Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Výmena gufera klukovej remenice - FAVORIT 94 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10821 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | SMITH [ 8.5.08, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | Výmena gufera klukovej remenice - FAVORIT 94 |
Zistil som , že mám špinavý remen od oleja. Zatial som to nezistoval , ale pravdepodebne to bude gufero remenice. Chcem sa spýtať , aká je ťažka výmana gufera , či je možné stiahnuť remenicu v aute , prípadne na čo si treba dávať pozor Ďakujem ! |
Autor: | Matthes [ 8.5.08, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Netece mazelina z vodniho cerpadla? |
Autor: | kwiko [ 9.5.08, 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Netece mazelina z vodniho cerpadla? Pri Favorite Skorej to bude to gufero, Pozri sa ma kapotu zvnutra, mala by byt ofrkana od oleja. Vymena je jednoducha - polne podmienky - 30 minut. Vytocis kolesa. Zatiahnes rucnu brzdu, das dole bocny kryt. zaradis 5ku. Udermi po gole povolis skrutku zaistujucu remenicu, povolis alternator. Povolis koleso, zdvihnes pravu sranu a das dole koleso. Das dole remenicu. Opatrne srobovakom vytiahnes gufero. Opatrne narazis spat nove cez kus dreva a zmontujes |
Autor: | Matthes [ 9.5.08, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: Matthes píše: Netece mazelina z vodniho cerpadla? Pri Favorite Ja myslel ze vsechny nejsou bezudrzbovy ... |
Autor: | Kristensen [ 9.5.08, 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Celkem by to šlo ale zapoměl jsi aby zajistil kliku proti bočnímu posunu jinak může vypadnout axiální kroužek a je vymalováno, takže než povolíš řemenici úplně (musíš ji povolit jen tak aby ten šroub prostě byl na dosed ale ne povolenej o několik závitů) tak si nějakým způsobem zajisti spojkovej pedál trvale sešlápnutý, nějakým klackem nebo něčím. |
Autor: | kwiko [ 9.5.08, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Celkem by to šlo ale zapoměl jsi aby zajistil kliku proti bočnímu posunu jinak může vypadnout axiální kroužek a je vymalováno, takže než povolíš řemenici úplně (musíš ji povolit jen tak aby ten šroub prostě byl na dosed ale ne povolenej o několik závitů) tak si nějakým způsobem zajisti spojkovej pedál trvale sešlápnutý, nějakým klackem nebo něčím. Niesi tak trocha paranoik To by snad musel motorom aj pretacat, a udierat do klukovky v case ked ma povolenu tu skrutku. Nikdy sa mi to nepodarilo |
Autor: | Kristensen [ 9.5.08, 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někdy opravdu jen stačí při nasazování řemenice trochu víc zatlačit a hned je fůra práce navíc. |
Autor: | fatal [ 9.5.08, 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde to tak jednoduše i na Felicii 1.3MPi r.v. 98? |
Autor: | kwiko [ 9.5.08, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Jde to tak jednoduše i na Felicii 1.3MPi r.v. 98? Je to rovnake. Iba ak mas posilovac, tak sa nepovoluje alternator, ale s 13 vydlicovym klucom (najlepsie lomenym) pretlaca napinak. |
Autor: | Jiri [ 9.5.08, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
kristensen ma pravdu s tim zajistenim je to jistejsi...zabere to asi tak minutu navic dat neco mezi sedacku a pedal...a vis ze ti to nevypadne |
Autor: | SMITH [ 9.5.08, 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: Matthes píše: Netece mazelina z vodniho cerpadla? Pri Favorite Skorej to bude to gufero, Pozri sa ma kapotu zvnutra, mala by byt ofrkana od oleja. Vymena je jednoducha - polne podmienky - 30 minut. Vytocis kolesa. Zatiahnes rucnu brzdu, das dole bocny kryt. zaradis 5ku. Udermi po gole povolis skrutku zaistujucu remenicu, povolis alternator. Povolis koleso, zdvihnes pravu sranu a das dole koleso. Das dole remenicu. Opatrne srobovakom vytiahnes gufero. Opatrne narazis spat nove cez kus dreva a zmontujes Díky za rady - remenicu dám dole - stahovákom ? - je tam dosť miesta pre 3 ramenný stahovák ? - naspäť naklepať gumovúm kladivom ? |
Autor: | Šemik [ 9.5.08, 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, řemenici dáš dolů tak, že vyšroubuješ ten veliký šroub uprostřed (30 ořech) a řemenici rukou stáhneš dolů a montáž je naopak - nasadíš rukou, dotáhneš šroub |
Autor: | SMITH [ 9.5.08, 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ne, řemenici dáš dolů tak, že vyšroubuješ ten veliký šroub uprostřed (30 ořech) a řemenici rukou stáhneš dolů a montáž je naopak - nasadíš rukou, dotáhneš šroub Ďakujem za rady Som zvyknutý z el motorov , že je remenica narazené na fest a musí sa stahovať sťahovákom. |
Autor: | Kristensen [ 9.5.08, 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Jde to tak jednoduše i na Felicii 1.3MPi r.v. 98? Pokud nemáš klimu jako že nejspíš ne, tak to jde ale pokud máš klimatizaci, tak je širší řemenice a už nejde sundat, musí se vyvěsit motor. |
Autor: | fatal [ 10.5.08, 08:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bez klímy. Je nějaký "lepší" způsob zajištění klikovky proti otočení nebo tam mám normálně zařadit pětku? Nebo zařadit čtyřku, není náhodou odolnější různým rázům apod.? |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |