Autor |
Zpráva |
cames
Příspěvky: 147
|
Divoké chlazení Š120 (110° ale chladič studený)
Po jízdě cca 1km došlo k mému úžasu k uvaření užovky (klidná jízda po městě). Z nádobky chladicí kapaliny stříkala voda (netačil jsem ani hned zastavit-byly to vteřiny), koukám na víčko od nádržky a těsnění v pytli. Koupil jsem nové víčko, chvíli byl klid (85°) ale hned to vylítlo na cca 110° a potom to hned spadlo na 80° (zaplé topení a větrák) a takhle se to pořád opokovalo. Nevíte někdo kde je chyba??? Díky za info
Naposledy upravil cames dne 24.4.08, 22:44, celkově upraveno 1
|
24.4.08, 15:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Divoké chlazení Š120
cames píše: Po jízdě cca 1km došlo k mému úžasu k uvaření užovky (klidná jízda po městě). Z nádobky chladicí kapaliny stříkala voda (netačil jsem ani hned zastavit-byly to vteřiny), koukám na víčko od nádržky a těsnění v pytli. Koupil jsem nové víčko, chvíli byl klid (85°) ale hned to vylítlo na cca 110° a potom to hned spadlo na 80° (zaplé topení a větrák) a takhle se to pořád opokovalo. Nevíte někdo kde je chyba??? Díky za info
Hodne vzduchu vsude. Nesmrdi ta voda nahodou vyfukovymi plyny?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.4.08, 15:53 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Re: Divoké chlazení Š120
cames píše: Po jízdě cca 1km došlo k mému úžasu k uvaření užovky (klidná jízda po městě). Z nádobky chladicí kapaliny stříkala voda (netačil jsem ani hned zastavit-byly to vteřiny), koukám na víčko od nádržky a těsnění v pytli. Koupil jsem nové víčko, chvíli byl klid (85°) ale hned to vylítlo na cca 110° a potom to hned spadlo na 80° (zaplé topení a větrák) a takhle se to pořád opokovalo. Nevíte někdo kde je chyba??? Díky za info
Buď je bordel v chladiči a nebo těsnění pod hlavou.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
24.4.08, 15:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a co ta hadička od topení k chladiči ta bude popraskaná a teše ti voda miloš
|
24.4.08, 16:09 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Voda nesmrdí, v chladiči může být bordel, a hadička samozřejmě teče do kabiny celkem inenzivně(nad pedálem plynu), tak nevím čím to může být-že by chladič? nebo termostat? večer s ní vyjedu, tak uvidím jestli se to zase po 100metrech uvaří
|
24.4.08, 16:34 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Me se loni v lete 120ka porad prehrivala a motor po zastaveni bublal. Koupil sem novy chladic, vymenil a klid. Pak zase na podzim byl motor nejaky moc studeny a drzel s bidou 70°C, i vymenil sem jeste termostat a od te doby jak kdyz streli 80°C.
Puvodni chladic byl pekne zasranej, vyplachovat sem ho zkousel ale bez valneho uspechu. Nak
|
24.4.08, 16:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
cames píše: Voda nesmrdí, v chladiči může být bordel, a hadička samozřejmě teče do kabiny celkem inenzivně(nad pedálem plynu), tak nevím čím to může být-že by chladič? nebo termostat? večer s ní vyjedu, tak uvidím jestli se to zase po 100metrech uvaří
Žádný chladič - jak píše Miloš, je to odvzdušňovací hadička chladiče a topení. Pravděpodobně bude steřelá (čemu se divíš za ty roky) a teče takže ti vytekla voda z chladiče a celý okruh se zavzdušnil takže to nechladí. Pokud jsi to mockrát uvařil tak už bude patrně prasklé i to těsnění pod hlavou a možná i špatné stírací kroužky.
|
24.4.08, 16:56 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Nabízí se otázka-jak to odzvdušnit? (jinak díky za názory)
|
24.4.08, 17:41 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cames píše: Nabízí se otázka-jak to odzvdušnit? (jinak díky za názory)
Zkontroluj ty hadice jak rikaj kolegove ... ono s tim odvzdusnovanim je to tak, ze ja treba nikdy neodvzdusnuju, ani kdyz je venku motor tak pak zapojim naleju vodu a jedu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.4.08, 18:47 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Matthes píše: cames píše: Nabízí se otázka-jak to odzvdušnit? (jinak díky za názory) Zkontroluj ty hadice jak rikaj kolegove ... ono s tim odvzdusnovanim je to tak, ze ja treba nikdy neodvzdusnuju, ani kdyz je venku motor tak pak zapojim naleju vodu a jedu to se mi povedlo dvakrát ale vyjímka potvrzuje pravidlo jendou se mi to taky zavzdušnilo ale dlouho to stálo bez motoru skoro týden
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
24.4.08, 20:04 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
škodař píše: to se mi povedlo dvakrát ale vyjímka potvrzuje pravidlo jendou se mi to taky zavzdušnilo ale dlouho to stálo bez motoru skoro týden
No to me jednou taky asi tejden bez motoru a v poho ... jen nalejt vodu, zahrncovat s hadicema vokolo motoru a zadny problem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.4.08, 20:07 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Studený chladič
Tak jsem vytáhl užovku na malou projížďku, cca 3km v pohodě cca 85° ale jak jsem se to trochu rozjel tak během minuty 120° a konec, zajímavé ale bylo, že teplota byla přes 100° a chladič byl studený jak psí čumák- ucpané trubky?
|
24.4.08, 22:43 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Studený chladič
cames píše: Tak jsem vytáhl užovku na malou projížďku, cca 3km v pohodě cca 85° ale jak jsem se to trochu rozjel tak během minuty 120° a konec, zajímavé ale bylo, že teplota byla přes 100° a chladič byl studený jak psí čumák- ucpané trubky?
ne, jenom ti to tlakuje do vody
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.4.08, 22:47 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Buď špatný termostat, nebo spíš špatné těsnění pod hlavou, v nejhorším prasklá hlava (příp. utopené vložky).
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.4.08, 06:25 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.4.08, 06:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|