Zvyšení výkonu u Feldy 1,3MPi
Zvyšení výkonu u Feldy 1,3MPi
Autor |
Zpráva |
Jancl
Příspěvky: 12 Bydliště: Felicia 1,3 MPi
|
Zvyšení výkonu u Feldy 1,3MPi
Ahoj sem obyčejný uživatel, žádný mechanik v autech se moc nevyznám, ale mám možnosti si s ním pohrát s pomocí mechanika a rád bych věděl co můžu udělat proto, abych svou felis trochu poléčil (zvíšíl výkon, snížil spotřebu nebo tak...) mám Felicii 1,3 MPi 1997 najeto cca 91000Km motor je v dobrém stavu koupil sem to od dědy,který s tím vyjel max v neděli do kostela.Celou dobu garážovaná, takže bych ji rád kapku zdokonalil. Četl sem tu hodně témat něco o CIMUBU něco o zvýšení výkonu na 61,5kW za3500Kč ale to byla jen zminka do cimubu se mi nejak nechce mam to kapku z ruky sem ze Zlinskeho kraje ale nezavrhuji to...
Takže ještě jednou prosím o radu vás odborníky a ostřílené borce, co můžu pro své autíčko udělat aby bylo spokojeno ono i ja
Naposledy upravil Jancl dne 23.5.08, 09:26, celkově upraveno 1
|
21.5.08, 10:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Zvyšení výkonu u Feldy 1,3MPi
Jancl píše: Ahoj sem obyčejný uživatel, žádný mechanik v autech se moc nevyznám, ale mám možnosti si s ním pohrát s pomocí mechanika a rád bych věděl co můžu udělat proto, abych svou felis trochu poléčil (zvíšíl výkon, snížil spotřebu nebo tak...) mám Felicii 1,3 MPi 1997 najeto cca 91000Km motor je v dobrém stavu koupil sem to od dědy,který s tím vyjel max v neděli do kostela.Celou dobu garážovaná, takže bych ji rád kapku zdokonalil. Četl sem tu hodně témat něco o CIMUBU něco o zvýšení výkonu na 61,5kW za3500Kč ale to byla jen zminka do cimubu se mi nejak nechce mam to kapku z ruky sem ze Zlinskeho kraje ale nezavrhuji to... Takže ještě jednou prosím o radu vás odborníky a ostřílené borce, co můžu pro své autíčko udělat aby bylo spokojeno ono i ja
autosport cimubu přijel do strážnice část staré město borcovi to udělal na blatník mu nalepil reklamu a odjel, si sežen někoho co má vag at ti vyčistí řj a pospravuje co je špatně, zadrbaná klapka a snímač otáček a podobně kup si pořádné svíčky brisk prémium nebo i lepší pak cimbu, výhodou je doživotní záruka a to stačí, mně to jelo jak raketa od spodu táhlo, na max rychlost to prej nemá vliv já jel asi 150 a počád by to stoupalo ale já prostě rychle nejzdím jsem brzda provozu, minulý týden mi kominící napařili 1000 a dva body v obci 62 miloš
|
21.5.08, 12:16 |
|
|
Jancl
Příspěvky: 12 Bydliště: Felicia 1,3 MPi
|
Re: Zvyšení výkonu u Feldy 1,3MPi
slovacek.milos píše: Jancl píše: Ahoj sem obyčejný uživatel, žádný mechanik v autech se moc nevyznám, ale mám možnosti si s ním pohrát s pomocí mechanika a rád bych věděl co můžu udělat proto, abych svou felis trochu poléčil (zvíšíl výkon, snížil spotřebu nebo tak...) mám Felicii 1,3 MPi 1997 najeto cca 91000Km motor je v dobrém stavu koupil sem to od dědy,který s tím vyjel max v neděli do kostela.Celou dobu garážovaná, takže bych ji rád kapku zdokonalil. Četl sem tu hodně témat něco o CIMUBU něco o zvýšení výkonu na 61,5kW za3500Kč ale to byla jen zminka do cimubu se mi nejak nechce mam to kapku z ruky sem ze Zlinskeho kraje ale nezavrhuji to... Takže ještě jednou prosím o radu vás odborníky a ostřílené borce, co můžu pro své autíčko udělat aby bylo spokojeno ono i ja autosport cimubu přijel do strážnice část staré město borcovi to udělal na blatník mu nalepil reklamu a odjel, si sežen někoho co má vag at ti vyčistí řj a pospravuje co je špatně, zadrbaná klapka a snímač otáček a podobně kup si pořádné svíčky brisk prémium nebo i lepší pak cimbu, výhodou je doživotní záruka a to stačí, mně to jelo jak raketa od spodu táhlo, na max rychlost to prej nemá vliv já jel asi 150 a počád by to stoupalo ale já prostě rychle nejzdím jsem brzda provozu, minulý týden mi kominící napařili 1000 a dva body v obci 62 miloš
jenom otazečka asi sem v*l ale co je to vag
|
21.5.08, 14:18 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
|
21.5.08, 14:21 |
|
|
Jancl
Příspěvky: 12 Bydliště: Felicia 1,3 MPi
|
Tak sem se ptal na ty svíčky přímo v BRISKU a odpověď zní takhle....
V případě svíček BRISK Premium by se mohla použít DOR15LGS.
Je zapotřebí u těchto svíček zkontrolovat stav gumových koncovek na rampě,
které velmi rychle stárnou a mají velice špatnou izolační schopnost.
Projevuje se to především černými čárkami na horní části izolátoru svíčky,
vzniklé od přeskokového napětí. V provozu se to projevuje např. cukání při
akceleraci ve vlhkých dnech.
Svíčky BRISK Premium nejsou vhodné pro krátké jízdy po městě, s častými
studenými starty. Proto jsou doporučovány jako tuningové.
Doporučuji BRISK Extra DR15TC na 60.000km nebo BRISK Platin DR15YPP na
90.000km.
většinou nejezdím na krátké tratě cesta do práce je 20km tak nevim kterou
|
22.5.08, 12:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Jancl píše: Tak sem se ptal na ty svíčky přímo v BRISKU a odpověď zní takhle.... V případě svíček BRISK Premium by se mohla použít DOR15LGS. Je zapotřebí u těchto svíček zkontrolovat stav gumových koncovek na rampě, které velmi rychle stárnou a mají velice špatnou izolační schopnost. Projevuje se to především černými čárkami na horní části izolátoru svíčky, vzniklé od přeskokového napětí. V provozu se to projevuje např. cukání při akceleraci ve vlhkých dnech. Svíčky BRISK Premium nejsou vhodné pro krátké jízdy po městě, s častými studenými starty. Proto jsou doporučovány jako tuningové. Doporučuji BRISK Extra DR15TC na 60.000km nebo BRISK Platin DR15YPP na 90.000km. většinou nejezdím na krátké tratě cesta do práce je 20km tak nevim kterou
to máš jedno...stejně pod 160 za svíci nepudeš a rozdíl až tak znatelnej nebude....nová svíčka=tuningová svíčka....spíš bych to asi viděl na extra....
jinak k otázce: rozhodně cimbu s vačkou, snížit hlavu (rozumě...tak 0,5 bohatě postačí, aby to vydržel spodek), vyleštit kanály, spalováky, jestli máš možnost, tak upravit ventily, rozhodně nový gufera na ventily, zabrousit sedla...slícovat vejfuk a sání.....je toho dost, ale do MPI hlavně čip a vačku....potom tu hlavu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.5.08, 13:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jancl píše: Tak sem se ptal na ty svíčky přímo v BRISKU a odpověď zní takhle.... V případě svíček BRISK Premium by se mohla použít DOR15LGS. Je zapotřebí u těchto svíček zkontrolovat stav gumových koncovek na rampě, které velmi rychle stárnou a mají velice špatnou izolační schopnost. Projevuje se to především černými čárkami na horní části izolátoru svíčky, vzniklé od přeskokového napětí. V provozu se to projevuje např. cukání při akceleraci ve vlhkých dnech. Svíčky BRISK Premium nejsou vhodné pro krátké jízdy po městě, s častými studenými starty. Proto jsou doporučovány jako tuningové. Doporučuji BRISK Extra DR15TC na 60.000km nebo BRISK Platin DR15YPP na 90.000km. většinou nejezdím na krátké tratě cesta do práce je 20km tak nevim kterou
tak si dej platinum a auto napíchnout, prostě před cimbu by měla být pamět závad v řj 0 a měřené hodnoty odpovídat normě, já to řešil dřív tak že jsem zajel za autoelektrikářem stovečka a věděl jsem vše miloš
|
22.5.08, 14:47 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Chtěl bych vidět jak jen přeprogramováním řídící jednotky dokážou ze slabé atmosféry navýšení o skoro 12kW. Dle mě to možný není a bez mechanického zásahu do motoru to lépe nepojede.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
22.5.08, 15:47 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Tuner#2 : to si myslím taky.
|
22.5.08, 16:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
za predpokladu ze to nastavili od vyroby najlepsie ako sa dalo...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
22.5.08, 16:22 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
nastavili to jako kompromis mezi výkonovými parametry, emisemi, životností, spotřebou a kultivovaností projevu
|
22.5.08, 16:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ale vždyť to je uplně jednoduché, samotná automobilka z toho umí vymáčknout ještě víc, taktéž cimbu, jenže jde tady o pár věcí, automobilka potřebuje oslovit co největší část trhu, za přijatelnou cenu, cimbu a jiní jim podobní už oslovuje jen nepatrné procento lidí co chtěj něco navíc ale při zachování ostatních vlastností (jako je spotřeba a životnost) automobilka vychází prostě z celkového průměru nějakého optima, kdežto poctiví úpravci velkou část času zkoušej a testujou a hledaj až najdou nějakou možnou hranici aniž by tím něco utrpělo a na tom se postavěj před zákazníky. Třeba co se týče ropy tak jsme dávali jednotku na Š Oct. 1,9 TDi 66kW, už nevim přesně na kolik se to zvedne ale vím že je to víc než 1,9 TDi 81kW (naklápěcí lopatky) V normální jízdě jezdí koktáva o pulčáka míň na 100 a jelikož se jednalo o dvě vedoucí osoby jedné firmy a jeden měl silnou a jeden slabou tak vím jejich porovnání a ten co měl původně tu silnější chtěl po měsící taky chip protože pořád byl se spotřebou vejš a ta papírově slabší mu dala kdykoliv naprdel a ještě ke všemu kouřila míň než před úpravou. Kde zkončila ta 81kW to nevím ale ta první 66ka čipnutá na víc jak 81kW má už najeto 290 000km a furt jezdí a lítá jak splašená.
Když vemu ty feldy tak u toho BMM je nárust minimální a znát to moc není ale je prostě to auto jiný, na MPi pokud je vše v pořádku tak to znát je, z tej slabší to udělá v podstatě silnější a z tej silnější to udělá nějakjech 61 kW a za jízdy to je rozhodně poznat. Co se týče 1,6 tak jednotkou to je taky znát a ve spojení s vačkou to je nádhera (máme to doma a je na tom nějakejch 130 000km)
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.5.08, 16:36 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já pořád jen čekám až tady bude nějaká MPi páč jednu čipnutou jednotku tady mám tak že bych udělal nějaký videjko před a po ale pořád nikde nic.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.5.08, 16:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: nastavili to jako kompromis mezi výkonovými parametry, emisemi, životností, spotřebou a kultivovaností projevu
ano, a v cimbu uberu na zivotnosti a pridaju na vykone a spotrebe
vam sa akurat nezda ze sa z toho da vymackat AZ tolko len upravou jednotky, nemam pravdu?
edit: trosku o inom ale tiez zaujimave:
renault predava 3 verzie 1,5 dCi pritom je to ten isty motor len s inym vykonom
a preco? : chcete viac vykonu? zaplatte viac penazi!
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
22.5.08, 16:51 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Kdyby to tady viděl Vici z MPI prostě bez mechanického zásahu nejde rozhodně udělat 11kW navíc, ono z žádné takle malé atmosféry. Na 11kW je min. pořádně udělaná hlava, decentně větší KP a jiná vačka.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
22.5.08, 16:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|