Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

PROSím o PoMOC ŠKODA GARDE-Nedostatek výkonu(vyšší otáčky)
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10909
Stránka 1 z 2

Autor:  Davulus [ 13.5.08, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  PROSím o PoMOC ŠKODA GARDE-Nedostatek výkonu(vyšší otáčky)

Zdravím všechny, prosím o pomoc se svým Gardeeckem...celé je v perfektním stavu až na jeden problém. Při prudším sešlápnutí plynového pedálu se nezvýší výkon ale jenom otáčky.proto musím plyn přidávat velice pomalu jinak to jakdyby proklouzne nejede to a jen řve....... neví někdo co by s tím mohlo být ?? děkuji moc za rady. je možné že je to nasáváním okolního vzduchu do karburátoru přes těsnění ????????????? :(

Autor:  Matthes [ 13.5.08, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Asi spatna akceleracni pumpicka. Styl psani hrozny :?

Autor:  CROWACK [ 13.5.08, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš bych tipoval spojku, buď blbě seštelovaná nebo obložení hin :wink: ...a piš normálně nebo si o tobě budu myslet že jsi debil :lol:

Autor:  Matthes [ 13.5.08, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
Spíš bych tipoval spojku, buď blbě seštelovaná nebo obložení hin :wink: ...a piš normálně nebo si o tobě budu myslet že jsi debil :lol:


Nojo, jak je to cele v jedne vete tak sem to blbje precetl a myslel ze po prudkym pridani plynu to nejede ...

Nojo, mas recht, z manualni prevodovky se stala automaticka :)

Autor:  Davulus [ 13.5.08, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

No a to těsnění pod karbcem to být nemůže ?? lehce mi to podfukuje totiž.

Autor:  Davulus [ 13.5.08, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

no vyzkouším vyměnit celý karbec a uvidím. :) ale díky za rady!!

Autor:  Neex [ 13.5.08, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle opravdu vypadá spíš na spojku než na problém s netěsnou přírubou karburátoru...

Autor:  CROWACK [ 13.5.08, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Hele proč se ptáš když to sám víš líp? Jestlis to popsal správně tak si pomůžeš tak leda z bláta do kaluže...a podfukující těsnění řešit výměnou karbce? No nevim.... :roll:
zařaď čtyřku, přidej plyn a natvrdo pusť spojku, jestli to nezdechne vyměn spojku, i s přítlačákem doporučuju...

Autor:  fatal [ 13.5.08, 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud při přidání plynu vyletí otáčky a auto nezrychlí, je to samozřejmě prokluzující spojka. Podfukující těsnění pod karbem se projevuje spíše na volnoběhu.

Autor:  Jonny [ 13.5.08, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Davulus píše:
No a to těsnění pod karbcem to být nemůže ?? lehce mi to podfukuje totiž.
Karbec to urcite nebude ak ti motor akceleruje dobre ale auto nezrychluje bude to problem so spojkou :shock: keby to bol karbec tak je vysledok ze motor nezrychluje ani auto nezrychluje :? kukni na spojku cez okienko co je pri PV spojky . Moze sa stat mas prerazene guferko na prevodovke alebo motore a zakydava sa ti spojka olejom :sick:

Autor:  ventYl [ 14.5.08, 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
Davulus píše:
No a to těsnění pod karbcem to být nemůže ?? lehce mi to podfukuje totiž.
Karbec to urcite nebude ak ti motor akceleruje dobre ale auto nezrychluje bude to problem so spojkou :shock: keby to bol karbec tak je vysledok ze motor nezrychluje ani auto nezrychluje :? kukni na spojku cez okienko co je pri PV spojky . Moze sa stat mas prerazene guferko na prevodovke alebo motore a zakydava sa ti spojka olejom :sick:


to je mozne, takisto je mozne, ze ma blbo nastavenu packu na pomocnom valci a spojka je furt mierne stlacena (to by indikoval nulovy mrtvy beh spojkoveho pedala, ale spojkove lozisko by po par 100 km odislo), ale ak je to garde, na ktorom ta spojka nikdy menena nebola, tak to bude lamela ojazdena az na kov.
Treba z toho vykuchat motor, kupit novu lamelu, spojkove lozisko, pritlacak, prehodit to kus za kus, zostelovat spojku a dalej neriesit. Kym motor taha a reve, pripadne podla hluku ide za plynom, tak do karburatora netreba sahat.

Autor:  Davulus [ 14.5.08, 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

jo diky moc ...tak budu muset fakt nechat vymenit tu spojku komplet :( :( to bude penez...:( nevite nekdo kolik to tak stojí??a jeste jednou dikec za rady

Autor:  Šemik [ 14.5.08, 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

To si vyměn sám, 300 za přítlačák, 250 ložisko, pár korun za gufera a den práce (nejlépe ve dvou)

Autor:  škodař [ 14.5.08, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
To si vyměn sám, 300 za přítlačák, 250 ložisko, pár korun za gufera a den práce (nejlépe ve dvou)
nějaks zapomněl na lemelu :P

Autor:  Davulus [ 14.5.08, 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a napadlo mě jestli nebude stačit trosku povysroubovat ten serizovaci šroub :!: je to možne ?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/