Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

felicie 1.6 ve městě vaři
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10664
Stránka 1 z 1

Autor:  kudrrna [ 30.4.08, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  felicie 1.6 ve městě vaři

ahoj,jsem tu nově a potřebuji poradit,koupil jsem felicii 1.6 mpi a při popojižděni se přehřiva spiše vaři,začne už vařit po male chvilce asi po 5 min.,když vyjedu z města tak je všechno v pořadku.Vytahl jsem už i termostat ale nic se nezměnilo akorat se mimo město vubec nezahřeje ale sotva vjedu do města tak za chvilu už vařim.Podle toho co jsem tu o přehřivani četl tak mam podezřeni na těsněni pod hlavou nebo hlavu.Ale zase si myslim že kdyby to byla hlava nebo těsněni tak by to vařilo i mimo město.Chladič jsem koupil novy protože tekl.Prozatim jsem to vyřešil tim že jsem si ventilator napojil na vypinač v kabině a ve měste ho včas zapnu a je klid,ale tak se neda jezdit věčně.Než to dam do servisu chtěl bych znat Vaš nazor.Dik :?:

Autor:  michalkatka [ 30.4.08, 19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: felicie 1.6 ve městě vaři

:?: :?: :?:

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=10585

Autor:  michalkatka [ 30.4.08, 19:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: felicie 1.6 ve městě vaři

a inak ti ten ventilátor spína aj sám :?:

ak nie, tak vymeň čidlo na chaldiči... :idea:

Autor:  Jura [ 30.4.08, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Vsadil bych na tu hlavu nebo těsnění....taky sem to tak měl.... stál sem na místě přídal plyn a tekla voda ven.... když sem jel tak v pohodě jak sem jel ve městě musel sem mít puštěný topení na plno.......potom sem jel na slovensko 160km a neubyla ani kapka.... a Michale ty jak jsi top rozdělával potom, tak to bylo to těsnění ne?

Autor:  Šemik [ 30.4.08, 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

No když to vaří v případě že se nesepne ventilátor na chladiči tak proč by to byla hlava? :lol: Je to tím čidlem, jak píše Michal. Čidlo koupit nové, zapojit přes relé, a přidat kontrolku a pro jistotu to ruční ovládání.

Autor:  michalkatka [ 30.4.08, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Vsadil bych na tu hlavu nebo těsnění....taky sem to tak měl.... stál sem na místě přídal plyn a tekla voda ven.... když sem jel tak v pohodě jak sem jel ve městě musel sem mít puštěný topení na plno.......potom sem jel na slovensko 160km a neubyla ani kapka.... a Michale ty jak jsi top rozdělával potom, tak to bylo to těsnění ne?


1.6 nie sú také náchylné na to tesnenie hlavy, na tom tvojom to bolo ono, ale to je 1.3

Autor:  Jura [ 30.4.08, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Jura píše:
Vsadil bych na tu hlavu nebo těsnění....taky sem to tak měl.... stál sem na místě přídal plyn a tekla voda ven.... když sem jel tak v pohodě jak sem jel ve městě musel sem mít puštěný topení na plno.......potom sem jel na slovensko 160km a neubyla ani kapka.... a Michale ty jak jsi top rozdělával potom, tak to bylo to těsnění ne?


1.6 nie sú také náchylné na to tesnenie hlavy, na tom tvojom to bolo ono, ale to je 1.3

No je fakt, že ty 1.6ky budou asi odolnější.... jezdím s tím jako prase furt v otáčkách (mám ted novej laďák tak je to hukot:)) a zatím nic...šlape jako hodinky. Musím zaklepat.... Na tom fávu sem to těsnění nechal měnit no vydrželo to fakt chvilku a znova no.... Ale spíš bych podezříval toho, kdo to dělal, že to trocha odfláknul...

Autor:  kudrrna [ 1.5.08, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

Diky kluci za rady,spinač jsem dal taky novy,ale na muj vkus sepne dost pozdě to už vařim a voda .teče ven.Zkusim začit u te hlavy nebo těsněni.

Autor:  Viky [ 1.5.08, 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

kudrrna píše:
Diky kluci za rady,spinač jsem dal taky novy,ale na muj vkus sepne dost pozdě to už vařim a voda .teče ven.Zkusim začit u te hlavy nebo těsněni.

To skoro vypada jako bys mel nizkej tlak v okruhu, co to vicko? Nebo ti muze padat tlak nejakou mikrodirkou.

Autor:  kudrrna [ 1.5.08, 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kdysi tu někdo psal,že by mohly byt vylamane lopatky na vodni pumpě,ale zda se mi to malo pravděpodobne.Jinak je to dost dobry web,člověk se tu dozvi hodně informaci a rad.Jen tak dale

Autor:  fatal [ 1.5.08, 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je špatné (podfouknuté) těsnění hlavy, projevuje se takto (při teplotě pod bodem varu, samozřejmě):
Bublinky v expanzní nádobce při běžícím motoru.
Výrazné stoupání hladiny v expanzní nádobce při běžícím motoru.
Změna barvy a pachu chladící kapaliny.
Pokles hladiny po vypnutí motoru při mačkání hadice mezi termostatem a chladičem (nashromážděné plyny v hlavě se "odvzdušní").

Autor:  Šemik [ 1.5.08, 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

kudrrna píše:
Diky kluci za rady,spinač jsem dal taky novy,ale na muj vkus sepne dost pozdě to už vařim a voda .teče ven.Zkusim začit u te hlavy nebo těsněni.


To spíše vypadá že to čidlo spíná příliš pozdě. Kup nějaké, které sepne dříve a bude :) nebo to nech na ten ruční vypínač, tak se dá jezdit zcela normálně :)

těsnění pod hlavou to podle mne nemůže být, když při včasném (ručním) sepnutí ventilátoru to nevaří.

Autor:  michalkatka [ 1.5.08, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

mne sa tiež zdalo že ventilátor sa spúšta neskoro tak som tam dal čidlo pre radu 742.XXX (myslím 88-76) a je po probléme....

Autor:  patrik-hp [ 1.5.08, 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

vasr pumpa,termostat....

Autor:  Pan-zer [ 16.4.12, 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: felicie 1.6 ve městě vaři

zdravim, tak po dlouhe době se mi cosi nezdalo, že mi začala rychle ubyvat chladici kapalina ve feldě 1.6 . Před časem se mi to ale stalo i u fačka, kde jsem objevil prasklinu v expancce nahodně, když jsem otevřel kapotu za provozni teploty. Teď jsem šel najistotu. Zahřal motor na provozni teplotu, tim se zvyšil tlak v chladici soustavě a bylo vyřešeno. Vesele to chcalo prasklinou ve skřini termostatu (viz foto). Vypada to na vadu materialu. Je to origo dil, ktery jsem zakoupil na podzim loňskeho roku z duvodu vyžvykanych děr pro přirubu termostatu. Učtenku jsem vyhrabal a zitra hura na reklamaci, snad daji novou skřiň. Stejně dotyčný pán dizajnér musel byt kvalitně sjetý, že navrhnul tak VY*EBANOU konstrukci celé této skříně, včetně materiálů a sešroubování :evil:
Mimochodem hned sem hodim dotaz, máte čidlo teploty v otvoru blíže hlavě válců nebo v tom otvoru dál ? podle mě by mohla ta pozice blíž dost ovlivnit výstupní hodnoty tím, že bude blíže teplému bloku hlavy válců.

Obrázek

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/