Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

volnobeh benzin
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10642
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 29.4.08, 10:44 ]
Předmět příspěvku:  volnobeh benzin

zase zajimavost : jedu na lpg, vse ok, prepnu na benzin, od 2500 otacek v poradku, nad 3500 letadlo, nad 5000 chybi smes, ale to je ok. najednou nedrzi volnobeh, kdyz vysim otacky tak na 1800, tak to dela hen hen hen, jako bych porad poslapaval na plynu, pritom mam nohu v konstantni poloze, dela to az o 300ot. nahoru.. cim to je, cim to je? kdyby byly v cudu kabely nebo svicky, nesel by plyn, predpokladam, ze to musi byt jen v karburatoru..se smesi si nikdo nehral.

Autor:  Bukaj [ 29.4.08, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

No, člověče, to vypadá jako motory sekaček, které jsou částečně řízeny tlakem vzduchu z vrtule - je tam takovej plíšek s pružinkama, kterej tahá podle otáček za klapku vzduchu a když upadne pružinka, nebo je to rozhašený, taky to dělá hen,. hen,. hen,......

...že Tys už nahodil HTP a nic jsi nám neřekl? :shock: :P

Jinak tipuju nějakej podtlak v karbci, třeba to někde přisává, nebo se to zahlcuje, nebo tak něco - hledej, šmudlo :)

Autor:  Dawid130 [ 29.4.08, 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
No, člověče, to vypadá jako motory sekaček, které jsou částečně řízeny tlakem vzduchu z vrtule - je tam takovej plíšek s pružinkama, kterej tahá podle otáček za klapku vzduchu a když upadne pružinka, nebo je to rozhašený, taky to dělá hen,. hen,. hen,......

...že Tys už nahodil HTP a nic jsi nám neřekl? :shock: :P

Jinak tipuju nějakej podtlak v karbci, třeba to někde přisává, nebo se to zahlcuje, nebo tak něco - hledej, šmudlo :)


Já mám s tím taky zkušenost u bývaleho Mka, LPG OK benzín hen hen hen.....karb rozborka čištění sborka....Ok

Autor:  bosator [ 29.4.08, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak podobnej problém jsem kdysi taky řešil, nakonec to bylo protrženou membránou (malá dirka) v benzinové pumpě. Když jezdíš furt na plyn tak se občas stane, že jak líta v karbecu plovák na sucho, tak se uklepe a nebo taky zalehne a pak se zasekává jehlový ventil, tak tím by to taky mohlo být.

Autor:  Kachnis [ 5.5.08, 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

takze problem vyresen : rozborka karbu, vycisteni (prestoze byl dokonale cistej), slozeni, nic, rozborka, rovnou pretryskovani :) jen tak na pokus, slozeni, stale stejnej potiz, konzultace s opravnou fiatuu, diagnoza vypadlej faston u zap. civky :) bych si namlatil :-) ale mam prehazeny trysky : 1. komora tryska 112, vzdusnik 170,2. komora tryska 160, vzdusnik 185.. kolem 2000 ot je to moc bohaty, kolem 5000 je to dobry :)

Autor:  Ondras83 [ 5.5.08, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
No, člověče, to vypadá jako motory sekaček, které jsou částečně řízeny tlakem vzduchu z vrtule - je tam takovej plíšek s pružinkama, kterej tahá podle otáček za klapku vzduchu a když upadne pružinka, nebo je to rozhašený, taky to dělá hen,. hen,. hen,......

kluku ty seš hlava....tak du najít ten plíšek a konečně nebudu dumat, proč to ta svině dělá....myslim teď sekačku ne kchár

Autor:  Kachnis [ 6.5.08, 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

se, rad, ze sem svym problemem donutil bukaje prozradit sekackovou metodu .)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/