Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=11271
Stránka 1 z 2

Autor:  Teeny [ 2.6.08, 21:34 ]
Předmět příspěvku:  motor favorit

pomalu se musim rozhodnoutco s motorem. nabizi se ruzny moznosti 1)obyčejna Go
2)použít kliku s fabie 1.4. co byste mi doporucily? mylim ze převrtání na 1.6tku by bylo uz zbytečny.
a taky jestli neznate nekoho kdo by to spáchal sám se toho bojim...

Autor:  Nepér [ 2.6.08, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Na kliku z fábie musíš dát celou pístní sadu z Fábie, upravenej setrvačník a upravenou řemenici, počítej tak 8500,- Sehnat na to správný lidi je ten největší problém, když já budu mít štěstí, tak startuju na vánoce... a rozhodně to neni zadarmo.

Autor:  Teeny [ 2.6.08, 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Na kliku z fábie musíš dát celou pístní sadu z Fábie, počítej tak 8500,-


stim tak nejak počitám..ale jestli se to vyplatí..

Autor:  deekay [ 2.6.08, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

a mas motor s injektorom ci s karburatorom? neviem ako by sa to nastavovalo so vstrekovanim, ci by to slapalo, alebo ci nie je treba dat RJ z fabie napr.
prinos v objeme je vzdy velmi citelny :D s par dalsimi upravami by sa to oplatilo ale takych 20 az tridsat tisic si urcite priprav, a hlavne ako povedal neper, musis mat cloveka co to vie aj spravit

Autor:  Teeny [ 2.6.08, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

mam karbec takze by to mohlo bejt jednodusi, jinac saky psal ze by to od nej stalo neco kolem 20litrů
mate nekdo skusenost s motorama od nej?

Autor:  slovacek.milos [ 3.6.08, 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

a kolik máš najeto já prodával formana 360000 motor jak nový, klukj rozebíral jeden motor na díly aby se něco naučil najeto přes tři sta a v pohodě žádné optřebení, na 1.9D mám 430.000 km a v pohodě miloš

Autor:  Vít [ 3.6.08, 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem někde (ale už si nevzpomenu kde) četl, že taj 1,4 když se postaví je moc fajn, sílu, tah to má, ale prý když se postaví 1,3, tak se lépe vytáčí.... třeba to je blbost

Autor:  Nepér [ 3.6.08, 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

Saky má ve frontě stabilně 6-7 motorů :P

Autor:  Kachnis [ 3.6.08, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

co nechat kliku klikou a jen zvetsit vrtani..

Autor:  Martin 007 [ 3.6.08, 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
já jsem někde (ale už si nevzpomenu kde) četl, že taj 1,4 když se postaví je moc fajn, sílu, tah to má, ale prý když se postaví 1,3, tak se lépe vytáčí.... třeba to je blbost


No sem nikdy neslyšel, ale zvětšení objemu je dosaženo zvětšením nikoliv vrtání, to zůstává 75.5 mm, ale zvětšením zdvihu ze 72 mm na 78mm...takže delší zdvih - déle trvá než píst vrátí...

Jinak si myslim, že to už pak záleží na vačici a KP...a ta se dává ostřejší snad vždy...

Autor:  Vít [ 3.6.08, 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

víš jak tomu rozumím...

Autor:  Martin 007 [ 3.6.08, 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
víš jak tomu rozumím...


Proto podávám snad stručné a pochopitelné vysvětlení...

Autor:  Nepér [ 3.6.08, 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

To je zase ta teórie o podčtvercovejch a nadčtvercovejch motorech...

Autor:  Martin 007 [ 3.6.08, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Která je logická a pravdivá...myslíš že Formule 1 má zdvih 8 cm ???

Autor:  Nepér [ 3.6.08, 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš pidizdvih a maxi vrtání ne? Takže 1.3 bude víc přetočenej motor, než 1.4.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/