|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Favorit nemožné studené starty LPG
Autor |
Zpráva |
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Favorit nemožné studené starty LPG
Ahoj.
Mám následující problém s favoušem 136 lpg.Mám nové lpg a motor není možné na plyn nastartovat.Musím startnout na benzín,pak ihned přepnout na plyn a pak je vše ok.Motor,elektrika,karbec v perfektním stavu.Karbec je úplně nový a starty na benzín jsou přímo ukázkové.
Porovnání
Start na benzín
1.1x sešlápnu plyn
2.Startuji,motor ihned naskočí do otáček kolem 2000 a více
3.Po sešlaápnutí plynu klesnou a vlivem ohřevu bimetalu klesnou až na asi 850
Potuď vše ok!
Start na plyn
1.Start studeného motoru nemožný i v teplém dni.Zkoušel jsem různé způsoby,ale motor ani neblafne.
2.Tedy nastartuji na benzín a přepnu na plyn.Pokud motor ještě motor není prohřátý,tak na lpg na volnoběh zdechne.Prostě jako by nefungoval režim zvýšeného volnoběhu,ale jenom na LPG.U jiných favoritů se při studeném startu lpg chová tak,že motor po startu drží zvýšené volnoběžné otáčky a po zahřátí klesnou.U mě je to přesně naopak.Jinak provoz teplého motoru na lpg zcela bez závad i teplé starty lpg ok.Pouze volnoběžné otáčky jsou o něco nižší a nelze je šroubem na reduktoru zvýšit,protože ten už je zašroubovaný téměř na doraz a když ho povoluji,tak se ještě sníží a utáhnou více již nemohu..Nemáte někdo typ?
|
1.6.08, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Favorit nemožné studené starty LPG
aký LPG systém máš?
je to karbec, alebo jednobodové vstrekovanie?
máš na ovládaní lpg iba prepínač, alebo aj také červené tlačítko?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.08, 20:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit nemožné studené starty LPG
michalkatka píše: aký LPG systém máš?
je to karbec, alebo jednobodové vstrekovanie?
máš na ovládaní lpg iba prepínač, alebo aj také červené tlačítko?
a michale odpory VN palec, čistota kontakrů v rozdělovači to už se ptej pořád dokola miloš
|
1.6.08, 20:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Favorit nemožné studené starty LPG
slovacek.milos píše: a michale odpory VN palec, čistota kontakrů v rozdělovači to už se ptej pořád dokola miloš
nemyslím že je to také horúce, zrejme to nevie obsluhovať, alebo mu nejde ten LPG sytič....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.08, 20:35 |
|
|
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Přátelé,obsluhou to určitě není.S karburátorovými vozidly na lpg mám už něco odježděno.Jinak je to favorit karburátor,reduktor Lovtec Vacuum,dvoukomorový směšovač a pod volantem je klasický přepínač benzín-plyn-nástřik plynu(funkce sytiče).Ten "plynový sytič" určitě funguje.Zkoušel jsem při zapnutém zapalování ovládat nástřik plynu přímo na elektromagnetu na reduktoru a plyn tam šel.Plyn jsem si vždy na předchozích vozech udržoval a seřizoval sám(výměny membrán atd.) Ono každé auto na lpg se chová trochu jinak,ale vždy jsem na recept přišel.Tenhle vůz prostě ani neškytne,což je podivné.Na benzín opravdu paráda(starty,krásný stabilní volnoběh atd.).Reduktorový startér točí jak ďas,ale je to prd platné.
|
1.6.08, 21:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ono jee možné že ten nástrek plynu síce svakne po stlačení tlačítka, ale celý ten elektromagnet je moc vytočený von a preto kotva tú membránu nepotlačí.... keď to potlačíš ručne tak plyn syčí?
možno tie sviečky, ale ak máš skúsenosti, aký vhodný typ a upraviť medzeru medzi elektródami asi vieš ako a na koľko...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.08, 21:15 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Někdo mi říkal, že tenhle systém má dost slabej elktromagnet a krátký cvaknutí nestačí, já s tím problém nemám, jak to nechám dýl jak vteřinu, tak to uchlastám. Mám ten samý system a problém se startem na LPG mám jen když je venku horko a necvakne mi sytič. To mi to vždycky je blafne a chcípne, třeba 8x za sebou. Když stojím dlouho, tak raději přepínám na benzín, než auto trápit startováním. Ve 120 jsem měl ten samý systém a měl jsem to na lpg vlastně pořád a v pohodě.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
2.6.08, 05:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud motor neblafne hledal bych problém v jiskře, očistit palec, kontakty na víčku, odtrhy na svíčce 0.5mm a pak nám řekni ty odpory VN kabelů, tam ten problém málo kdo hledá protože to na benál chyytne nadrc, ale LPG má vysoký přeskokový odpor a jiskra není hloupá co by se dřela ve válci když si šlehne cestou nejmenšího odporu miloš
|
2.6.08, 07:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|