Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vykon, maximalka... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1098 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | met [ 11.6.06, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Vykon, maximalka... |
...poradte prosim... dovolim si povedat ze favo je v dobrom celkovom technickom stave, pravidelna udrzba, mnoho vymennenych dielov... len mam pocit ze akosi zlenivel, no a konfortna maximalka 100, dalej potrebujem neskutocne dlhy usek aby som dotlacil k 120, nasledne uz to nema zmysel... ...pre porovnanie: nedavno som isiel dost dlhu cestu z favoritom 92` 135, piati v aute, nalozeny a ochotne 140, ziadna uprava, seria... ...forman r.v.: 1993 135 bez. kat. 43kw naj. km: 68000km |
Autor: | Kachnis [ 11.6.06, 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vykon, maximalka... |
a nemas zaneseny vzduchovy filtr??? nebo jak dlouho mas svicky???kabely??? kdyz sem jel kamaradovo 135kou, tocila na trojku 5500 do mirnyho kopecka a na 4ku pak ve 2lidech jeste dal 140...nenatankoval si blbej benzin?? |
Autor: | met [ 11.6.06, 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | re: |
...vzduchovy filter meneny zhruba mesiac, sviecky, kabely 9 000km, blby niesom benzin o.k |
Autor: | krf [ 12.6.06, 06:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: re: |
met píše: ...vzduchovy filter meneny zhruba mesiac, sviecky, kabely 9 000km, blby niesom benzin o.k |
Autor: | Viky [ 12.6.06, 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vykon, maximalka... |
met píše: ...poradte prosim... dovolim si povedat ze favo je v dobrom celkovom technickom stave, pravidelna udrzba, mnoho vymennenych dielov... len mam pocit ze akosi zlenivel, no a konfortna maximalka 100, dalej potrebujem neskutocne dlhy usek aby som dotlacil k 120, nasledne uz to nema zmysel... ...pre porovnanie: nedavno som isiel dost dlhu cestu z favoritom 92` 135, piati v aute, nalozeny a ochotne 140, ziadna uprava, seria... ...forman r.v.: 1993 135 bez. kat. 43kw naj. km: 68000km Byt to 120ka, rekl bych se nejde druha komora karburatoru. |
Autor: | met [ 12.6.06, 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | re: |
Byt to 120ka, rekl bych se nejde druha komora karburatoru. ...vyskytuje sa tento problem i u formanu... ak ano ako ho detekovat... diik |
Autor: | Roman [ 12.6.06, 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
co takhle predstih?? pokud je blbej, auto nejede a prijde ti to tak, jako bys za sebou tahnul plnou karu |
Autor: | met [ 12.6.06, 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | re |
Roman píše: co takhle predstih?? pokud je blbej, auto nejede a prijde ti to tak, jako bys za sebou tahnul plnou karu ...ono ten vykonnovy rozdil pri nisich rychlostech neni tak rapidny, spis ta maximalka a kouzelni hranice 100km/h, pak to moc slabe tahne... resp. netahne... horko tezko 120, (prazdny auto, a neskutecne dlouha rovinnka, spis dolu kopec, ve ctyrech a veci 100 a dost...) necekam od toho zazraky, prece ma svuj zaslouzili vek, ale technicky je onej cely ty roky starano, ma mnoho novych veci... atd... a kedze ho beru na dlouhsi cesty, tak alespon plynule do tech dalnicnych 130, by jet mal.. papirova maximalka 140... oproti favoritu ma niejaky to kilko navic... no nevim... skuste jeste neco, co mam udelat, naco se mrknout, vyskousim vse... diky |
Autor: | Viky [ 12.6.06, 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: re |
met píše: Roman píše: co takhle predstih?? pokud je blbej, auto nejede a prijde ti to tak, jako bys za sebou tahnul plnou karu ...ono ten vykonnovy rozdil pri nisich rychlostech neni tak rapidny, spis ta maximalka a kouzelni hranice 100km/h, pak to moc slabe tahne... resp. netahne... horko tezko 120, (prazdny auto, a neskutecne dlouha rovinnka, spis dolu kopec, ve ctyrech a veci 100 a dost...) necekam od toho zazraky, prece ma svuj zaslouzili vek, ale technicky je onej cely ty roky starano, ma mnoho novych veci... atd... a kedze ho beru na dlouhsi cesty, tak alespon plynule do tech dalnicnych 130, by jet mal.. papirova maximalka 140... oproti favoritu ma niejaky to kilko navic... no nevim... skuste jeste neco, co mam udelat, naco se mrknout, vyskousim vse... diky Bohuzel, karburatorovy Favomotor jsem nikdy nezkoumal, takze jak vypada karburator na Favo naprosto netusim. Jinak pro porovnani bych poznamenal, ze trabant dokaze jet aspon 110km/h a udavany maximalni vykon motoru je asi 19kW... takze asi duvod ke znepokojeni by tu byl. Chtelo by to zmerit tlaky ve valcich, zkontrolovat karburator a zapalovani. |
Autor: | Peter50kw [ 12.6.06, 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze zapchaty kat to nebude. Pozrel by som ci sa pri plnom stlaceni plynu naplno otvori karbec. Potom ci nedobrzduje niektore koleso, ci je v poriadku rozdelovac, podtlakova regulacia, karbec a viac tam toho uz asi nebude. |
Autor: | ferrari [ 12.6.06, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, píšeš, že maximálka je okolo 100 km/h. A čo ostatné prevodové stupne? Neviem celkom presne, kedy sa otvára na Favorite 2. komora, ale bude to niekde okolo 3500 ot. Teda s najväčšou pravdepodobnosťou sa ti neotváradruhá komora. Ak by to malo byť predstihom zápalu, tak je alebo extrémne zle nastavený základný predstih (ale to by pravdepodobne motor veľmi zle štartoval), alebo je nefunkčná odtsredivá regulácia v rozdeľovači. |
Autor: | kwiko [ 12.6.06, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Inak, mozno je nacase skontrolovat volu na ventiloch. Robil som to cez vikend a zrazu auto chce trocha viac spolupracovat aj vo vyssich rychlostiach. |
Autor: | Návštěvník [ 12.6.06, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky moc, vyskusam sa pozriet na vsetky spomenute moznosti... hned ako to pracovne povinnosti dovolia, snad sa to spravi... dam vediet ako som dopadol... |
Autor: | patrik-hp [ 21.6.06, 00:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chlape.Tak mrkni na tu klapku druhýho stupně a na ten rozdělovač.vezmi za palec,jestli nemá moc malý odpor v pružinách rozdělovače a celkově nepřirozenou vůli.Pak totiž máš na odstředivce předstih 30st ve dvou tisících třeba,no a to se nerozdejchá....Mrkni a nezoufej.Příjdeš na to. |
Autor: | ferrari [ 22.6.06, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Chlape.Tak mrkni na tu klapku druhýho stupně a na ten rozdělovač.vezmi za palec,jestli nemá moc malý odpor v pružinách rozdělovače a celkově nepřirozenou vůli.Pak totiž máš na odstředivce předstih 30st ve dvou tisících třeba,no a to se nerozdejchá....Mrkni a nezoufej.Příjdeš na to. skôr vsádzam na tú 2.komoru. Keby mal poškodené pružinky v rozdeľovači, mal by veľký predstih, auto by šlo veľmi zle v nízkych otáčkach, motor by mohol detonovať... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |