Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Favorit stříkačka 50 kw - zvysene otacky pri zahratem motor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11020
Stránka 1 z 4

Autor:  mojito [ 18.5.08, 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Favorit stříkačka 50 kw - zvysene otacky pri zahratem motor

Zdavim vsechny ,pred mesicem jsem koupil Fávo s motorem 136 B ,68 koni se vstrikovanim. Pri teplym motoru se mi zvysuji volnobezne otacky na cca 1.400 ot/min ,neni to vzdy..cili jak kdy :roll: za studena jsou v norme -cca 850 ot/min . No jsem ouplny laik,kdybych mel karbec,tak bych posteloval,ale nevim co se da delat se strikackou.Predtim jsem mel Fávo s karbcem ,papirove mensim vykonem,ale jezdil o poznani lip,lip tahnul,rozjezdy supr,ale tenhle se mi zda linejsi,o neco hur jde do otacek( svicky jsou spravne a nove)..atd. Nevite nekdo cim to muze byt?Ma cenu to zavest do servisu napichnout na pocitac? Diky za odpoved :roll:

Autor:  Jiri [ 18.5.08, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

vycist pamet zavad je asi idealni ale tohle muze delat cidlo teploty je nasroubovane v sani jako pod vstrikovaci jednotkou..2 pin konektor

Autor:  slovacek.milos [ 18.5.08, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
vycist pamet zavad je asi idealni ale tohle muze delat cidlo teploty je nasroubovane v sani jako pod vstrikovaci jednotkou..2 pin konektor


nebo zkus z toho čidla jen vysunout a zasunout konektor, když nemá kontakt tak je v řj - 49.5 a jen po vysunutí a zasunutí skočí třeba 25 miloš

Autor:  mojito [ 18.5.08, 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Jiri píše:
vycist pamet zavad je asi idealni ale tohle muze delat cidlo teploty je nasroubovane v sani jako pod vstrikovaci jednotkou..2 pin konektor


nebo zkus z toho čidla jen vysunout a zasunout konektor, když nemá kontakt tak je v řj - 49.5 a jen po vysunutí a zasunutí skočí třeba 25 miloš



malej dotaz- co to je ..tak je v řj 49.5 ....a zasunuti skoci treba 25 ??? :shock:

po lopate sííím :lol: ale i tak diky

Autor:  Jiri [ 18.5.08, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

to je aktualni teplota vody pro ridici jednotku...prave tuhle teplotu udava to cidlo a pokud je odpojene...treba vlivem spatneho kontaktu v konektorutak si tam jednotka dosadi taplotu tech -49.5...a z toho vychazi...takze to pak drzi ty vysoke otacky...protoze si to mysli ze je motor porad studeny..zkus to proste zkontrolovat nejdriv jak pise milos...konektor vycistit....treba to pak bude dobre...a nebo to cidlo vymen...

Obrázek

tady na sve diagnostice mam teplotu 59 stupnu...kdyz bych odpojil cidlo tak tam bude coolant temperature -49.5

Autor:  mojito [ 18.5.08, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
to je aktualni teplota vody pro ridici jednotku...prave tuhle teplotu udava to cidlo a pokud je odpojene...treba vlivem spatneho kontaktu v konektorutak si tam jednotka dosadi taplotu tech -49.5...a z toho vychazi...takze to pak drzi ty vysoke otacky...protoze si to mysli ze je motor porad studeny..zkus to proste zkontrolovat nejdriv jak pise milos...konektor vycistit....treba to pak bude dobre...a nebo to cidlo vymen...



ŘJ = ridici jednotka..aha 8)
čidlo teploty vody origo stoji 190,- tak to koupim a se sousedem to nejak zkusime postelovat.Myslite,ze by tahle zavada mohla mit vliv na tu reakci na plyn.pedal? Myslim tim slabsi akceleraci,atd nez karburatorove slabsi Favorit kteryho jsem mel pred tim? :?:

Autor:  Jiri [ 18.5.08, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

zalezi ale ktere cidlo teploty jdeno je pro jednotku..to potrebujes ty..a druhe je na domku termostatu a to je pro ukazatel na palubce.... potrebujes to co je v sani vzadu ...a na dva piny konektor...ta reakce na plyn to urcite ale zalezi co to udela az to spravis...zalezi co mas ze verzi...v jakem to je vse stavu...motro ..a tak...lambda co halsi......ale zaklad je dat dohromady tohle

Autor:  slovacek.milos [ 19.5.08, 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
zalezi ale ktere cidlo teploty jdeno je pro jednotku..to potrebujes ty..a druhe je na domku termostatu a to je pro ukazatel na palubce.... potrebujes to co je v sani vzadu ...a na dva piny konektor...ta reakce na plyn to urcite ale zalezi co to udela az to spravis...zalezi co mas ze verzi...v jakem to je vse stavu...motro ..a tak...lambda co halsi......ale zaklad je dat dohromady tohle


nedávno jsem se taky hrabal ve feldě, žádná závada, motor si sem tam dělal co chtěl, nakonec čumím na otáčky přes vag a 850 vše OK a naráz 1300 840 1200 700 1250 a tak to tam skákalo čidlo nové, tak jsem šel pro druhý snímač otáček a to samé, snad ještě horší, čumím na ty čidla nebyl tam znak škoda, šel jsem do jiného obchodu koupil snímač a OK otáčky se hlásily jak měly miloš

Autor:  mojito [ 19.5.08, 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Fávo strikacka

slovacek.milos píše:
Jiri píše:
zalezi ale ktere cidlo teploty jdeno je pro jednotku..to potrebujes ty..a druhe je na domku termostatu a to je pro ukazatel na palubce.... potrebujes to co je v sani vzadu ...a na dva piny konektor...ta reakce na plyn to urcite ale zalezi co to udela az to spravis...zalezi co mas ze verzi...v jakem to je vse stavu...motro ..a tak...lambda co halsi......ale zaklad je dat dohromady tohle


nedávno jsem se taky hrabal ve feldě, žádná závada, motor si sem tam dělal co chtěl, nakonec čumím na otáčky přes vag a 850 vše OK a naráz 1300 840 1200 700 1250 a tak to tam skákalo čidlo nové, tak jsem šel pro druhý snímač otáček a to samé, snad ještě horší, čumím na ty čidla nebyl tam znak škoda, šel jsem do jiného obchodu koupil snímač a OK otáčky se hlásily jak měly miloš


Ahoj kluci,
tak jsem to čidlo teploty 2 pin vymenil a dela mi to samy-volnobezny otacky od 850..nekdy az do 1.700 coz je udesny :oops:
nedela mi to vzdy,proste jenom dle nalady.Ale koukal jsem na ten konektor s dratkama co se nasazuje na konektor toho čidla,ze tam uplne pevne nedrzi,cili celkem se vyklá,nevypadava sice,ale vykla se.Nasazeny je to spravne a nevim,jestli je to v poradku s tim vyklanim.Ptal jsem se na tu diagnostiku a rikal mi,ze by to stalo asi 1.500,- -jenom odzkousení.Tak nevim jestli ma vubec cenu rvat do toho prachy.. Jinak motor ma pravidelny otacky,na poslech je v pohode.Chci seč jeste zeptat,nekdo mi rikal,ze to muze byt klapkou,nekdy staci vycistit a je to ok.Da se to udelat jen v servisu,nebo je to neco jednoduchyho sama doma? :roll:
Pro nezasvecene pripominam...vysvetlit polopate :lol:
Díkec

Autor:  michalkatka [ 19.5.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fávo strikacka

takéto kolísanie otáčok na striekačke mi robilo tesnenie pod klapkou, navonok v 100% stave, ale prisávalo vzduch, takže by som sa zameral na to....

Autor:  Jiri [ 19.5.08, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

tak nejdriv zjisti jestli to cidlo je opravdu pripojeno...jak pises ze ten konektor se vikla....koukni do nej...jak vypadaji ty nozicky pripadne s tim zaviklej za chodu motoru jestli se to nejak nezmeni.... pokud tohle bude v poradku tak zkus kouknout na vsechny podtlakove hadice to je k posliovaci brzd pak je tam k nadobce odvzdusneni nadrze a takova mala ke klapce co je ve vzduchovem filtru ....polopate.......je to asi tak..vsechny hadice kromne bezninovych co vedou od vstrikovaci jednotky zkontroluj popripade je zkus mechanicky odpojit..a zaslepit jestli to bude stejne..jsou to v podstade dve hadice a jsou vzadu..nad tim cidlem teploty...tak ty...a pak tu co vede ze sani k posliovaci brzd...tam by to mohlo prisavat vzduch pak napis co si zjistil

Autor:  mojito [ 19.5.08, 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fávo strikacka

michalkatka píše:
takéto kolísanie otáčok na striekačke mi robilo tesnenie pod klapkou, navonok v 100% stave, ale prisávalo vzduch, takže by som sa zameral na to....


Ok, co s tim teda?Da se to dokoupit samostatne?Nebo nejak vyrobit doma..Je to slozity?... Fakt polopate a do mrtě vysvetlit prosííím :P

Autor:  Jiri [ 19.5.08, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka mozna mysli tu cernou podlozku co tam je....nebo nevim jinak...tesneni jako takove vyrobis..ta podlozka by mohla byt praskla...ale koukni po tech hadicich nejdriv to ma stejny efekt

Autor:  michalkatka [ 19.5.08, 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fávo strikacka

mojito píše:
michalkatka píše:
takéto kolísanie otáčok na striekačke mi robilo tesnenie pod klapkou, navonok v 100% stave, ale prisávalo vzduch, takže by som sa zameral na to....


Ok, co s tim teda?Da se to dokoupit samostatne?Nebo nejak vyrobit doma..Je to slozity?... Fakt polopate a do mrtě vysvetlit prosííím :P


to treba skúmať hľadať, mne trocha napomáha keď si zapálim a behám s cigou okolo klapky (airbox je dole), niekedy je vidieť kadiaľ to ťahá vzduch...

Autor:  michalkatka [ 19.5.08, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
michalkatka mozna mysli tu cernou podlozku co tam je....nebo nevim jinak...tesneni jako takove vyrobis..ta podlozka by mohla byt praskla...ale koukni po tech hadicich nejdriv to ma stejny efekt


jj, tesnenie medzi klapkou a saním....

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/