Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Felicia 136M - otáčky po startu vyletí 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
Mám v dílně Felicii 136M r.96, sice kvůli něčemu jinému, ale všimnul jsem si že po startu vyletí otáčky asi na 2000, potom spadnou na 600 a nakonec se vyrovnají na cca 900, tudíž v pohodě, volnoběh drží normálně, motor běží pravidelně, spotřeba v normě, akcelerace taky. Setkali jste se s tím někdo? Kdyby nic tak s tím zajedu na diagnostiku.....


19.5.08, 16:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
cyz píše:
Mám v dílně Felicii 136M r.96, sice kvůli něčemu jinému, ale všimnul jsem si že po startu vyletí otáčky asi na 2000, potom spadnou na 600 a nakonec se vyrovnají na cca 900, tudíž v pohodě, volnoběh drží normálně, motor běží pravidelně, spotřeba v normě, akcelerace taky. Setkali jste se s tím někdo? Kdyby nic tak s tím zajedu na diagnostiku.....


asi ten karbec bude KO nebo se mrkni dozadu jsou tam dvě hadičky jestli nejsou ty trubičky na kterých jsou ty hadičky polámané, hlavně ta blíž k baterce tam je díra jak prase, nebo ty hadičky KO, že ti motorek nastaví správně klapku na start, ale přisává to ještě vzduch pod klapkou a řj jak zjistí velké točky si klapku zavře miloš


19.5.08, 18:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Felicia 136M - otáčky po startu vyletí
čo som si všimol viacero MPi tak je to normálne, štartovacia dávka vzduchu a paliva je dosť veľká, motor trocha vyletí do otáčok a aspoň zhasne dobíjanie, inak altíky sú presne tie isté ako favo karb... a tam kontrolka zhasína až po prekročení určitých otáčok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.5.08, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
je to normální, dělá to dědova, dneska sem na jedný dělal brzdy, taky to dělá, byl tady dneska jeden, že přijede se spojkou, taky to dělá....dřív sem si toho moc nevšímal, ale prostě to dělaj všechny MPI

my co máme rozdělovač se tim nenecháme rozházet :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.5.08, 21:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
heh - zajímavé, nikdy jsem si toho nevšimnul :D

Edit: Tak nějaký problém tam asi bude, možná blbne snímač otáček, na studeném motoru to udělá něco podobného akorát po snížení otáček začne úplně blbnout otáčkoměr, ručička padá až na nulu, otáčky různě lítají, v nízkých otáčkách to chcípe, po chvilce se to spraví. Co vy na to?


20.5.08, 00:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
cyz píše:
heh - zajímavé, nikdy jsem si toho nevšimnul :D

Edit: Tak nějaký problém tam asi bude, možná blbne snímač otáček, na studeném motoru to udělá něco podobného akorát po snížení otáček začne úplně blbnout otáčkoměr, ručička padá až na nulu, otáčky různě lítají, v nízkých otáčkách to chcípe, po chvilce se to spraví. Co vy na to?

klasika...že by svíce ?....není na LPG ???...taky může bejt zasranej snímač otáček, nebo čidlo teploty nasávanýho vzduchu (taky sme to teĎ řešili na jedný MPI, jel do práce, chcíplo to, tak sme vyměnili ralátka atd, nic, nakonec čerpadlo, celej den dobrý, druhej den jel zase do práce a to samý, vyměnil snímač otáček a nějak se dokodrcal do práce, přijel, tak sme s tim zalítli na kompa, tam to ukazovalo to čidlo nasávanýho vzduchu, potom lambádu a pak ještě nějako sračku, ale to už si zase nepamatuju)......

taky tam může bejt starší benzín nebo zasranej benzínovej filtr....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.5.08, 19:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
jj, taky jsem dneska koukal na jednu MPi, měnil jsem spojku a kotouče a desky a když jsem to dával na dílnu tak při chytnutí to vyběhlo na nějaký 2000,- hned to spadlo a pak po dvou a půl hodinách jsem to vyhazoval ven a opět to vyběhlo na 2000 takže to je zřejmě normální, já bych si toho ani nevšiml kdyby to tady nebylo napsaný, moje auto to dělá normálně od výroby, otočím klíčkem, nikdy nechytne na drc ale až na čtvrtý překulení motoru (až natáhne oil) a jak chytne tak vyskočí na nějaký 2500 (rozprskne natažený oil) Bylo to prý takto vytvořeno úmyslně ve výrobě.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.5.08, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Teď už mi nejde o to že to vyletí, ale o to podezření na snímač otáček, aby s tím ta holka nezůstala někde viset jezdí s tím v noci z Ostravy do UH a zpátky. Můžu zkusit ten snímač očistit, snad to rozchodí.....


20.5.08, 19:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz