Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Opel astra 1,6
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11025
Stránka 1 z 1

Autor:  Jerry [ 19.5.08, 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Opel astra 1,6

omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.

Autor:  slovacek.milos [ 19.5.08, 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opel astra 1,6

Jerry píše:
omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.


a jaké podklady chceš vědět zavez k borcovi co brousí hlavy sraz ji o 1 mm, taky si nech udělat vůli ventilů tam to vypadá jak hydraulika a ladí se podložky /možná se pletu s R19/ a naper to tam, hlavně tam nedávej těsnění pod hlavu za dvě stovky, tam přitlač jinak moc nepochodíš, a nedávej tomu plný za studena miloš

Autor:  michalkatka [ 19.5.08, 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opel astra 1,6

Jerry píše:
omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.


ťažko tak to radiť, ale podľa toho čo od toho chceš, ak na bežné jazdenie a má 5x uloženú kľuku tak to stiahni max na KP 11/1... ak závodíš tak kľudne aj 12/1, ale nie viac ako 13/1 to už hrozia samozápaly a zvuk ako diesel....

a samozrejme s novou vačkou si odmeraj či ti nebude narážať ventil do piestu....

Autor:  slovacek.milos [ 19.5.08, 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

na ventilech je hydraulika miloš

Autor:  Jerry [ 19.5.08, 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.

Autor:  Ondras83 [ 19.5.08, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jerry píše:
Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.

:D...drobnosti na hlavě motoru ???.....neznám

Autor:  Jerry [ 19.5.08, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
Jerry píše:
Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.

:D...drobnosti na hlavě motoru ???.....neznám

Tak dobre, chtel jsem to trochu zkratit :oops: myslel jsem treba cisteni, vymena pruzin za tvrdsi, i kdyz asi nebudou treba a budou se delat i spalovaky u typka na kteryho jsem dostal doporuceni od kamose a slicovani potrubi, to by myslim melo byt vse.

Autor:  Gemini [ 20.5.08, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?

Autor:  deekay [ 20.5.08, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?


s tym kompresnym pomerom to nie je tak ze ked mas cidlo detonacii tak uz od serie su vyssie KP
napr: 1,4 16V od renaulta od serie 10:1 tak myslim ze percentualne je mozne zvysenie ako na skodesach samozrejme za predpokladu spravneho paliva

Autor:  Jerry [ 21.5.08, 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

Az to bude hotovy tak elektroniku necham preladit pres kamose. Co rikate na napr vacka 270 a hlava o 0,85mm dolu?

Autor:  michalkatka [ 21.5.08, 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jerry píše:
Az to bude hotovy tak elektroniku necham preladit pres kamose. Co rikate na napr vacka 270 a hlava o 0,85mm dolu?


to by ešte šlo, myslým že by si mal vyrátať KP na 10,5-11/1 v tom rozmedzí to bude v pohode, ak budeš soft ladiť k tomu...

Autor:  Gemini [ 22.5.08, 06:23 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Gemini píše:
kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?


s tym kompresnym pomerom to nie je tak ze ked mas cidlo detonacii tak uz od serie su vyssie KP
napr: 1,4 16V od renaulta od serie 10:1 tak myslim ze percentualne je mozne zvysenie ako na skodesach samozrejme za predpokladu spravneho paliva


ano, seriovo sa pouziva 10 - 10.5 : 1 , pri vysokootackovych motoroch (japonci) 11:1, je to dane zakladnym casovanim a hodnotou kedy saci ventil zatvara

Autor:  Jerry [ 22.5.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Dekuji vsem za pomoc a dosel jsem k zaveru, ze hlava pujde o tech 0,85mm dolu a dam tam tu 270-ku vacku.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/