Autor |
Zpráva |
Teeny
Příspěvky: 66 Bydliště: jaroměř
|
motor favorit
pomalu se musim rozhodnoutco s motorem. nabizi se ruzny moznosti 1)obyčejna Go
2)použít kliku s fabie 1.4. co byste mi doporucily? mylim ze převrtání na 1.6tku by bylo uz zbytečny.
a taky jestli neznate nekoho kdo by to spáchal sám se toho bojim...
_________________ favorit 89. (momentálně na špalkách...)
..........škoda forever...............
|
2.6.08, 21:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Na kliku z fábie musíš dát celou pístní sadu z Fábie, upravenej setrvačník a upravenou řemenici, počítej tak 8500,- Sehnat na to správný lidi je ten největší problém, když já budu mít štěstí, tak startuju na vánoce... a rozhodně to neni zadarmo.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 2.6.08, 21:45, celkově upraveno 1
|
2.6.08, 21:42 |
|
|
Teeny
Příspěvky: 66 Bydliště: jaroměř
|
Nepér píše: Na kliku z fábie musíš dát celou pístní sadu z Fábie, počítej tak 8500,-
stim tak nejak počitám..ale jestli se to vyplatí..
_________________ favorit 89. (momentálně na špalkách...)
..........škoda forever...............
|
2.6.08, 21:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
a mas motor s injektorom ci s karburatorom? neviem ako by sa to nastavovalo so vstrekovanim, ci by to slapalo, alebo ci nie je treba dat RJ z fabie napr.
prinos v objeme je vzdy velmi citelny s par dalsimi upravami by sa to oplatilo ale takych 20 az tridsat tisic si urcite priprav, a hlavne ako povedal neper, musis mat cloveka co to vie aj spravit
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.6.08, 21:49 |
|
|
Teeny
Příspěvky: 66 Bydliště: jaroměř
|
mam karbec takze by to mohlo bejt jednodusi, jinac saky psal ze by to od nej stalo neco kolem 20litrů
mate nekdo skusenost s motorama od nej?
_________________ favorit 89. (momentálně na špalkách...)
..........škoda forever...............
|
2.6.08, 22:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a kolik máš najeto já prodával formana 360000 motor jak nový, klukj rozebíral jeden motor na díly aby se něco naučil najeto přes tři sta a v pohodě žádné optřebení, na 1.9D mám 430.000 km a v pohodě miloš
|
3.6.08, 07:37 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
já jsem někde (ale už si nevzpomenu kde) četl, že taj 1,4 když se postaví je moc fajn, sílu, tah to má, ale prý když se postaví 1,3, tak se lépe vytáčí.... třeba to je blbost
|
3.6.08, 07:40 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Saky má ve frontě stabilně 6-7 motorů
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.6.08, 08:00 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
co nechat kliku klikou a jen zvetsit vrtani..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.6.08, 09:26 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Vít píše: já jsem někde (ale už si nevzpomenu kde) četl, že taj 1,4 když se postaví je moc fajn, sílu, tah to má, ale prý když se postaví 1,3, tak se lépe vytáčí.... třeba to je blbost
No sem nikdy neslyšel, ale zvětšení objemu je dosaženo zvětšením nikoliv vrtání, to zůstává 75.5 mm, ale zvětšením zdvihu ze 72 mm na 78mm...takže delší zdvih - déle trvá než píst vrátí...
Jinak si myslim, že to už pak záleží na vačici a KP...a ta se dává ostřejší snad vždy...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.6.08, 10:19 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
víš jak tomu rozumím...
|
3.6.08, 10:20 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Vít píše: víš jak tomu rozumím...
Proto podávám snad stručné a pochopitelné vysvětlení...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.6.08, 10:21 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To je zase ta teórie o podčtvercovejch a nadčtvercovejch motorech...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.6.08, 10:30 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Která je logická a pravdivá...myslíš že Formule 1 má zdvih 8 cm ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.6.08, 10:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Spíš pidizdvih a maxi vrtání ne? Takže 1.3 bude víc přetočenej motor, než 1.4.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.6.08, 10:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|