Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Divný zvuk za studena
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=10959
Stránka 1 z 2

Autor:  Dj Kuno [ 15.5.08, 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Divný zvuk za studena

Vždy keď naštartujem svoju Feldu, ide niekde od motoru divný zvuk. Myslím, že to robí iba za studena. Neviem či je to nejaký rmeň, alebo čo, čo to môže byť?
Autíčko si v pohode pohuhláva, ale tušim túto poslednú zimu sa ten zvuk objavil. Myslel som, či to nerobí preťažený alternátor, ale ono to odvtedy robí stále.

Čo v tom môže byť?

Autor:  fatal [ 15.5.08, 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to zní? Zkontroluj napnutí řemene, tím určitě nic nepokazíš.

Autor:  Dj Kuno [ 15.5.08, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ktorý remeň? Ja sa moc týmto veciam nerozumiem. :)

Autor:  slovacek.milos [ 15.5.08, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Dj Kuno píše:
Ktorý remeň? Ja sa moc týmto veciam nerozumiem. :)



nebo dupni na spojku a přestane to? miloš

Autor:  slovacek.milos [ 15.5.08, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Dj Kuno píše:
Ktorý remeň? Ja sa moc týmto veciam nerozumiem. :)


musíš tam do toho motoru :shock: a máš štěstí že je tam jen jeden, jestli otočíš alternátorem a motor bude stát je špatně naplý miloš

Autor:  Matthes [ 15.5.08, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
musíš tam do toho motoru :shock: a máš štěstí že je tam jen jeden, jestli otočíš alternátorem a motor bude stát je špatně naplý miloš


Milosi, to myslis jen u feldackyho plochyho remenu? Nebo to plati i u klinaku u skodovky? Tam totiz takoveho stavu nejde dosahnout, to by se k.urvily loziska v altiku a na vodnim cerpadle. Precijen ten plochej ma vetsi plochu kterou zabira ... :)

Autor:  Dj Kuno [ 15.5.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

To s tou spojkou je spojený zase iný zvuk xD

Ale ne, toto zo spojkou nesúvisí. Zajtra sa mrknem na ten altíkový remeň.

Dík.

Autor:  fatal [ 15.5.08, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Precijen ten plochej ma vetsi plochu kterou zabira ... :)


No nevím, ten plochý má zase menší klínky... A o klínky tam jde. :roll:

Autor:  slovacek.milos [ 16.5.08, 05:54 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
slovacek.milos píše:
musíš tam do toho motoru :shock: a máš štěstí že je tam jen jeden, jestli otočíš alternátorem a motor bude stát je špatně naplý miloš


Milosi, to myslis jen u feldackyho plochyho remenu? Nebo to plati i u klinaku u skodovky? Tam totiz takoveho stavu nejde dosahnout, to by se k.urvily loziska v altiku a na vodnim cerpadle. Precijen ten plochej ma vetsi plochu kterou zabira ... :)


u 120 toho stavu dosahuji pořád pokud se ten altík protáčí tak to nedobíjí, nějaký ohled na ložiska neberu, třeba nedávno na musticar když jsem napl řemen, tak ten řidič ho zas povolil odejdou ložiska, je tam altík jak ze 120, kapacitu akumulátoru má stále 50% i méně a že mu odejde baterka za 1.5 roku a stojí 3600 korun to mu nevadí miloš

Autor:  Matthes [ 16.5.08, 07:05 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
u 120 toho stavu dosahuji pořád pokud se ten altík protáčí tak to nedobíjí, nějaký ohled na ložiska neberu, třeba nedávno na musticar když jsem napl řemen, tak ten řidič ho zas povolil odejdou ložiska, je tam altík jak ze 120, kapacitu akumulátoru má stále 50% i méně a že mu odejde za 1.5 roku a stojí 3600 korun to mu nevadí miloš


Tyjo, ja kdyz sem to jednou zkousel tak altik jakoby uplne uhybal do strany tim tlakem :lol: Samozrejme remen i remenice odmasteny. Nastavuju to o dost mene a dobijime normalne tak nevim :shock: Ikdyz me napada ze motor ma velky kompresni tlaky ... mozna je to tim :)

Autor:  fatal [ 16.5.08, 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

Dotahovat řemen tak, že pomocí altíku otočíš motorem je podle mě blbost. K tomu tam ten řemen není. Bohatě stačí dotáhnout tak, aby šel řemen mezi čerpadlem a altíkem lehce prsty zmáčknout o zhruba dva centimetry, pak musí být cítit zvýšený odpor. Dotahuju to tak pokaždé, altíkem otočím (proklouzne na řemenu) až když chytnu rukou celou vrtuli nebo fest zatlačím do jedné lopatky a nemám problémy ani s nabíjením ani s ložisky.

Autor:  Hawk 75 [ 17.5.08, 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

to fatal: Souhlas :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 17.5.08, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Dotahovat řemen tak, že pomocí altíku otočíš motorem je podle mě blbost. K tomu tam ten řemen není. Bohatě stačí dotáhnout tak, aby šel řemen mezi čerpadlem a altíkem lehce prsty zmáčknout o zhruba dva centimetry, pak musí být cítit zvýšený odpor. Dotahuju to tak pokaždé, altíkem otočím (proklouzne na řemenu) až když chytnu rukou celou vrtuli nebo fest zatlačím do jedné lopatky a nemám problémy ani s nabíjením ani s ložisky.



blbost to možná je, ale zkus měřit u teplého motoru a to já dělám skoro pořád dej si multimetr na akumulátor, zapni světla, ventilátor, a počkej si na ventilátor chladiče jaké budeš mít hodnoty, pak si promítni jízdu v koloně nebo zácpa na dálnici , malé děti, miloš

Autor:  Dj Kuno [ 17.5.08, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

Skúšal som točiť tým altíkom, s motorom som ani nepohol, remeň prešmikoval.

Autor:  slovacek.milos [ 17.5.08, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Dj Kuno píše:
Skúšal som točiť tým altíkom, s motorom som ani nepohol, remeň prešmikoval.


musíš odstránit ten šmik miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/