Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výmena gufera klukovej remenice - FAVORIT 94
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10821
Stránka 1 z 4

Autor:  SMITH [ 8.5.08, 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Výmena gufera klukovej remenice - FAVORIT 94

Zistil som , že mám špinavý remen od oleja. Zatial som to nezistoval , ale pravdepodebne to bude gufero remenice.
Chcem sa spýtať , aká je ťažka výmana gufera , či je možné stiahnuť remenicu v aute , prípadne na čo si treba dávať pozor

Ďakujem !

Autor:  Matthes [ 8.5.08, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Netece mazelina z vodniho cerpadla?

Autor:  kwiko [ 9.5.08, 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Netece mazelina z vodniho cerpadla?


Pri Favorite :shock:

Skorej to bude to gufero, Pozri sa ma kapotu zvnutra, mala by byt ofrkana od oleja.
Vymena je jednoducha - polne podmienky - 30 minut. Vytocis kolesa. Zatiahnes rucnu brzdu, das dole bocny kryt. zaradis 5ku. Udermi po gole povolis skrutku zaistujucu remenicu, povolis alternator. Povolis koleso, zdvihnes pravu sranu a das dole koleso. Das dole remenicu.
Opatrne srobovakom vytiahnes gufero. Opatrne narazis spat nove cez kus dreva a zmontujes 8)

Autor:  Matthes [ 9.5.08, 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Matthes píše:
Netece mazelina z vodniho cerpadla?


Pri Favorite :shock:



Ja myslel ze vsechny nejsou bezudrzbovy ... :)

Autor:  Kristensen [ 9.5.08, 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

Celkem by to šlo ale zapoměl jsi aby zajistil kliku proti bočnímu posunu jinak může vypadnout axiální kroužek a je vymalováno, takže než povolíš řemenici úplně (musíš ji povolit jen tak aby ten šroub prostě byl na dosed ale ne povolenej o několik závitů) tak si nějakým způsobem zajisti spojkovej pedál trvale sešlápnutý, nějakým klackem nebo něčím.

Autor:  kwiko [ 9.5.08, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Celkem by to šlo ale zapoměl jsi aby zajistil kliku proti bočnímu posunu jinak může vypadnout axiální kroužek a je vymalováno, takže než povolíš řemenici úplně (musíš ji povolit jen tak aby ten šroub prostě byl na dosed ale ne povolenej o několik závitů) tak si nějakým způsobem zajisti spojkovej pedál trvale sešlápnutý, nějakým klackem nebo něčím.


Niesi tak trocha paranoik :lol: To by snad musel motorom aj pretacat, a udierat do klukovky v case ked ma povolenu tu skrutku.
Nikdy sa mi to nepodarilo :lol:

Autor:  Kristensen [ 9.5.08, 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

Někdy opravdu jen stačí při nasazování řemenice trochu víc zatlačit a hned je fůra práce navíc.

Autor:  fatal [ 9.5.08, 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jde to tak jednoduše i na Felicii 1.3MPi r.v. 98?

Autor:  kwiko [ 9.5.08, 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Jde to tak jednoduše i na Felicii 1.3MPi r.v. 98?

Je to rovnake. Iba ak mas posilovac, tak sa nepovoluje alternator, ale s 13 vydlicovym klucom (najlepsie lomenym) pretlaca napinak.

Autor:  Jiri [ 9.5.08, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

kristensen ma pravdu s tim zajistenim je to jistejsi...zabere to asi tak minutu navic dat neco mezi sedacku a pedal...a vis ze ti to nevypadne

Autor:  SMITH [ 9.5.08, 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Matthes píše:
Netece mazelina z vodniho cerpadla?


Pri Favorite :shock:

Skorej to bude to gufero, Pozri sa ma kapotu zvnutra, mala by byt ofrkana od oleja.
Vymena je jednoducha - polne podmienky - 30 minut. Vytocis kolesa. Zatiahnes rucnu brzdu, das dole bocny kryt. zaradis 5ku. Udermi po gole povolis skrutku zaistujucu remenicu, povolis alternator. Povolis koleso, zdvihnes pravu sranu a das dole koleso. Das dole remenicu.
Opatrne srobovakom vytiahnes gufero. Opatrne narazis spat nove cez kus dreva a zmontujes 8)


Díky za rady
- remenicu dám dole - stahovákom ?
- je tam dosť miesta pre 3 ramenný stahovák ?
- naspäť naklepať gumovúm kladivom ?

Autor:  Šemik [ 9.5.08, 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ne, řemenici dáš dolů tak, že vyšroubuješ ten veliký šroub uprostřed (30 ořech) a řemenici rukou stáhneš dolů a montáž je naopak - nasadíš rukou, dotáhneš šroub :)

Autor:  SMITH [ 9.5.08, 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ne, řemenici dáš dolů tak, že vyšroubuješ ten veliký šroub uprostřed (30 ořech) a řemenici rukou stáhneš dolů a montáž je naopak - nasadíš rukou, dotáhneš šroub :)


Ďakujem za rady

Som zvyknutý z el motorov , že je remenica narazené na fest a musí sa stahovať sťahovákom.

Autor:  Kristensen [ 9.5.08, 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Jde to tak jednoduše i na Felicii 1.3MPi r.v. 98?


Pokud nemáš klimu jako že nejspíš ne, tak to jde ale pokud máš klimatizaci, tak je širší řemenice a už nejde sundat, musí se vyvěsit motor.

Autor:  fatal [ 10.5.08, 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Bez klímy. Je nějaký "lepší" způsob zajištění klikovky proti otočení nebo tam mám normálně zařadit pětku? Nebo zařadit čtyřku, není náhodou odolnější různým rázům apod.?

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/