Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
TP - problém https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10755 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | p20k [ 5.5.08, 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | TP - problém |
Potřeboval bych poradit. Budu muset s favoritem na STK a před půl rokem jsem to z ecotroniku předělal na karbec na bloku motoru není vyražený "E" takže je to vedený jako karbec ve velkém TP je to taky vedený jako karbec (proto jsem to předělával aby nebyl problém), ale někdo tam přimastil do velkého TP k typu motoru S2 což by měl být řízený kat., ale když jsem to předělával tak jsem ho vyhodil. Na emisích to projde, protože jsem si to nechával i před tím půl rokem seřizovat a v pohodě. Ale když se na STK podívají ze spodu a ten kat. tam nebude tak to bude velký problém a nebo ne? Velký TP je napsaný rukou (nějakým fixem), takže originální z výroby asi nebude zřejmě to bude duplikát a někdo tam nechal připsat to S2. Moc děkuji za rady. |
Autor: | Kachnis [ 5.5.08, 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: TP - problém |
je problem tam kat vratit? pokud ho mas, dej ho tam |
Autor: | p20k [ 5.5.08, 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: TP - problém |
kachnis píše: je problem tam kat vratit? pokud ho mas, dej ho tam Je to problém, protože když do něj ťuknou, tak zjistí že je prázdný je vypálený takže je to jen zaoblená širší trubka. Střední díl už taky nemám a z vrakáče by tam mohl být, ale asi po výměně toho výfuku se mě konečně povedlo utěsnit střední díl a zadní aby to nepotcházelo a hlavně jsem ještě neviděl že by byl řízený kat. na obyčejným karbecu bez lambdy. Tam je Buď neřízenej a nebo žádnej. A hlavně nemám rampu a lézt pod to 2x jen kvůli STK se mě opravdu nechce. Nešel by třeba nechat vytvořit duplikát velkého TP z malého TP? V malém TP je to vedený taky jako karburátor. |
Autor: | Nepér [ 5.5.08, 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já teda nevim... před lety jsme měli Sierru, první co odešlo byl kat, páč byl moc nízko nad zemí Ale než odešel, byla doba, kdy se pod zrcátko lepily tyhlety nálepky, na favoritech bejvalo třeba S1, my měli S2, jako nějakej vyšší stupeň čistoty výfukovejch plynů, či co. No a řešením tehdy byl novej vejfuk, bez katu a nepamatuju se, že by byly nějaký oplejtačky s technickou. Když to projde emisema, kde je problém? |
Autor: | p20k [ 5.5.08, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: No já teda nevim... před lety jsme měli Sierru, první co odešlo byl kat, páč byl moc nízko nad zemí Ale než odešel, byla doba, kdy se pod zrcátko lepily tyhlety nálepky, na favoritech bejvalo třeba S1, my měli S2, jako nějakej vyšší stupeň čistoty výfukovejch plynů, či co. No a řešením tehdy byl novej vejfuk, bez katu a nepamatuju se, že by byly nějaký oplejtačky s technickou. Když to projde emisema, kde je problém? Tak to by bylo dobrý. Emisema to projde, protože když to po výměně na karburátor seřizovali, tak říkaly že motor je v dobrém stavu a emisema to projde (budu je dělat u nich ). Ale když se podívají do TP a uviději psaný kat. a ten tam nebude, tak jestli by s tím mohl být problém. Na karburátor kdyby se dal kat. řízený, tak si myslím že se brzy zanese. Tak jestli opravdu by to mělo projít jak říkáš, tak si mě uklidnil. |
Autor: | Vít [ 5.5.08, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
p20k píše: Na karburátor kdyby se dal kat. řízený, tak si myslím že se brzy zanese ¨hlavně si nějak neumím představit, co by si s tím katalyzátorem povídalo |
Autor: | Nepér [ 5.5.08, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli to projde nemám tušení, už to bylo dávno, možná víc, než 10 let. A neplatí už i pro fáčko, že nemusí mít originální výfukový systém, páč je to starý auto? |
Autor: | Kristensen [ 5.5.08, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych si s tím nelámal hlavu a normálně bez jakýho koliv nápadných strachu šel na TK a když by něco drškovali, tak na ně čumět jak na vrata a ptát se co s tím máš dělat, buď se smiluje a nalepí ti to nebo si ani ničeho nevšimne |
Autor: | slovacek.milos [ 5.5.08, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych na STK v žádném případě zas nejel, svěřil bych to někomu kdo dělá STK jak ti tuto závadu napíšou jmenuje se to zásah do konstrukce motoru budeš to muset uvést do původního stavu, odřežou ti oboje kolečka a si miloš |
Autor: | p20k [ 21.5.08, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: já bych na STK v žádném případě zas nejel, svěřil bych to někomu kdo dělá STK jak ti tuto závadu napíšou jmenuje se to zásah do konstrukce motoru budeš to muset uvést do původního stavu, odřežou ti oboje kolečka a si miloš Ještě mě napadlo nevíte někdo jestli při STK kontrolujou technický údaje (napsané z výroby) ve velkém TP s nějakýma údajema v archívu, aby měli jistotu, že to není přepsaný (třeba typ motoru)? A nebo jen zkontrolujou čísla motoru, karoserie a typ a když to sedí, tak nalepjeji známky a jdou od toho a už to nikde nekontrolujou? Díky. |
Autor: | Drak [ 21.5.08, 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Archiv neexistuje, takže nemají do čeho sáhnout, srovnávají aktuální skutečný údaje. |
Autor: | florisimo [ 21.5.08, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
podle mě to moc řešíš, pokud máš auto v pořádku, není zhnilý, brzdy a řízení jdou jak mají, nebude problém |
Autor: | p20k [ 21.5.08, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
florisimo píše: podle mě to moc řešíš, pokud máš auto v pořádku, není zhnilý, brzdy a řízení jdou jak mají, nebude problém Právě že může být problém. Dnes jsem byl za technikem a říkal, že podle velkého TP je to auto nespůsobilé, protože normu S2 (řízený kat.) karburátor nemůže nikdy splnit. Ale potěšili jste mě že žádný archiv neexistuje. Já myslel, že si třeba ještě ověřují údaje ve velkém TP jestli někdo třeba nějaký údaje nezměnil. Shnilý to není po technické stránce je to auto naprosto v pořádku, dokonce mě říkali v servisu, že je to celkem výstavní kousek, ale jen by to prý chtělo nový kabát, ale na ten není . Brzdí dobře a táhne jak raketa, ale jen trochu kolísá volnoběh. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |