Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Špatné starty škoda 120L
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11236
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin Sedláček [ 1.6.08, 10:00 ]
Předmět příspěvku:  Špatné starty škoda 120L

Ahoj. Mám problém. Auto sice jezdí krásně, ale mám vyšší spotřebu cca 10l/ 100km. Když auto startuju zastudena, tak chytne, ale prská mi z výfuku na sytič. Pak sytič stahnu a je to dobré a neprská ani nečudí, jak to má být. Když je pak horké a chci startovat, tak musím dávat sytič taky, jinak nechytne. Přitom z motoru je cítit hodně benzín. Korekční šrouby na karburátoru, s těmi jsem nic nedělal, ale mám tip, že mám nízký volnoběh. Poraďte prosím. Moc děkuju.

Autor:  Dawid130 [ 1.6.08, 10:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Špatné starty škoda 120L

Martin Sedláček píše:
Ahoj. Mám problém. Auto sice jezdí krásně, ale mám vyšší spotřebu cca 10l/ 100km. Když auto startuju zastudena, tak chytne, ale prská mi z výfuku na sytič. Pak sytič stahnu a je to dobré a neprská ani nečudí, jak to má být. Když je pak horké a chci startovat, tak musím dávat sytič taky, jinak nechytne. Přitom z motoru je cítit hodně benzín. Korekční šrouby na karburátoru, s těmi jsem nic nedělal, ale mám tip, že mám nízký volnoběh. Poraďte prosím. Moc děkuju.


A co předstih??? Neteče ti někde benzín, když je cítít? Stava se to u šroubu co je na karbu od ben. hadičky.

Autor:  Matthes [ 1.6.08, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

By chtelo postelovat karb. Jinak teply motor se nestartuje se syticem ale s plynem na podlaze :)

Autor:  Martin Sedláček [ 1.6.08, 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

:Dawid130: Ano, benzin mi trochu od šroubu co je u té benzinové hadičky teče.

Autor:  Martin Sedláček [ 1.6.08, 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
By chtelo postelovat karb. Jinak teply motor se nestartuje se syticem ale s plynem na podlaze :)

Mám sice super knihu, ale tam jsou starší typy karburátorů. Moje 120L typ M, r.v.1986 tam bohužel není. Zkoušel jsem hledat něco na netu, abych věděl čím mám kroutit, ale nic.

Autor:  Martin Sedláček [ 1.6.08, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Dawid130 píše:
:: Ano, benzin mi trochu od šroubu co je u té benzinové hadičky teče.

Autor:  CROWACK [ 1.6.08, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

zkus opravit ty úniky, stačí jednou za čas kapka, a dělá to dost...
pak můžeš zkusit http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
jinak doporučuji tvé pozornosti http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf - zde najdeš kromě spousty dalších užitečných věcí i návod na seřízení karburátoru :wink:
Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.

Autor:  Matthes [ 1.6.08, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.


Ono to chce vychytat co ktery auto presne chce ... :) U me je to jak sem napsal :)

Autor:  Dawid130 [ 1.6.08, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
zkus opravit ty úniky, stačí jednou za čas kapka, a dělá to dost...
pak můžeš zkusit http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
jinak doporučuji tvé pozornosti http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf - zde najdeš kromě spousty dalších užitečných věcí i návod na seřízení karburátoru :wink:
Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.


teplý mě šel vždy bez plynu.

Autor:  Martin Sedláček [ 1.6.08, 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Díky

Děkuju všem za rady. Martin

Autor:  ventYl [ 1.6.08, 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Dawid130 píše:
CROWACK píše:
zkus opravit ty úniky, stačí jednou za čas kapka, a dělá to dost...
pak můžeš zkusit http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
jinak doporučuji tvé pozornosti http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf - zde najdeš kromě spousty dalších užitečných věcí i návod na seřízení karburátoru :wink:
Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.


teplý mě šel vždy bez plynu.


mne to teple naskoci bez plynu (startovanie z exterieru), ale po par sekundach zdochne, treba mu trocha prislapnut

Autor:  slovacek.milos [ 1.6.08, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

a taky nahlaš odpor palce VNkabelů a svíčky co máš za značku, odpory předstih, slabé tlaky a je z toho chlastometr miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/