslej, ze nalitim zazracny vdocicky do motoru mu udelam GO a ze diky bemzinu mam o 10koni vic, ale kvalita je znat.

Autor:  vacis [ 17.12.07, 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

Shell V-power je dobry má však i stiné stránky motor sice vyčistí ale zase se rychle zanese kámoš najezdil na V-power asi 2000km na mašině pak jezdil na běžná paliva konkurenčních značek a tak zajebaný ventyly jsem ještě neviděl mocmoc karbonu. :evil:

Autor:  ventYl [ 20.12.07, 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

vacis píše:
Shell V-power je dobry má však i stiné stránky motor sice vyčistí ale zase se rychle zanese kámoš najezdil na V-power asi 2000km na mašině pak jezdil na běžná paliva konkurenčních značek a tak zajebaný ventyly jsem ještě neviděl mocmoc karbonu. :evil:


Myslim, ze to bol skor problem toho, co tankoval potom, nie V-Power.

Autor:  cyz [ 20.12.07, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem teď zkoušel tankovat 98 do skoro suché nádrže, žádný nárůst výkonu (ani krouťáku vocpod :D ) se nekonal ale přišlo mi to že motor líp reaguje, normálně když šlápnu na plyn na 95ku tak se chvilku nic neděje a na 98 to začalo táhnout trochu dřív ale to je tak vše

Autor:  Vít [ 20.12.07, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Já jsem teď zkoušel tankovat 98 do skoro suché nádrže, žádný nárůst výkonu (ani krouťáku vocpod :D ) se nekonal ale přišlo mi to že motor líp reaguje, normálně když šlápnu na plyn na 95ku tak se chvilku nic neděje a na 98 to začalo táhnout trochu dřív ale to je tak vše
něco podobného pozoruju při nataknování 95 na OMV... jakoby na to motor dřív ožil proti V-Poweru 95 (nebo obecně jakémukoli 95 octanu), vyzkoušejte to někdo taky prosím... 98 jsem zatím natankoval jednou, ale nic jsem nepocítil (ani nemůžu, když podle toho neupravím předstih), bylo to u globusu a cena byla stejná jako za 95, čert ví, co jsem tenkrát kupoval :)

Autor:  cyz [ 22.12.07, 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

Vít široký: Taky jsem něco takového pozoroval, hlavně na 120ce, občas brávám na OMV a je vidět že to palivo je asi kvalitnější...

Autor:  Radic [ 22.12.07, 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Vít široký: Taky jsem něco takového pozoroval, hlavně na 120ce, občas brávám na OMV a je vidět že to palivo je asi kvalitnější...


já už beru jedině a výhradně na OMV ...je jich tu v okolí dostatek...ale SHELLkou taky nepohrdnu :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/