Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Favorit nemožné studené starty LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Favorit nemožné studené starty LPG
Ahoj.
Mám následující problém s favoušem 136 lpg.Mám nové lpg a motor není možné na plyn nastartovat.Musím startnout na benzín,pak ihned přepnout na plyn a pak je vše ok.Motor,elektrika,karbec v perfektním stavu.Karbec je úplně nový a starty na benzín jsou přímo ukázkové.
Porovnání
Start na benzín
1.1x sešlápnu plyn
2.Startuji,motor ihned naskočí do otáček kolem 2000 a více
3.Po sešlaápnutí plynu klesnou a vlivem ohřevu bimetalu klesnou až na asi 850
Potuď vše ok!

Start na plyn
1.Start studeného motoru nemožný i v teplém dni.Zkoušel jsem různé způsoby,ale motor ani neblafne.
2.Tedy nastartuji na benzín a přepnu na plyn.Pokud motor ještě motor není prohřátý,tak na lpg na volnoběh zdechne.Prostě jako by nefungoval režim zvýšeného volnoběhu,ale jenom na LPG.U jiných favoritů se při studeném startu lpg chová tak,že motor po startu drží zvýšené volnoběžné otáčky a po zahřátí klesnou.U mě je to přesně naopak.Jinak provoz teplého motoru na lpg zcela bez závad i teplé starty lpg ok.Pouze volnoběžné otáčky jsou o něco nižší a nelze je šroubem na reduktoru zvýšit,protože ten už je zašroubovaný téměř na doraz a když ho povoluji,tak se ještě sníží a utáhnou více již nemohu..Nemáte někdo typ?


1.6.08, 19:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit nemožné studené starty LPG
aký LPG systém máš?

je to karbec, alebo jednobodové vstrekovanie?

máš na ovládaní lpg iba prepínač, alebo aj také červené tlačítko?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.08, 20:16
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Favorit nemožné studené starty LPG
michalkatka píše:
aký LPG systém máš?

je to karbec, alebo jednobodové vstrekovanie?

máš na ovládaní lpg iba prepínač, alebo aj také červené tlačítko?


a michale odpory VN palec, čistota kontakrů v rozdělovači to už se ptej pořád dokola miloš


1.6.08, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit nemožné studené starty LPG
slovacek.milos píše:
a michale odpory VN palec, čistota kontakrů v rozdělovači to už se ptej pořád dokola miloš


nemyslím že je to také horúce, zrejme to nevie obsluhovať, alebo mu nejde ten LPG sytič....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.08, 20:35
Profil

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Přátelé,obsluhou to určitě není.S karburátorovými vozidly na lpg mám už něco odježděno.Jinak je to favorit karburátor,reduktor Lovtec Vacuum,dvoukomorový směšovač a pod volantem je klasický přepínač benzín-plyn-nástřik plynu(funkce sytiče).Ten "plynový sytič" určitě funguje.Zkoušel jsem při zapnutém zapalování ovládat nástřik plynu přímo na elektromagnetu na reduktoru a plyn tam šel.Plyn jsem si vždy na předchozích vozech udržoval a seřizoval sám(výměny membrán atd.) Ono každé auto na lpg se chová trochu jinak,ale vždy jsem na recept přišel.Tenhle vůz prostě ani neškytne,což je podivné.Na benzín opravdu paráda(starty,krásný stabilní volnoběh atd.).Reduktorový startér točí jak ďas,ale je to prd platné.


1.6.08, 21:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ono jee možné že ten nástrek plynu síce svakne po stlačení tlačítka, ale celý ten elektromagnet je moc vytočený von a preto kotva tú membránu nepotlačí.... keď to potlačíš ručne tak plyn syčí?

možno tie sviečky, ale ak máš skúsenosti, aký vhodný typ a upraviť medzeru medzi elektródami asi vieš ako a na koľko...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.6.08, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Někdo mi říkal, že tenhle systém má dost slabej elktromagnet a krátký cvaknutí nestačí, já s tím problém nemám, jak to nechám dýl jak vteřinu, tak to uchlastám. Mám ten samý system a problém se startem na LPG mám jen když je venku horko a necvakne mi sytič. To mi to vždycky je blafne a chcípne, třeba 8x za sebou. Když stojím dlouho, tak raději přepínám na benzín, než auto trápit startováním. Ve 120 jsem měl ten samý systém a měl jsem to na lpg vlastně pořád a v pohodě.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


2.6.08, 05:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud motor neblafne hledal bych problém v jiskře, očistit palec, kontakty na víčku, odtrhy na svíčce 0.5mm a pak nám řekni ty odpory VN kabelů, tam ten problém málo kdo hledá protože to na benál chyytne nadrc, ale LPG má vysoký přeskokový odpor a jiskra není hloupá co by se dřela ve válci když si šlehne cestou nejmenšího odporu :D miloš


2.6.08, 07:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz