Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
GO motoru favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10678 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Peterson09 [ 1.5.08, 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | GO motoru favorit |
Ahoj lidi, zajimalo by me kolik tak stoji komplet generalka motoru, kdyz je plne funkci, jen je trosku rozhasenej a potrebuje semtam neco seridit a vymenit. Proste celkovy GO. Vubec netusim kolik si mam usetrit, tak jestli s tim ma nekdo zkusenost tak at napise. Dik. |
Autor: | Matthes [ 1.5.08, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak co vlastne chces? GO nebo jen neco poladit? |
Autor: | Peterson09 [ 1.5.08, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
No cely GO. |
Autor: | slovacek.milos [ 1.5.08, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor přetěsni, udělej rozvody, gufera ventilů , to tě vyjde tak na 600, pokut provedeš GO tak se můžeš dopracovat ke KO miloš |
Autor: | Matthes [ 1.5.08, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peterson09 píše: No cely GO. Jo takze nova pistni sada, dejme tomu 3 litry. Prebrus kliky i s novejma loziskama rekneme litr. Rozvody a ruzny tesneni a hovadiny (oil) dalsi litr. Prace na hlave ... srovnat, ventily udelat, guferka ... 2000? Treba ... slovacek.milos píše: motor přetěsni, udělej rozvody, gufera ventilů , to tě vyjde tak na 600, pokut provedeš GO tak se můžeš dopracovat ke KO miloš |
Autor: | Drak [ 1.5.08, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Počítej desítku a návratnost nulová, jestli ti nežere olej, tak polaď elektriku okolo, nech zrepasovat karbec a máš nový auto, ten motor při normálním zacházení vydrží i 300.000, při hovězím tak 150.000 a při kulturním klidně i půl milionu, tak dokud nezaklepe, nelez do něj. |
Autor: | Šemik [ 1.5.08, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě motor 742.136 přišel na cca 13 000, a to jsem si to dělal sám, pokud by sis to někam dal, bude k tomu ještě práce. ALe jak už bylo psáno, není to rentabilní. Udělej pár oprav v řádu stokorun (gufera, rozvody, přetesnění..) a jezdi, až se tenhle motor vysype úplně tak koupíš nějaký jiný a zvesela dáĺe. GO má podle mě smysl jen pokud bys to auto chtěl na veterána. |
Autor: | Jarda S. [ 1.5.08, 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
GO karburátoru, výměna rozvodů, repas rozdělovače, nová guferka na ventily a přetěsnění a nic víc bych nedělal |
Autor: | ventYl [ 1.5.08, 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak uz pisali vyssie, vymenit rozvody, zostelovat ventily, vymenit olej, ak zralo olej, tak vymenit gufera na ventiloch, ak nie, tak srat na to. to ta vyjde maximalne na 1000 korun. |
Autor: | Peterson09 [ 1.5.08, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky vsem, do celyho GO se teda poustet nebudu. Mějte se |
Autor: | Matthes [ 1.5.08, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peterson09 píše: Diky vsem, do celyho GO se teda poustet nebudu. Mějte se Tak muzes udelat aspon rozvody, guferka na hlave ... pretesnit a udelat Generalni Omyti |
Autor: | Kaliban123 [ 1.5.08, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty jo ho všichni od toho tak zrazujete že i mě jste po přečtení příspěvků začali zvyklávat ale nezvyklete já si go motoru udělám a hotovo počítám minimálně odkarbonování hlavy, gufera možná nové ventily a pružiny pak nové písty, kroužky, vložky válců, přebrus kliky když bude třeba jinak ne, ložiska na klice samozřejmě, gufero na prsou, těsnění samozřejmě všechna a nejlépe origo CZ rozvody ne ty dnešní prostitutky co vydrží 10tkm a K.O. prozatím si dávám dohromady seznam ale bude to velké o rentabilitě vím je mi to jasné. Jo a vačka od motorexcelu bud 265 nebo nějaká 270tka to ještě přesně nevím |
Autor: | Ondras83 [ 1.5.08, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kaliban123 píše: ty jo ho všichni od toho tak zrazujete že i mě jste po přečtení příspěvků začali zvyklávat ale nezvyklete já si go motoru udělám a hotovo počítám minimálně odkarbonování hlavy, gufera možná nové ventily a pružiny pak nové písty, kroužky, vložky válců, přebrus kliky když bude třeba jinak ne, ložiska na klice samozřejmě, gufero na prsou, těsnění samozřejmě všechna a nejlépe origo CZ rozvody ne ty dnešní *cenzurováno* co vydrží 10tkm a K.O. prozatím si dávám dohromady seznam ale bude to velké o rentabilitě vím je mi to jasné. Jo a vačka od motorexcelu bud 265 nebo nějaká 270tka to ještě přesně nevím |
Autor: | Kaliban123 [ 1.5.08, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
No hurá konečně někdo kdo mi to nerozmlouvá. No tu vačku uvažuju právě jakou zas auto je na denodenní ježdění takže i na spotřebu alespon trochu takže je to dilema |
Autor: | Nepér [ 1.5.08, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
265° a vnitřek z fábie a upravenou hlavu Fel/Fab, rozdělovač 136x a od Čepka upravenej Lekr na 1.4, jojo za půl roku by to mohlo bejt hotový, ale ještě musím sehnat pár "surovin" |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |